Motor Oil: Αλλάζει τη μικρή λιανική με αυτόνομο Smartshop από την Core Innovations

Η Motor Oil με την Core Innovations επενδύει σε νέες τεχνολογίες και phygital αγοραστική εμπειρία

Motor Oil: Αλλάζει τη μικρή λιανική με αυτόνομο Smartshop από την Core Innovations

Ένα email και μια κάρτα ηλεκτρονικών πληρωμών αρκούν για να κάνει ο καταναλωτής τα ψώνια του εύκολα, γρήγορα και απλά ακόμη και τα ξημερώματα στο νέο αυτόνομο κατάστημα Smartshop που λειτουργεί εδω και λίγες εβδομάδες στη Νέα Σμύρνη.

Το νέο concept της Core Innovations επί της οδού Ελ. Βενιζέλου 150 άνοιξε τις πόρτες του πρόσφατα, συνδυάζοντας τα θετικά σημεία του ηλεκτρονικού εμπορίου με αυτά του φυσικού καταστήματος, ακολουθώντας τις νέες αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.

Phygital κατάστημα από τη Motor Oil

“Ερευνήσαμε τη μετατόπιση της κατανάλωσης προς τις βραδινές ώρες, καθώς οι εργαζόμενοι προσπαθούν να βρουν λύσεις για τις αγορές τους όταν κλείνουν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ”, επισήμανε ο Ελευθέριος Γιαννακουδάκης, γενικός διευθυντής της Core Innovations, θυγατρικής της Motor Oil.

“Με το πρώτο αυτόνομο Smartshop που βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία, συνδυάσαμε τη λειτουργία ενός e-shop στο οποίο παραγγέλνεις με ένα email την κάρτα σου, με τη δυνατότητα που δίνει το φυσικό κατάστημα για να επιλέγεις τα προϊόντα που θες πιάνοντάς τα στα χέρια σου”, πρόσθεσε.

Αυτονομία

Για να αποτυπωθεί στην πράξη η συγκεκριμένη καινοτομία, η Core Innovations συνεργάστηκε με εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στην ώριμη αγορά της Πολωνίας με αντίστοιχα συστήματα, αναπτύσσοντας ένα concept αυτονομίας το οποίο επιτρέπει στον καταναλωτή να επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί από τα ράφια, μέσα από ένα εικονικό ηλεκτρονικό καλάθι.

“Χωρίς την παρουσία ταμείων ή υπαλλήλων, ο καταναλωτής μπορεί να μπει στο χώρο αφού κάνει check in με το email και την κάρτα του, να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει και να καταβάλει το συνολικό ποσό αγοράς μέσα από την κάρτα του κάνοντας check-out βγαίνοντας από το κατάστημα, ενώ λαμβάνει την απόδειξη στο email που έχει δηλώσει”, συμπλήρωσε ο Σπύρος Σαπλιάμης, υπεύθυνος Marketing της εταιρείας.

“Όλη η αγοραστική εμπειρία γίνεται ευκολη, γρήγορη και απλή χάρη στο σύστημα CCTV που εστιάζει στα επιλεγμένα προϊόντα, τα οποία αναγνωρίζει και κοστολογεί αυτόματα, χωρίς να εστιάζει σε πρόσωπα και δεδομένα τύπου GDPR”, πρόσθεσε.

Ανάπτυξη

Το συγκεκριμένο concept υλοποιείται στο συγκεκριμένο κατάστημα, όπου λειτουργεί σημείο cafe Taresso, το οποίο απομονώνεται στις 11 οπότε και ξεκινάει η non-man λειτουργία του convenience store, μέχρι και τις 7 το πρωί.

Είναι οι ώρες κατά τις οποίες υλοποιούνται συγκεκριμένες παραγγελίες μέσω e-commerce, καθώς έχουν κατεβάσει ρολά τα φυσικά convenience stores που έχουν λανσάρει οι μεγάλες αλυσίδες οργανωμένου λιανεμπορίου.

“Το πλάνο μας είναι να εφαρμοστεί στα σημεία της αλυσίδας Twenty 4 Shopen, αλλά και σταδιακά να βρει τη θέση του στα συνολικα 77 καταστήματα μικρής λιανικής στα πρατήρια του ομίλου μας, πάντα υπό την ομπρέλα του Smartshop”, εξήγησε ο κ. Γιαννακουδάκης, τονίζοντας πως στα σχέδια περιλαμβάνεται και η ανάπτυξη καταστημάτων με ή αποκλειστικά αυτόνομης λειτουργίας και ιδιόκτητα και μέσω franchise, ακόμη και σε γραφειακους χώρους.

“Είμαστε ήδη σε συζητήσεις με ενδιαφερόμενους για δικαιόχρηση, χωρίς ωστόσο να έχει καθοριστεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο ή entry fees”.

Η επένδυση της Motor Oil

Υπενθυμίζεται πως μέσω της θυγατρικής Core Innovation, τον περασμένο Ιανουάριο ολοκληρώθηκε η εξαγορά της αλυσίδας Twenty 4 Shopen από την Quality Taste του ομίλου Ισηγόνη.

Ενώ πριν από μερικούς μήνες προχώρησε στην εξαγορά της κορυφαίας εταιρείας specialty καφέ Taresso Artisan Coffee Roasters του Βασίλη Τάρταρη, πετυχαίνοντας καθετοποίηση του coffee business και ενισχύοντας την τεχνογνωσία στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του καφέ.

Το μέλλον βρίσκεται στο convenience

Οι κινήσεις νέων παικτών στη λεγόμενη «μικρή λιανική» δεν είναι τυχαίες, καθώς ο συγκεκριμένοςκλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ την ώρα που ο τζίρος στον κλάδο των σούπερ μάρκετ φθάνει σχεδόν τα 12 δισ. ευρώ.

H Core Innovations δραστηριοποιείται ήδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω της allsmart.gr, προσφέροντας περισσότερα από 40.000 προϊόντα καθημερινής χρήσης, τεχνολογίας και είδη αυτοκινήτου, στην τροφοδοσία των ιδιολειτουργούμενων πρατηρίων Shell και AVIN, στον σχεδιασμό και στη διανομή στην Ελλάδα και στο εξωτερικό του βιταμινούχου νερού Coolvit, καθώς και στην εμπορία ηλεκτροφορτιστών αυτοκινήτων.

Την ίδια στιγμή η Core Innovations διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr, το οποίο διαθέτει περισσότερα από 55.000 προϊόντα.

Ενώ επίσης πρόσφατα στο πλαίσιο της ανάπτυξης των mobility centers υπό το brand Plinto, εγκαινίασε το πρώτο self-service πλυντήριο του Ομίλου.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο