Μια νέα εποχή ξεκινά για την Carrefour Ισπανίας, καθώς η εταιρεία φέρνει το μοντέλο του «γρήγορου και έξυπνου» shopping στο πιο πολυσύχναστο σημείο ενός ταξιδιώτη: το αεροδρόμιο.
Το Terminal 2 του El Prat στη Βαρκελώνη φιλοξενεί πλέον το πρώτο αεροδρομιακό convenience store της αλυσίδας, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες προοπτικές ανάπτυξης σε σημεία με υψηλή κινητικότητα, αναφέρει το περιοδικό ESM.
Το Carrefour Ισπανίας θα είναι προσαρμοσμένο στον ταξιδιώτη
Το νέο Carrefour City έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες του ταξιδιώτη που βιάζεται.
Διαθέτει περισσότερα από 1.000 προϊόντα – από έτοιμα γεύματα και σνακ, μέχρι φρέσκα φρούτα, ροφήματα, καφέ και βασικά είδη διατροφής.
Παράλληλα, δίνει έμφαση και στη σύνδεση με την τοπική κουλτούρα, εντάσσοντας στο ράφι καταλανικά προϊόντα. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να βρουν είδη προσωπικής φροντίδας και αξεσουάρ ταξιδιού, προσφέροντας μια πλήρη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Στρατηγική για νέες αγορές
Ο Jesús Bermejo, διευθυντής καταστημάτων ευκολίας και franchise της Carrefour Ισπανίας, τονίζει ότι το νέο κατάστημα αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να προσαρμόζει τα μοντέλα της σε διαφορετικά προφίλ καταναλωτών.
«Η πολυμορφία φορμάτ και η omnichannel στρατηγική μας επιτρέπουν να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών είτε βρίσκονται σε μια μεγάλη πόλη, είτε σε μια αγροτική περιοχή, είτε σε χώρους με αυξημένη επισκεψιμότητα όπως τα αεροδρόμια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επέκταση με επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας
Η Carrefour Ισπανίας έχει θέσει ως στόχο την ανάπτυξη περισσότερων από 100 νέων καταστημάτων μόνο για το 2025, φτάνοντας συνολικά τα 1.600 σημεία.
Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει περίπου 700 νέες θέσεις πλήρους απασχόλησης. Από το 2019 έως σήμερα, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 150 εκατ. ευρώ στη χώρα, έχοντας ήδη δημιουργήσει 691 νέα καταστήματα και περισσότερες από 3.500 θέσεις εργασίας, είτε μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων είτε μέσω franchise.
Διεύρυνση παρουσίας σε καίρια σημεία
Η Carrefour δεν περιορίζεται πλέον μόνο στις κλασικές τοποθεσίες.
Το στρατηγικό της σχέδιο περιλαμβάνει δυναμική παρουσία σε πρατήρια καυσίμων, σιδηροδρομικούς σταθμούς, κάμπινγκ και άλλους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας.
Στη Μαδρίτη, έχει ήδη εδραιωθεί σε κεντρικά σημεία όπως η Puerta del Sol και η Plaza de Castilla, δίνοντας το στίγμα της σε εμβληματικές τοποθεσίες.
Το μέλλον των καταστημάτων αεροδρομίου
Η επιτυχία του πρώτου Carrefour City στο El Prat θα λειτουργήσει ως οδηγός για επόμενες κινήσεις.
Η εταιρεία δεν αποκλείει την ανάπτυξη παρόμοιων καταστημάτων και σε άλλα ισπανικά αεροδρόμια, ενισχύοντας την παρουσία της σε ένα νέο και απαιτητικό πεδίο λιανεμπορίου.