Ως ικανοποιητικό κρίνει η διοίκηση της Adidas Hellas το οικονομικό αποτέλεσμα της εταιρείας για το 2024, παρά την επίδραση που είχαν στην ευρύτερη αγορά αθλητικών ειδών οι γεωπολιτικές εξελίξεις καθώς και οι μακροοικονομικές προκλήσεις.
Σε αυτό εξάλλου το συμπέρασμα του προέδρου του ΔΣ της ελληνικής θυγατρικής, Mayer Claus-Peter, συνέβαλε η έστω και χαμηλά μονοψήφια αύξηση (της τάξης του 1,11%) στον κύκλο εργασιών, αλλά και η εκκίνηση των εξαγωγών προς τη Σερβία.
«Παρά τις προκλήσεις που προήλθαν από τις αυξήσεις των τιμών η ελληνική θυγατρική παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης, η οποία προέρχεται κυρίως από την αυξανόμενη ζήτηση για τα εμπορεύματά της», σημείωσε σχετικά στην Έκθεση Διαχείρισης που αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ.
Κατά την 31.12.2024 η εταιρεία διέθετε 12 καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα, μετά και το άνοιγμα του own branded σημείου της στην Πάτρα
Πέρα από την ανθεκτικότητα η Adidas Hellas
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά τη χρήση άγγιξε τα 179.555.778,32 έναντι 177.584.532,28 της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση 1,11%, όπως αναφέρεται στην έκθεση διαχείρισης και τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν στο ΓΕΜΗ.
Η μικρή αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι της προηγούμενης χρήσης οφείλεται στην ανακατανομή του πελατολογίου χονδρικής της εταιρείας κατά την τρέχουσα χρήση.
Τα ενσώματα πάγια περιουσιακά στοιχεία ανήλθαν σε 4.715.137,38 ευρώ έναντι 4.028.835,31 της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση 17,03%, που οφείλεται στο άνοιγμα νέου καταστήματος κατά τη χρήση 2024.
Το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού ανήλθε σε 46.958.906,89 ευρώ σε σχέση με τα 51.967.792,60, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεων ανήλθε σε 38.212.808,52 ευρώ εκ των οποίων οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 26.182.759,98 ευρώ (2023: 30.845.282,50).
Το 2024 έκλεισε για την Adidas Hellas με 12 καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα. Το σύνολο αυξήθηκε, μετά τη λειτουργία του νέου σημείου στην Πάτρα.
Η εταιρεία παραμένει σε τροχιά ανάπτυξης και συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά και στην προτίμηση των καταναλωτών ένταντι του ανταγωνισμού. Στόχος εξάλλου είναι να ηγηθεί της ελληνικής βιομηχανίας αθλητικών ειδών με εμπορικά σήματα που βασίζονται στο «πάθος για τον αθλητισμό και την αθλητική ζωή», αλλά και τα ευπώλητα Samba, Gazelle και Terrace.
Υψηλή η ζήτηση στην ελληνική αγορά
Από το 1995, όταν η γερμανική εταιρεία δημιούργησε την ελληνική θυγατρική της Adidas Hellas, μέχρι και σήμερα διανέμει επώνυμα αθλητικά προϊόντα της adidas τα οποία αποκτά κυρίως από την μητρική της και τα πουλά στη χονδρική αγορά.
Πέραν της χονδρικής πώλησης, διαθέτει επίσης ορισμένα καταστήματα λιανικής μέσω των οποίων πωλεί προϊόντα απευθείας σε καταναλωτές.
Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα, για τη διάθεση των προϊόντων της, ενώ διατηρεί και εξαγωγική δραστηριότητα σε Αλβανία, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία και Κύπρο, ενώ από το 2025 θα έχει εξαγωγές και στη Σερβία.
Όπως επισημαίνει και η διοίκηση της Adidas Hellas στην Έκθεση Διαχείρισης στο ΓΕΜΗ, «η βασική στρατηγική μας πηγάζει από τη στρατηγική του ομίλου της adidas. Αποστολή της, να είναι η καλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο. “Καλύτερη” σημαίνει ότι ο όμιλος adidas σχεδιάζει, κατασκευάζει και πωλεί τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα και προϊόντα ευεξίας στον κόσμο, προσφέροντας την καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία στους πελάτες του. Ο όμιλος εφαρμόζει μια πελατοκεντρική προσέγγιση για να αυξήσει τη δημοτικότητα του εμπορικού σήματος. Η στρατηγική πωλήσεων και διανομής του ομίλου εστιάζεται στη μετατροπή της επιθυμίας για προϊόντα της εταιρείας σε κερδοφόρα και βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη».
Υπενθυμίζεται πως η Adidas Hellas σταμάτησε τη διανομή προϊόντων Reebok τον Απρίλιο του 2023, ως αποτέλεσμα της κεντρικής συμφωνίας του ομίλου adidas για την πώληση της Reebok στην εταιρεία Authentic Brands Group, έναντι συνολικού τιμήματος 2,1 δισεκατομμυρίων.