Netflix: Οι φόβοι της πλατφόρμας ενόψει φετινού Ηalloween

Η εκπληκτική επιτυχία της ταινίας κινουμένων σχεδίων «KPop Demon Hunters» άφησε τον streamer χωρίς αρκετά εμπορεύματα ενόψει των γιορτών

Netflix: Οι φόβοι της πλατφόρμας ενόψει φετινού Ηalloween

Με το Halloween προ των πυλών, πολλά αμερικανάκια θέλουν να ντυθούν σαν τους ήρωες κινουμένων σχεδίων ή των ταινιών που αγαπούν και φέτος η ταινία-έκπληξη της χρονιάς «KPop Demon Hunters» έγινε παγκόσμιο φαινόμενο.

Αλλά, διαδικτυακά, υπάρχουν πλέον ελάχιστες επιλογές. Ό,τι διατίθεται στο διαδίκτυο είναι γενικά είτε εξαντλημένο, είτε χαμηλής ποιότητας, είτε από αμφίβολους προμηθευτές, και οι χρόνοι αποστολής που αναγράφονται παρατείνονται σε εβδομάδες. Μια κινεζική απομίμηση της στολής της ηρωίδας ράπερ Ζόι στο Amazon.com τιμάται 26,79 δολάρια, αλλά πλέον έχει εξαντληθεί.

Σε όλη τη Βόρεια Αμερική, οι γονείς ψάχνουν τρόπους να ντύσουν τα παιδιά τους ως το συγκρότημα Huntr/x που σκοτώνει δαίμονες και των αντιπάλων τους, των Saja Boys.

Τα επίσημα αδειοδοτημένα εμπορεύματα είναι πολύ ακριβά για πολλές οικογένειες – το Netflix πουλάει το κατοχυρωμένο κίτρινο σακάκι που φορούσε η πρωταγωνίστρια με τη φωνή της σειρήνας, Ρούμι, για 89,95 δολάρια, και αυτό πριν από το κόστος των μπλε σορτς με φερμουάρ, τις μπότες μάχης και τις μωβ πλεξούδες μέχρι τη μέση.

Μερικοί γονείς επιστρατεύουν τις ραπτομηχανές ή τα πιστόλια κόλλας που δεν έχουν χρησιμοποιήσει εδώ και χρόνια, ενώ άλλοι πανικοβάλλονται καθώς δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα παιδιά τους.

Κανείς δεν περίμενε την επιτυχία

Όταν το Netflix υπέγραψε συμφωνία το 2021 για να μεταδώσει όλες τις αμερικανικές ταινίες μεγάλου μήκους της Sony μετά τις κινηματογραφικές τους κυκλοφορίες και να χρηματοδοτήσει μια σειρά τίτλων απευθείας σε streaming, το «KPop Demon Hunters» ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού των στελεχών.

Ο επικεφαλής του στούντιο του Netflix, Dan Lin, είπε ότι πίστευε ότι θα ήταν μια εξειδικευμένη επιτυχία, κυρίως δημοφιλής στους λάτρεις των anime και στους λάτρεις του κορεατικού μουσικού είδους γνωστού ως K-pop. Αντ’ αυτού, έγινε η πιο δημοφιλής ταινία όλων των εποχών στο Netflix μετά την κυκλοφορία της τον Ιούνιο και στη συνέχεια κατέλαβε την πρώτη θέση στο box office όταν κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους τον Αύγουστο.

Η δημοτικότητα εξέπληξε το Netflix, το οποίο αναγκάστηκε να σπεύσει να συγκεντρώσει έστω και μια ελάχιστη επιλογή καταναλωτικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των στολών του Halloween, σε λίγους μόνο μήνες.

Το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα του Netflix άρχισε γρήγορα να προσφέρει περιορισμένες ενδυμασίες “KPop”, αλλά κυρίως σε υψηλές τιμές. Κοστούμια μόνο για τις γυναίκες πρωταγωνίστριες της ταινίας έφτασαν στα ράφια του καταστήματος Spirit Halloween στα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά έχουν πλέον εξαντληθεί και αυτά.

«Έχουμε λάβει δύο αποστολές μέχρι στιγμής και όλα έχουν εξαφανιστεί, περίπου, εκείνη την ημέρα», είπε ένας υπάλληλος καταστήματος. «Έλεγα στους γονείς να ψάξουν στο Amazon».

Με τις περισσότερες παιδικές ταινίες μεγάλου μήκους, ο κάτοχος της πνευματικής ιδιοκτησίας υπογράφει εκατοντάδες συμφωνίες αδειοδότησης πολύ νωρίτερα με κατασκευαστές παιχνιδιών, εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, αλυσίδες fast food, κατασκευαστές ρούχων και, ναι, κατασκευαστές στολών για το Halloween.

YouTube thumbnail

Αυτό δεν ποντάρισε στην εμπορικότητα της «KPop»

Η ομάδα καταναλωτικών προϊόντων του Netflix παρουσίασε την ταινία σε πολλαπλές εκθέσεις αδειοδότησης περισσότερο από ένα χρόνο πριν κυκλοφορήσει, αλλά οι εταιρείες ένδυσης δεν ήταν πρόθυμες να κάνουν μεγάλη προσπάθεια για ένα μη δοκιμασμένο, πρωτότυπο franchise κινουμένων σχεδίων, δήλωσε στο CNBC η Μάριαν Λι, επικεφαλής μάρκετινγκ του Netflix.

Αφού η ταινία εκτοξεύτηκε και το Netflix έσπευσε να προλάβει, οι άνθρωποι πήγαν στην ομάδα μαμάδων της Λι στο Facebook για να παραπονεθούν ότι τα κοστούμια και τα εμπορεύματα ήταν αδύνατο να βρεθούν. «Είχα πολλά σχόλια όπως, “Κάποιος στο μάρκετινγκ του Netflix τα έκανε θάλασσα”» είπε η Λι.

Οι στολές του Halloween τείνουν να απαιτούν περίτεχνες ραφές και ποικιλία υλικών, επομένως το στοκ συχνά προετοιμάζεται έως και δύο χρόνια νωρίτερα. Η κλιμάκωση για μια επιτυχία όπως το “KPop” διαρκεί περισσότερο. Αυτό που μπόρεσε να κυκλοφορήσει το Netflix εξαφανίστηκε σχεδόν αμέσως.

«Το Netflix πρέπει να διαλέξει τα στοιχήματά του και αυτό είναι απρόβλεπτο», δήλωσε ο Άλεν Άνταμσον, συνιδρυτής της εταιρείας μάρκετινγκ Metaforce.

Άλλοι που προσπάθησαν να καλύψουν το κενό δυσκολεύτηκαν επίσης να ανταποκριθούν στη ζήτηση.

Η Τζάνις Γκόμεζ και ο σύζυγός της Φατίμα Χόανγκ, και οι δύο καλλιτέχνες στο Λος Άντζελες, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού άρχισαν να κατασκευάζουν αυτοσχέδια φωτιστικά Huntr/x από πλεξιγκλάς και σωλήνες PVC, χρησιμοποιώντας σχέδια κομμένα με λέιζερ, φτιαγμένα με τη βοήθεια ενός φίλου.

Έχουν πουλήσει δεκάδες από τα ραβδιά, τα οποία φέρουν το λογότυπο της Huntr/x, για 25 έως 40 δολάρια το καθένα.

Η Κάντανς Μπίργκερ αυτό το καλοκαίρι άρχισε να σχεδιάζει περίτεχνες, τρισδιάστατα εκτυπωμένες εκδόσεις του λαμπερού όπλου γνωστού ως gok-do, ενός κορεατικού όπλου που μοιάζει με ένα μεσαιωνικό πέλεκυ με μια λεπίδα σε σχήμα φεγγαριού, εμπνευσμένη από αυτήν που χρησιμοποιεί η τραγουδίστρια των Huntr/x, Mira. Παρόλο που το καθένα κόστιζε 750 δολάρια έγιναν ανάρπαστα.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο