Μέσα σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον και με τον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού να αντιμετωπίζει προκλήσεις (η ανακύκλωση, το DRS κτλ.), η εταιρεία Δίρφυς ΑΕ καταφέρνει όχι μόνο να ενισχύσει την κερδοφορία της αλλά και να χαράξει νέα στρατηγική ανάπτυξης.
Με φόντο τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του 2024, η εταιρεία από την Εύβοια ετοιμάζει ένα φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο, με στόχο τον διπλασιασμό της παραγωγής και τη διεύρυνση της παρουσίας της σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας για την Δίρφυς
Το 2024, η Δίρφυς παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 12,7% και βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος κατά 21,7%, με τα κέρδη EBITDA να ανέρχονται σε 1,4 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία βελτίωσε για ακόμη μία χρήση το κεφάλαιο κίνησής της, ενώ παράλληλα εξυπηρετεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα αποπληρωμής δανείων με στόχο τη μείωση του δανεισμού κατά 60% έως το 2026.
Επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ για την επόμενη διετία
Παρά την αβεβαιότητα στην αγορά και την πίεση του κόστους παραγωγής, η Δίρφυς δρομολογεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025-2026.
Το σχέδιο περιλαμβάνει την επέκταση του εργοστασίου και την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας, με στόχο τον διπλασιασμό της παραγωγής.
Νέες αγορές και στρατηγική εξωστρέφειας
Στο επενδυτικό πλάνο εντάσσεται και η διεύρυνση του πελατολογίου, με στόχο τόσο την εγχώρια αγορά όσο και τις αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου, όπου το κόστος μεταφοράς παραμένει ανταγωνιστικό.
Αντίθετα, όπως επισημαίνει ο CEO της εταιρείας Νίκος Σέρρας, εξαγωγές σε πιο απομακρυσμένες αγορές δεν θεωρούνται βιώσιμες λόγω κόστους.
Σταθερή ανάπτυξη και στρατηγικοί εταίροι
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 η Δίρφυς σημείωσε οριακή αύξηση πωλήσεων κατά 1%, με κύκλο εργασιών το 2024 που άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ.
Παρά τις πιέσεις, η εταιρεία διατηρεί σταθερή αναπτυξιακή πορεία.
Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη σταθερότητα έχει και η παρουσία της Λουξ, που κατέχει το 42,34% της εταιρείας, με τον κ. Σέρρα να διατηρεί την πλειοψηφία (51%).
Προοπτικές
Με 46 χρόνια ιστορίας και προϊόν που ταυτίζεται με την καθαρότητα των πηγών της Εύβοιας, η Δίρφυς μπαίνει σε μια νέα φάση ανάπτυξης.
Η συνδυαστική στρατηγική οικονομικής εξυγίανσης, παραγωγικής αναβάθμισης και διεύρυνσης αγορών δημιουργεί προϋποθέσεις ώστε η εταιρεία να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα και το εξωτερικό.