Unilever: Η ομορφιά «κινεί» το μέλλον της – Στα 14, 7 δισ. οι πωλήσεις

Η Unilever μίλησε για «ευρεία ανάπτυξη» και για «ορόσημο όσον αφορά τις προοπτικές για το σύνολο του έτους» για το γ' τρίμηνο

Unilever: Η ομορφιά «κινεί» το μέλλον της – Στα 14, 7 δισ. οι πωλήσεις
Η Mary Carmen Gasco-Buisson, επικεφαλής του Prestige Beauty and Wellbeing της Unilever

Καλύτερα από όσο ανέμενε κινήθηκε η Unilever κατά το γ’ τρίμηνο, καθώς αυξήθηκαν οι πωλήσεις κατά 3,9% στα 14,7 δισεκατομμύρια ευρώ για το σύνολο της εταιρείας. Επίδοση πολύ καλύτερη από την αύξηση 3,6% για το έτος μέχρι στιγμής, αλλά και από την πτώση 3,5% στο τρίτο τρίμηνο του 2024.

Τα δύο τμήματα της πολυθνικής που ξεχώρισαν, ανέδειξαν την τάση των καταναλωτών προς την αυτοφροντίδα και την ευεξία, αλλά και τη στροφή της αγοράς προς στοχευμένα premium προϊόντα.

Γιατί ενισχύθηκε η ομορφιά στη Unilever

Η Unilever δεν έκρυψε την εστίασή της στον ευρύ τομέα της ομορφιάς. Εξάλλου διόρισε τη Mary Carmen Gasco-Buisson ως νέα Διευθύνουσα Σύμβουλο του τμήματος προϊόντων ομορφιάς υψηλής ποιότητας, μετά την αποχώρηση της Βασιλικής Πέτρου το 2024, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Gasco-Buisson στην Unilever, αφού προηγουμένως είχε διατελέσει Διευθύντρια της παγκόσμιας μάρκας Axe/Lynx από τον Ιανουάριο του 2020 έως τον Οκτώβριο του 2022, επαναφέροντας τον κλάδο των προϊόντων προσωπικής φροντίδας σε διψήφια, κερδοφόρα ανάπτυξη.

Όπως τονίζει και το The Industry, οι τομείς Ομορφιάς & Ευεξίας, είδαν το εννεάμηνο να άνοδο 5,1% στα 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με το 4,2% για το έτος μέχρι στιγμής και το αρνητικό 3,1% για το περσινό αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Ο τομέας Ομορφιάς & Ευεξίας (22% του κύκλου εργασιών του τρίτου τριμήνου) επικεντρώνεται στο πώς θα ακάνει πιο premium τα βασικά χαρτοφυλάκια μαλλιών και περιποίησης δέρματος και στην τροφοδότηση της ανάπτυξης των χαρτοφυλακίων Prestige Beauty and Wellbeing με επιλεκτική διεθνή επέκταση.

Ενώ και ο τομέας Προσωπικής Φροντίδας αυξήθηκε κατά 4,1% το τελευταίο τρίμηνο, φτάνοντας τα 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ, αν και αυτό είναι μικρότερο από το 4,6% του έτους μέχρι σήμερα, αλλά καλύτερο από την πτώση 2,3% στο τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Unilever

Τα brands που ξεχώρισαν

Σύμφωνα με το Fashion Network, η ανάπτυξη επιταχύνθηκε σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο, με επικεφαλής τη διψήφια ανάπτυξη στις κατηγορίες Dove hair, Vaseline, Liquid IV, Nutrafol, Hourglass και K18.

Ο τομέας Περιποίησης Μαλλιών παρέμεινε σταθερός, με την απόδοση να ποικίλλει μεταξύ των εμπορικών σημάτων. Η Dove αναπτύχθηκε με διψήφιο ποσοστό με ισορροπημένο όγκο και τιμή, υποστηριζόμενη από την επιτυχημένη κυκλοφορία της νέας σειράς τεχνολογίας επιδιόρθωσης ινών.

Η Tresemme σημείωσε χαμηλή μονοψήφια ανάπτυξη «καθώς η ισχυρή δυναμική στο styling και τις θεραπείες αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση του όγκου πωλήσεων στις ΗΠΑ, καθώς λάβαμε διορθωτικά μέτρα τιμολόγησης. Η υποτονικότητα της αγοράς στη Βραζιλία και την Κίνα συνέχισε να επηρεάζει τα Sunsilk και Clear, με αποτέλεσμα να σημειωθούν μειώσεις και για τις δύο μάρκες».

Η Core Skin Care σημείωσε μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη με ισορροπημένο όγκο και τιμή. Η Vaseline σημείωσε διψήφια ανάπτυξη, χάρη στον όγκο πωλήσεων. Αυτή η ανάπτυξη υποστηρίχθηκε από premium καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένης της νέας ενυδατικής κρέμας Cloud Soft Light στην Ινδία.

Η Prestige Beauty σημείωσε μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη, με επικεφαλής τον όγκο πωλήσεων «καθώς η αγορά prestige ομορφιάς έδειξε σταδιακή βελτίωση», ανέφερε στα αποτελέσματά της η πολυεθνική.

Ωστόσο, η ανάπτυξη διέφερε μεταξύ των εμπορικών σημάτων, με τις Hourglass και K18 να συνεχίζουν να σημειώνουν διψήφια ανάπτυξη, ενώ οι Paula’s Choice και Dermalogica σημείωσαν μόνο χαμηλή μονοψήφια ανάπτυξη, αν και αυτή ήταν μια βελτίωση δεδομένου ότι είχαν μειωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο.

Unilever

Η προσωπική φροντίδα

Εν τω μεταξύ, η Personal Care (επίσης το 22% του κύκλου εργασιών του τρίτου τριμήνου) αφορά «μάρκες με βάση την επιστήμη που προσφέρουν αδιαμφισβήτητη υπεροχή στους καταναλωτές μας».

Οι προτεραιότητες περιλαμβάνουν την «ανάπτυξη ανώτερης τεχνολογίας και πολυετών πλατφορμών καινοτομίας, την αξιοποίηση συνεργασιών με τους πελάτες μας και την επέκταση σε premium τομείς και ψηφιακά κανάλια». Το 4,1% του USG διαιρούμενο σε 1% από τον όγκο και 3,1% από την τιμή. Η ισχυρή της απόδοση στη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό-Αφρική αντισταθμίστηκε εν μέρει από την πτώση στη Λατινική Αμερική.

Η Dove αυξήθηκε σε μεσαίους μονοψήφιους αριθμούς «λόγω της συνεχιζόμενης επιτυχίας των premium καινοτομιών της».

Ο καθαρισμός δέρματος ειδικότερα αυξήθηκε σε χαμηλούς μονοψήφιους αριθμούς λόγω της τιμής. Και η επιτυχία της Dove μπορούσε να φανεί από τις συνεχιζόμενες ισχυρές πωλήσεις από τις premium καινοτομίες της και την κυκλοφορία μοναδικών, περιορισμένης έκδοσης εποχιακών σειρών αφρόλουτρου.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο