Nike: Μπροστά στο τέλος της κουλτούρας των περιορισμένων εκδόσεων;

Γιατί η κουλτούρα των περιορισμένων εκδόσεων έχει χάσει την αίγλη της - Η ιδέα της Nike και τα νέα βήματα της New Balance

Nike: Μπροστά στο τέλος της κουλτούρας των περιορισμένων εκδόσεων;

Στην κουλτούρα των περιορισμένων εκδόσεων βασίζονται εδώ και καιρό μάρκες όπως η Nike, που έχτισαν ολόκληρη τη στρατηγική τους γύρω από limited edition μοντέλα, όπως τα Jordan και τα Air Force 1.

Η διατήρηση του ενδιαφέροντος των πελατών που αγοράζουν τα συγκεκριμένα παπούτσια έχει οδηγήσει σε συνεχείς νέες συμπράξεις και σε συνακόλουθη συνεχή έλλειψη των πιο δημοφιλών μοντέλων. Η αέναη αυτή σχέση βασίζεται στην αποκλειστικότητα, το κλειδί για τους λάτρεις των αθλητικών παπουτσιών.

Τι είδε η Nike

Ο Matt Powell, ανώτερος σύμβουλος της BCE Consulting, διευκρίνισε στο Retail Dive ότι ορισμένες πρόσφατες τάσεις στον χώρο των παπουτσιών έχουν αναδυθεί χάρη στην οργανική ανάπτυξη που οδηγείται από τις γυναίκες. Συγκεκριμένα, η δημοτικότητα μοντέλων όπως τα Samba και Mexico της Adidas ή τα Birkenstock Boston οφείλεται στις γυναίκες, το κοινό δηλαδή εκείνο που αποφεύγει τα τυπικά concepts των drop και hype – δηλαδή των μοντέλων περιορισμένης έκδοσης που είναι δημοφιλή.

H κουλτούρα των περιορισμένων εκδόσεων έχει χάσει την αίγλη της απλά και μόνο επειδή υπάρχει μια περιορισμένη έκδοση περίπου κάθε 10 δευτερόλεπτα

Η ιδέα αφορά την ενσωμάτωση και την προσβασιμότητα των προϊόντων. Είναι μια εντελώς διαφορετική νοοτροπία από την παλιά, σημείωσε ο Powell, λέγοντας πως «θα φτιάξουμε 5.000 ζευγάρια και θα τα πουλήσουμε όλα το πρωί και αυτό θα είναι μεγάλη επιτυχία». «Υπάρχει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής θέλει να βλέπει τα προϊόντα και νομίζω ότι πλέον όλα αφορούν τη ζήτηση από αυτόν, από τη βάση. Και εκεί την καλυτερη δουλειά κάνουν τα brands που περισσότερο αφουγκράζονται και πολύ λιγότερο μιλάνε».

Η διαφορετικότητα

Ήδη όμως ορισμένες εταιρείες πειραματίζονται με διαφορετικά μοντέλα. Ο Powell ανέφερε ως παράδειγμα την New Balance, η οποία έχει συνδυάσει την κυκλοφορία των αθλητικών παπουτσιών με μια γρήγορη συνέχεια της εμπορικής διαθεσιμότητας. Οι γυναίκες δεν ενθουσιάστηκαν ποτέ τόσο με την κουλτούρα της κυκλοφορίας όσο οι άνδρες, και προς το παρόν οδηγούν την τάση προς την προσβασιμότητα, αλλά αυτό θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια ευρύτερη αλλαγή στη βιομηχανία υποδημάτων.

«Δεν έχουμε δει ακόμα μια τάση που να καθοδηγείται από τους άνδρες από αυτό το είδος της νέας προσέγγισης του οργανικού και του από-το-μηδέν. Όταν το δούμε αυτό, θα ξέρουμε σίγουρα ότι η βιομηχανία έχει μετατραπεί σε κάτι εντελώς νέο», συμπλήρωσεο Powell. «Νομίζω ότι η κουλτούρα των περιορισμένων εκδόσεων έχει χάσει την αίγλη της απλά και μόνο επειδή υπάρχει μια περιορισμένη έκδοση περίπου κάθε 10 δευτερόλεπτα».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο