Ύστερα από ένα δυναμικό καλοκαίρι, με τα φυσικά καλλυντικά να κυριαρχούν σε πωλήσεις σε φυσικά σημεία πωλήσεων, φαρμακεία και σε ηλεκτρονικά κανάλια, οι εταιρείες ετοιμάζονται να μπουν σε μια σεζόν όπου παραδοσιακά καταγράφεται μια μείωση κίνησης σε ευπώλητα όπως αντιηλιακά και ενυδατικά, όπως και μια στροφή σε είδη που εισάγουν τους καταναλωτές σε μια συνθήκη επιστροφής σε χειμερινούς ρυθμούς.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση της αύξησης του τζίρου κατά 4% και online πωλήσεων λιανικής 283 εκατ. ευρώ που σημείωσαν τα online φαρμακεία το 2023, σύμφωνα με την Convert Group. Πρωταθλητές σε αξία online αγορών το 2023 αναδεικνύονται με +6% τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και με +3% τα συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες.
Aγορά ομορφιάς: Τι… μυρίζουν οι επενδυτές στα αρώματα
Απότομη αλλαγή στην αγορά έγινε από τον Σεπτέμβριο και μετά όπου η αξία των πωλήσεων των online φαρμακείων σημείωσαν σημαντική μείωση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2022.
Οι κινήσεις της Korres
Η καλοκαιρινή σεζόν δείχνει να ολοκληρώνεται με την κυριαρχία της σειράς Korres Ελληνικό Γιαούρτι με αντιηλιακά και ευρύτερα προϊόντα, τη συλλογή με τις βαφές μαλλιών Argan Oil -στην κορυφή της συγκεκριμένης κατηγορίας εξάλλου στο κανάλι του φαρμακείου από το 2001 -, τα gift packs και τους νέους κωδικούς Gel Effect Nail Colour.
Ανάλογια και με τα προϊόντα Travel Retail, δηλαδή όσα αφορούν τη λιανική πώληση αγαθών σε ταξιδιώτες ειδών που φτάνει ακόμη και τα 86 δισ. δολάρια σε πωλήσεις στις ΗΠΑ. Δεν είναι τυχαίο πως η αύξηση των πωλήσεών της ακολουθούν τις αντίστοιχες στον τουριστικό κλάδο – ενδεικτικά το 2022 αυξήθηκαν κατά 14% κυρίως λόγω της σταδιακής ανάκαμψης του τουρισμού.
Τόσο στο δικό της e-shop όσο και στα φυσικά σημεία και τα online φαρμακεία όπου είναι τοποθετημένη, η Korres προχωρά με την ενίσχυση της κατηγορίας fragrance, την ενδυνάμωση της δυναμικής κατηγορίας περιποίησης προσώπου με τα προϊόντα Μαύρης Πεύκης και Λευκής Πεύκης, όπως και με γάλα γαϊδούρας που απευθύνεται στο κοινό του φαρμακείου που αναζητά αποτελεσματικές λύσεις σε πιο προσιτή τιμή.
Βασικοί άξονες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας με επικεφαλής τα αδέρφια Γιώργο και Αποστόλη Κορρέ, θα συνεχίσουν να αποτελούν η σταθερή επένδυση στον τομέα R&D (έρευνας και ανάπτυξης) για τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες, την ενεργή συμμετοχή σε μεγάλα διεθνή ερευνητικά προγράμματα στα φυσικά συστατικά, στην ανάδειξη και αξιοποίηση των ελληνικών βοτάνων και την επικοινωνία της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της Korres. Σε αυτό το σημείο εξάλλου εντάσσεται και η συνέχιση του προγράμματος μέλους και πιστότητας Korres Circle.
Ενώ επικεντρώνεται στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των υφιστάμενων στρατηγικών αγορών όπως η Ελλάδα, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία, χώρες στις οποίες υπάρχουν εταιρείες Korres, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με εξαγωγές σε άλλες χώρες της Ευρώπης, την Ασία και την Αυστραλία.
Κι άλλα προϊόντα στο εργοστάσιο της Apivita
Με τα ευπώλητα προϊόντα αντιηλιακής προστασίας, τα gift packs, τις ενυδατικές σειρές Bee Radiant και τις express μάσκες να συγκαταλέγονται στις λίστες των best sellers στα on line φαρμακεία, η Apivita συνεχίζει το βελτιωμένο πλάνο της για το 2024. Στη συνέχιση της κερδοφορίας των προηγούμενων ετών, αναμένοντας να αυξήσει τα μερίδιά της στην διεθνή αγορά και να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της μέσω των εξαγωγών.
Αυτός εξάλλου είναι και στρατηγικός στόχος του ομίλου στοχεύοντας την αγορά της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής καθώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce). Η διοίκηση εκτιμά ότι θα επιτευχθεί ο στόχος απόδοσης του 2024, μέσω της ισχυροποίησης της θέσης της εταιρείας στην ελληνική αγορά και της ταχείας ανάπτυξης στις εξαγωγές.
Εφτά χρόνια μετά την είσοδο του ισπανικού ομίλου Puig στη μετοχική της σύνθεση και την σταδιακή -τότε- αποχώρηση του δημιουργού της Νίκου Κουτσιανά, η Apivita σήμερα διατηρεί τρία υποκαταστήματα που αποτελούν και σημεία πώλησης των προϊόντων της στο κέντρο της Αθήνας (Σόλωνος 6), στη Θεσσαλονίκη (Εφταλιώτου 24) και στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ διατηρεί σημαντική παρουσία σε on line φαρμακεία.
Τον Οκτώβριο του 2023 ξεκίνησε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μαρκόπουλο η παραγωγή προϊόντων άλλων συνδεδεμένων εταιρειών του ομίλου. Το γεγονός αυτό ενισχύει τον ρόλο της Apivita μέσα στον όμιλο και καταδεικνύει την εμπιστοσύνη του ομίλου στην παραγωγική δραστηριότητά της.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε € 57.880.759 σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η αύξηση αυτή ξεπέρασε τον αρχικό στόχο και προήλθε από την βελτιωμένη εγχώρια απόδοση καθώς και από ενίσχυση σε νέες αγορές.
Ένα χρόνο μετά ολοκληρώθηκε η αλλαγή και του εγχώριου διανομέα, ολοκληρώνοντας έτσι ένα πλάνο αναδιάρθωσης των logistics της εταιρείας που είχε ξεκινήσει από το 2022 με στόχο την βελτίωση τόσο της ταχύτητας όσο και της ποιότητας υπηρεσιών διανομής και αποθήκευσης.
Την ίδια στιγμή στα πλαίσια της προσπάθειας εισόδου σε νέες διεθνείς αγορές, όπως Τσεχία, Σερβία, Βραζιλία, Κίνα, Ουγγαρία, Γαλλία, Χιλή και άλλες, αναπτύσσονται νέα πρωτοποριακά προϊόντα και βελτιώνεται περαιτέρω η ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών με τελικό στόχο την διεθνή ανάπτυξη και την ενίσχυση της εξωστρέφειας της εταιρείας.
Latest News
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους