Puma: Περικοπές στις θέσεις εργασίας και μειώσεις των εκπτώσεων – Το σχέδιο επανεκκίνησης

Ο νέος CEO της Puma αναλαμβάνει δράση, μειώνοντας το εύρος των προϊόντων και τα «φθηνά» κανάλια για να ξαναχτίσει την αίγλη της μάρκας

Puma: Περικοπές στις θέσεις εργασίας και μειώσεις των εκπτώσεων – Το σχέδιο επανεκκίνησης

Η Puma, η ιστορική γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, επιχειρεί μια βαθιά αναδιοργάνωση μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά.

Με πτώση πωλήσεων 15,3% στο τρίτο τρίμηνο και μετοχή που έχει χάσει πάνω από το μισό της αξίας της από τις αρχές του 2025, ο νέος CEO Arthur Hoeld παρουσίασε ένα φιλόδοξο πλάνο επανεκκίνησης: λιγότερα προϊόντα, λιγότερες εκπτώσεις και 900 απολύσεις σε εταιρικό επίπεδο.

«Η Puma έγινε υπερβολικά εμπορική, με υπερέκθεση στα λάθος κανάλια και πολλές εκπτώσεις», λέει ο Hoeld στο Reuters από τα κεντρικά της εταιρείας στο Herzogenaurach της Γερμανίας. «Είμαι βέβαιος ότι θα ξαναφέρουμε τη “γάτα” στον σωστό δρόμο», πρόσθεσε, αναφερόμενος στο διάσημο λογότυπο της Puma.

«Είμαι βέβαιος ότι θα ξαναφέρουμε τη “γάτα” στον σωστό δρόμο»

Puma: H επιστροφή στην ουσία του brand

Η εταιρεία σχεδιάζει να περιορίσει τις πωλήσεις μέσω discounters και να ενισχύσει τα δικά της καταστήματα και το ηλεκτρονικό της κανάλι. Παράλληλα, θα μειώσει τις συνεργασίες με προμηθευτές και θα περιορίσει το εύρος των νέων λανσαρισμάτων, επικεντρώνοντας σε λιγότερα αλλά πιο εμβληματικά προϊόντα.

H Puma σχεδιάζει να περιορίσει τις πωλήσεις μέσω discounters και να ενισχύσει τα δικά της καταστήματα και το ηλεκτρονικό της κανάλι

Στόχος είναι να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης το 2027, μετά από μια «μεταβατική» χρονιά το 2026 και αναμενόμενη ζημία για το 2025. Οι 900 απολύσεις αντιστοιχούν περίπου στο 13% του εταιρικού προσωπικού, πέραν των 500 που είχαν ήδη ανακοινωθεί τον Μάρτιο.

Η μάχη των sneakers: όταν οι ανταγωνιστές κλέβουν τη δόξα

Ενώ η Adidas απολαμβάνει τεράστια επιτυχία με τα ρετρό μοντέλα Samba και Gazelle, η Puma άργησε να «μπει στο πάρτι». Το μοντέλο Palermo δεν απέδωσε όπως αναμενόταν, ενώ τα Speedcats, εμπνευσμένα από τη Formula 1, δεν πέτυχαν τους στόχους πωλήσεων.

Ενώ η Adidas απολαμβάνει τεράστια επιτυχία με τα ρετρό μοντέλα Samba και Gazelle, η Puma άργησε να «μπει στο πάρτι»

H Anne-Laure Bismuth της HSBC, αναφερόμενη στα Speedcats, είπε στο Reuters ότι «περιμέναμε, ακούγαμε πολλά για την πιθανή επιτυχία των Speedcats, και δεν τα κατάφεραν, επομένως πρέπει να βελτιώσουν την εκτέλεσή τους».

Στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις των Speedcats ήταν κάτω από τις προβλέψεις, ενώ τα αποθέματα αυξήθηκαν κατά 17,3%, αναγκάζοντας την εταιρεία να πάρει τα πίσω αδιάθετα προϊόντα από λιανοπωλητές.

Οι προοπτικές και η πίεση των επενδυτών

Η Artemis, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Puma και ιδιοκτήτρια της Gucci μέσω της Kering, εξετάζει «όλες τις επιλογές» για το 29% που κατέχει, αν και προς το παρόν αποκλείει την πώληση σε χαμηλή αποτίμηση. Ο Hoeld διέψευσε φήμες περί πώλησης τμημάτων της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι «δεν υπάρχουν σχέδια για διάθεση καμίας δραστηριότητας».

Παρά τις δυσκολίες, η Puma δηλώνει αποφασισμένη να ξαναβρεί την ταυτότητά της.

Με ανανεωμένη στρατηγική, έμφαση στην ποιότητα και λιγότερες εκπτώσεις, η γερμανική «γάτα» επιχειρεί να αποδείξει πως δεν έχει πει την τελευταία της λέξη στην παγκόσμια αγορά αθλητικής ένδυσης.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο