L’Oréal: Πρώτη αύξηση στην κινεζική αγορά από το 2023 και νέα στρατηγικά ανοίγματα

Παρά τη θετική στροφή της κινεζικής αγοράς ομορφιάς, τα έσοδα της L’Oréal κινήθηκαν χαμηλότερα των προσδοκιών

L’Oréal: Πρώτη αύξηση στην κινεζική αγορά από το 2023 και νέα στρατηγικά ανοίγματα

Η L’Oréal, ο γαλλικός κολοσσός της ομορφιάς που εδώ και δεκαετίες καθορίζει τις τάσεις του κλάδου, δείχνει να ανακτά μέρος της χαμένης της λάμψης στην Κίνα – έστω και δειλά.

Ύστερα από δύο χρόνια στασιμότητας, η ασιατική αγορά αρχίζει να ξαναπαίρνει μπρος, προσφέροντας μια πρώτη νότα αισιοδοξίας για την παγκόσμια βιομηχανία καλλυντικών. Όμως πίσω από τη λάμψη των πολυτελών brands και τα αρώματα των νέων εξαγορών, η πραγματικότητα παραμένει σύνθετη: οι πωλήσεις στις δυτικές αγορές υστερούν, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παραμένει εύθραυστη, και η L’Oréal ετοιμάζεται να παίξει ένα νέο στρατηγικό παιχνίδι – με το βλέμμα στραμμένο όχι μόνο στην Κίνα, αλλά και στον θρυλικό οίκο Armani.

Παρά τη θετική στροφή της κινεζικής αγοράς ομορφιάς, τα έσοδα του ομίλου κινήθηκαν χαμηλότερα των προσδοκιών, με τον CEO να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας μεγάλης συμφωνίας με τον οίκο Armani, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters.

L’Oréal: Αύξηση πωλήσεων αλλά μικρότερη από την αναμενόμενη

Η L’Oréal ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 4,2% για το τρίτο τρίμηνο του 2025, φτάνοντας τα 10,3 δισ. ευρώ, ωστόσο το αποτέλεσμα απογοήτευσε την αγορά που ανέμενε ισχυρότερη επίδοση.

Η ασθενέστερη πορεία στη Βόρεια και Λατινική Αμερική πίεσε τα συνολικά μεγέθη, ενώ η εταιρεία προσπάθησε να αντισταθμίσει τις απώλειες με τις επιδόσεις των πολυτελών της σημάτων στην Ασία.

Το πρώτο φως από την Κίνα

Ύστερα από δύο χρόνια πτώσης, η κινεζική αγορά καλλυντικών εμφάνισε για πρώτη φορά αύξηση – περίπου 3% το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με τον CEO Nicolas Hieronimus.

Ο επικεφαλής της L’Oréal, δήλωσε πως η εταιρεία «ξεπέρασε την υπόλοιπη αγορά πολυτελούς ομορφιάς» στην Κίνα, αν και παραμένει επιφυλακτικός: «Ένα τρίμηνο δεν φτιάχνει τάση», υπογράμμισε.

«Ένα τρίμηνο δεν φτιάχνει τάση»

Η επιβράδυνση των δυτικών αγορών

Μετά το κύμα της μεταπανδημικής ανάπτυξης, η ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά δείχνουν σημάδια κόπωσης, καθώς ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί και οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες επιλογές.

Στην Κίνα, η στροφή προς τοπικά brands μείωσε τη δυναμική της L’Oréal στο μαζικό κομμάτι, όπου δραστηριοποιείται με τις σειρές L’Oréal Paris και Maybelline.

Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες η εταιρεία ανακτά μερίδια στη μάσκαρα και τα προϊόντα μακιγιάζ.

Η σημασία της καινοτομίας και των εξαγορών

Η διοίκηση του γαλλικού ομίλου εντείνει την επένδυσή της στην καινοτομία και στις στρατηγικές εξαγορές, επιδιώκοντας να ενισχύσει τη θέση της στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες – όπως τα αρώματα.

Αν και οι πωλήσεις αρωμάτων αυξάνονταν με ρυθμό 11% στο πρώτο εξάμηνο, η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε κοντά στο 6% το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ, λόγω δασμών, φαίνεται να επιβάρυναν τη ζήτηση.

Η συμφωνία με την Kering και το ενδεχόμενο Armani

Η L’Oréal σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω την κυριαρχία της στα αρώματα, μετά τη συμφωνία-μαμούθ ύψους 4,7 δισ. δολαρίων για την εξαγορά του κλάδου ομορφιάς της Kering – που περιλαμβάνει και τα δικαιώματα της μάρκας Gucci, όταν λήξει η άδεια με την Coty το 2028.

Ο  εκτίμησε ότι η Gucci Beauty μπορεί να εξελιχθεί σε brand αντίστοιχο του Yves Saint Laurent, με ετήσιες πωλήσεις σχεδόν 3 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, ο CEO Hieronimus άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας μελλοντικής συνεργασίας με τον οίκο Armani, καθώς –όπως αποκάλυψε– η L’Oréal έχει ήδη δεχθεί προσέγγιση από εκπροσώπους του ιταλικού οίκου. Ο ίδιος ο Giorgio Armani είχε συμπεριλάβει τη L’Oréal στους πιθανούς διαδόχους- επενδυτές, δείχνοντας εμπιστοσύνη στη γαλλική εταιρεία ως θεματοφύλακα της κληρονομιάς του.

Μια αγορά σε επαναπροσδιορισμό

Η νέα πραγματικότητα της παγκόσμιας βιομηχανίας καλλυντικών απαιτεί από κολοσσούς όπως η L’Oréal να προσαρμοστούν ταχύτερα στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και στις γεωοικονομικές προκλήσεις.

Αν και οι αριθμοί του τριμήνου δεν εντυπωσίασαν, το μήνυμα από το Παρίσι είναι σαφές: η εταιρεία στοιχηματίζει στην πολυτέλεια, την καινοτομία και τις στρατηγικές συμμαχίες για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στην παγκόσμια αγορά ομορφιάς.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο