Ενισχύοντας την παρουσία της εντός κι εκτός Ελλάδας, η Fais Group εστιάζει στο πλάνο της με την ανάπτυξη των brands Kiko Milano, Jimmy Choo, Chloé, Καλογήρου, ενώ προβαίνει σε επενδυτικά βήματα.
Εξάλλου, με βασικούς άξονες την ένδυση και την υπόδηση, αλλά και με σημαντική δραστηριότητα στον χώρο των καλλυντικών, του αθλητικού εξοπλισμού, της διαχείρισης εμπορικών ακινήτων και τον τομέα της μηχανοκίνησης, η Fais Group έχει διαμορφώσει ένα πολυδιάστατο χαρτοφυλάκιο 100 και πλέον κορυφαίων διεθνών εμπορικών σημάτων όπως Ferragamo, TOD’S, Hogan, Michael Kors, Kalogirou, UGG, DKNY, Levi’s, Mango, Under Armour, Technogym, Wilson, Puma, Kiko Milano, και Harley Davidson καθώς και ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων το οποίο αριθμεί πάνω από 110 φυσικά καταστήματα, 8 ηλεκτρονικά σημεία πώλησης και περισσότερους από 700 πελάτες χονδρικής.
Οι δείκτες της Fais Group
Παρά τις ήπιες επιδόσεις του λιανεμπορίου στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, η Fais Group κατάφερε να βελτιώσει την απόδοσή της σε βασικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες.
Η διατήρηση ισχυρών περιθωρίων EBITDA και η βελτίωση του κεφαλαίου κίνησης έρχονται να επιβεβαιώσουν την χρηματοοικονομική ευρωστία και την αποτελεσματική στρατηγική.
Οι συγκρίσιμες ενοποιημένες πωλήσεις, είναι αυξημένες κατά 7%.
Οι δημοσιευμένες πωλήσεις Α΄ εξαμήνου του 2025 ανήλθαν στα € 100,7 εκατ. από € 99,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2024, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 1% περίπου.
Το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε και ανήλθε στο 45,4% έναντι 43,1% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Τα ενοποιημένα δημοσιευμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) Α΄ εξαμήνου του 2025 διαμορφώθηκαν στα € 17,4 εκατ. έναντι € 19,5 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
Τα συγκρίσιμα κέρδη μετά Φόρων Α΄ εξαμήνου του 2025 ανέρχονται σε € 5,8 εκατ. από € 5,5 εκατ., αύξηση κατά 6%.
Ισχυρές επιδόσεις
Το α’ εξάμηνο του 2025 χαρακτηρίστηκε από ισχυρές επιδόσεις στους βασικούς τομείς δραστηριότητας του Ομίλου.
Ο τομέας της ένδυσης και υπόδησης κατέγραψε αύξηση πωλήσεων το Α’ εξάμηνο του 2025 κατά 8% με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα € 75,8 εκατ.
Οι πωλήσεις του τομέα της εκμετάλλευσης ακίνητων αυξήθηκαν κατά 5% στα € 5,8 εκατ. και τέλος οι πωλήσεις των λοιπών δραστηριοτήτων ανήλθαν στα € 6,7 εκατ., από € 12 εκατ. το 2024. Οι προσαρμοσμένες πωλήσεις των λοιπών δραστηριοτήτων μειώθηκαν κατά 1% και οι συνολικές προσαρμοσμένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% περίπου.
Κατά την περίοδο του α’ εξαμήνου 2025, ο όμιλος λειτουργούσε συνολικά 130 σημεία πώλησης, εκ των οποίων: 122 φυσικά καταστήματα & Shop-in-Shop (SIS) (από 118 στο τέλος του 2024) 8 ηλεκτρονικά καταστήματα (σταθερά).
Η κυριαρχία της Kiko Milano
Με τις πωλήσεις του τομέα των καλλυντικών να σημειώνουν αύξηση κατά 5% κατά το α’ εξάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 12,5 εκατ. ευρώ, η Kiko Milano που έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά πριν από πέντε χρόνια, βρίσκεται σε τροχιά συνεχούς ανάπτυξης.
Η Fais Group επιταχύνει το πλάνο της low cost ιταλικη εταιρειας καλλυντικών που αντιρποσωπεύει σε Ελλάδα και εξωτερικό, ανοίγοντας καταστήματα στο Designer Outlet, στο Mall of Cyprus της Λευκωσίας και στο My Μall της Λεμεσού.
Ενώ στη Ρουμανία προγραμματίζονται 4 νέα σημεία πώλησης, και εντός του 4ου τριμήνου της χρονιάς ξεκινάει η δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Τσεχία με δύο νέα καταστήματα στην Πράγα.
Η απόκτηση της Καλογήρου
Την απόκτηση του 100% της Καλογήρου ολοκλήρωσε τον περασμένο Μάιο η Fais Group, λίγο καιρό αφού πέρασε το κατώφλι του ΧΑ.
Η εταιρεία που από το 2017 κατείχε το πλειοψηφικό πακέτο του πρότερου ιδιοκτήτη της Καλογήρου Α.Ε., ομίλου Λεμονή, προχώρησε στην εξαγορά από τους μετόχους μειοψηφίας ποσοστού 17,42% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας έναντι τιμήματος 4,67 εκατ. ευρώ.
Σήμερα η αλυσίδα αποτελείται από 10 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και το e-shop Kalogirou.com, ενώ πρόσφατα μετρά και ένα νέο Kalogirou σημείο.
Chloé και Jimmy Choo
Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται το άνοιγμα της boutique Jimmy Choo, όπως εξάλλου όριζε και η συμφωνία με τον διεθνώς αναγνωρισμένοι οίκο μέσω της εταιρείας Καλογήρου ΑΕ.
Ειδικότερα, βάσει της συμφωνίας, το πρώτο φυσικό κατάστημα του Jimmy Choo στην ελληνική αγορά θα ανοίξει στο City Link στην Αθήνα, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Ενώ τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας της στο City Link μετρά η boutique Chloé, αποτελώντας έναν χώρο αφιερωμένο στη θηλυκότητα και την υψηλή αισθητική, φιλοξενώντας τις συλλογές ready-to-wear, υποδημάτων και αξεσουάρ του οίκου, υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Chemena Kamali.
Η Harley Davidson
Στις 6 Μαρτίου ανακοινώθηκε η απόφαση του ομίλου Fais να εντάξει στο portfolio του τη Harley Davidson, σηματοδοτώντας μια σημαντική κίνηση για την ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας, επαναφέροντας στο προσκήνιο την εμβληματική μάρκα που είχε αποχωρήσει εδώ και δύο χρόνια.
Το σχέδιο του ομίλου περιλάμβανε τη δημιουργία της νέας αντιπροσωπείας και σέρβις Harley-Davidson Athens σε χώρο επί της Βάρης Κορωπίου, ο οποίος και άνοιξε τις πόρτες του τον Σεπτέμβριο.
Κι άλλες κινήσεις
Στα πλαίσια του αναπτυξιακού σχεδίου της Fais Group, υπεγράφη προσύμφωνο πώλησης ακινήτου εντός της βιομηχανικής περιοχής (ΒΙ.ΠΑ) Λαυρίου, στη θέση «Πάνορμος». Το συνολικό συμφωνηθέν τίμημα για πώλησης του, ανέρχεται σε € 6,9 εκατ.
Yπεγράφη επίσης προσύμφωνο αγοράς ακινήτου στο Κορωπί Αττικής, επί της λεωφόρου Κορωπίου-Βάρης, έναντι τιμήματος € 3,6 εκατ.
Η ολοκλήρωση των συναλλαγών εξαρτάται από την υπογραφή των οριστικών συμβάσεων και τελεί υπό συνήθεις διαλυτικές αιρέσεις.
Ενώ ο όμιλος προχώρησε και σε συμφωνία με την Ergon για τη μίσθωση, διαχείριση και συντήρηση της Αγοράς Μοδιάνο.
Με στρατηγική
Ο Σαμ Φάις, Διευθύνων Σύμβουλος της Φάις Συμμετοχών, δήλωσε: «Παρά το ήπιο περιβάλλον του λιανεμπορίου στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ο Όμιλος κατέγραψε βελτιώσεις σε βασικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες. Η διατήρηση ισχυρών περιθωρίων EBITDA και η ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης αποτελούν σαφή δείγματα της χρηματοοικονομικής ευρωστίας μας και επιβεβαιώνουν τη σταθερότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται να επιβεβαιώσουν τη σταθερότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Η εισροή των κεφαλαίων της εισόδου στο Χρηματιστήριο και οι επενδύσεις που υλοποιεί ο Όμιλος μας, αναμένεται να αρχίσουν να αποδίδουν από το 2ο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και κυρίως στις αρχές του 2026, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου μας. Ήδη το γ’ τρίμηνο του 2025 καταγράφηκε περαιτέρω αύξηση κύκλου εργασιών και λειτουργικών κερδών, και αυτό επιβεβαιώνεται και από τα ανέλεγκτα αποτελέσματα 8μηνου με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να είναι αυξημένες κατά 7% και τα προσαρμοσμένα EBITDA αυξημένα κατά 5,5%, ενισχύοντας τη δυναμική που διαμορφώθηκε στο πρώτο εξάμηνο και επιβεβαιώνοντας την ορθότητα των επιλογών του Ομίλου. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, με διαφάνεια, συνέπεια και δέσμευση. Στόχος μας είναι η δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους τους συνεργάτες και το προσωπικό μας».