Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της Wall Street η Estée Lauder με τις τριμηνιαίες πωλήσεις να αγγίζουν τα 3,48 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τις προβλέψεις των αναλυτών για 3,38 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Η άνοδος αυτή αποδίδεται στην ισχυρή ζήτηση για τα αρώματα Le Labo και Tom Ford αλλά και της ανοδικής ζήτησης στην Κίνα, κινήσεις που δείχνουν πως η προσπάθεια ανάκαμψης της εταιρείας καλλυντικών αρχίζει να αποδίδει.
Σύμφωνα με το Reuters, oι μετοχές της εταιρείας, η οποία διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της, σημείωσαν άνοδο περίπου 7% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, ενώ οι οργανικές καθαρές πωλήσεις της Estée Lauder στο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 3%, μετά από πτώση 5% πριν από ένα χρόνο.
Η ανάκαμψη της Estée Lauder
Η κατηγορία αρωμάτων της Estée Lauder σημείωσε τριμηνιαία οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 13%, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9% στις περιοχές της Κίνας και της Ασίας-Ειρηνικού.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των brand La Mer, MAC και Clinique προβλέπει οργανική ετήσια αύξηση εσόδων μεταξύ 0% και 3%, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για 1,9% σύμφωνα και με έρευνα του Bloomberg. Αυτός ο ρυθμός θα ήταν μια αντιστροφή από την πτώση 8% των πωλήσεων στο οικονομικό έτος που έληξε τον περασμένο Αύγουστο.

Εν μέσω της διαδικασίας ανάκαμψης υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Stephane de La Faverie, η Estée Lauder έχει εντείνει τις λανσαρίσματα ειδών πολυτελείας, βελτιστοποιώντας την αλυσίδα εφοδιασμού της και ενισχύοντας τις προσπάθειες καινοτομίας και μάρκετινγκ, γεγονός που βοήθησε την εταιρεία καλλυντικών να αναζωογονήσει τις πτωτικές πωλήσεις.
Η εταιρεία, η οποία προειδοποίησε για δασμολογική επιβάρυνση 100 εκατομμυρίων δολαρίων τον Αύγουστο, μεταφέρει την παραγωγή της πιο κοντά σε βασικές αγορές, στο πλαίσιο των σχεδίων της για την αντιμετώπιση των συνεχώς μεταβαλλόμενων εμπορικών πολιτικών που έχουν παραλύσει την ευρύτερη βιομηχανία λιανικής.
Η αλλαγή πολιτικής του CEO
Ο de La Faverie αποφάσισε να μειώσει το κόστος απολύοντας υπαλλήλους και αναθέτοντας σε τρίτους ορισμένες υπηρεσίες, όπως και να επενδύσει ώστε να πουλήσει περισσότερα προϊόντα περιποίησης δέρματος και καλλυντικά στο Amazon, το TikTok και αλλού. Αυτή είναι μια μετατόπιση από την εξάρτηση από τα πολυκαταστήματα που έχει καθορίσει την εταιρεία μέχρι σήμερα.
Ωστόσο, η μακροπρόθεσμη επιτυχία του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ανάκαμψη των πωλήσεων της Estée Lauder στην Κίνα, όπου η ζήτηση έχει επιβραδυνθεί, και από την απόκτηση μεριδίου αγοράς στις ΗΠΑ. Η εταιρεία χάνει από νεοσύστατες εταιρείες και μάρκες που ανήκουν σε ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένης της L’Oreal SA.
Ενδεικτικό είναι πως την περασμένη εβδομάδα, η L’Oreal σημείωσε βελτίωση στην Κίνα, ενώ άλλες μάρκες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένης της LVMH και Hermes, είδαν κι εκείνες με τη σειρά τους -έστω και πιο διστακτικά- μια αναγέννηση στην Κίνα.
«Με τη χειρότερη πτώση της πολυτελούς βιομηχανίας στην Κίνα να είναι πιθανή στο προσκήνιο, η εταιρεία είδε μια ανάκαμψη από τους πολύ κακούς ισολογισμούς του προηγούμενου έτους, αλλά είναι έτοιμη για μια μακροπρόθεσμη επιστροφή στην ανάπτυξη», διευκρίνισε στο Reuters ο Sky Canaves, αναλυτής της eMarketer.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη της, ύψους 32 σεντς ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ξεπέρασαν σε μεγάλο βαθμό την εκτίμηση για 18 σεντς ανά μετοχή.






































