Μειώσεις τιμών: Οι πρώτοι 15 προμηθευτές έστειλαν λίστες με 300 κωδικούς 

Έφθασαν στο υπουργείο Ανάπτυξης τα πρώτα προϊόντα με μειώσεις τιμών - Ερώτημα το ποσοστό της έκπτωσης 

Μειώσεις τιμών: Οι πρώτοι 15 προμηθευτές έστειλαν λίστες με 300 κωδικούς 

Ηδη 15 προμηθευτικές εταιρείες έχουν προσχωρήσει στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μείωση των τιμών σε πάνω από 1.000 κωδικούς. Ο συγκεκριμένος αριθμός των εταιρειών έχει «προσφέρει» ως τώρα 300 κωδικούς. Και σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, προβλέπεται να συμμετάσχουν πάνω από 60 εταιρείες.

Ωστόσο δεν έχει γίνει ακόμη σαφές το ύψος των μειώσεων ανά κωδικό, αν και σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις θα κινηθεί άνω του 5%, και επ΄ αυτού θα προσθέσουν και οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ την δική τους συμμετοχή. Σε κάθε περίπτωση οι κωδικοί θα είναι πάνω από 1.000 και το ύψος των μειώσεων θα κυμανθεί – κατά βάση – από 5% ως και 10%, χωρίς να αποκλείονται και εξαιρέσεις με μειώσεις άνω του 10%.

Η χρονική διάρκεια στις μειώσεις τιμών

Με βάση την προβλεπόμενη διαδικασία αλυσίδες θα ενημερώνουν την γενική γραμματεία Εμπορίου στέλνοντας της τις αντίστοιχες λίστες και ακολούθως το υπουργείο Ανάπτυξης θα δημοσιοποιεί τις εταιρείες και τους κωδικούς με τις μειωμένες τιμές. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το υπουργείο θα ενημερωθεί την Πέμπτη, έτσι ώστε από την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου να αρχίσει να «τρέχει» η πρωτοβουλία στα ράφια και στα ψυγεία των καταστημάτων.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος έχει ζητήσει από τις προμηθευτικές εταιρείες και τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ οι μειώσεις να έχουν χρονικό ορίζοντα και μεγαλύτερο από την 31η Δεκεμβρίου. Αυτό όμως εν προκειμένω δεν είναι βέβαιο, διότι στο τέλος του χρόνου κλείνει το budget της χρονιάς και για την κάθε επιχείρηση αλλάζουν τα δεδομένα. Ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο είναι ανοιχτό.

Οι χαμηλές πτήσεις του πληθωρισμού

Εν τω μεταξύ ο πληθωρισμός στα ράφια και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ στη διάρκεια των τελευταίων μηνών πραγματοποιεί πολύ «χαμηλές πτήσεις» – πλέον κάτω της μονάδας! Εξαιρέσεις βεβαίως αποτελούν το κρέας, κυρίως το μοσχαρίσιο, που εξελίσσεται σε νέο μεγάλο πονοκέφαλο για τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών, ο καφές και το κακάο, το οποίο ως πρώτη ή ενδάμεση ύλη παραγωγής επηρεάζει τα κοστολογικά στοιχεία αρκετών προϊόντων  – τόσο στη κατηγορία των σνακς όσο και την κατηγορία των προϊόντων του πρωινού.

Ενώ στο πλαίσιο του ανταγωνισμού παίζουν αποφασιστικό ρόλο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, των οποίων το μερίδιο αγορά συνεχίζει να αυξάνεται έναντι των επωνύμων – δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των pl στο οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου «τρέχει» με 7,4% έναντι των επωνύμων προϊόντων, που «τρέχει» με 5,3%.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο