Ralph Lauren: Ανθεκτική ζήτηση, πιστοί καταναλωτές οδηγούν το 2026

Η Ralph Lauren αυξάνει τον ετήσιο στόχο εσόδων λόγω της ισχυρής ζήτησης σε βασικές περιοχές

Ralph Lauren: Ανθεκτική ζήτηση, πιστοί καταναλωτές οδηγούν το 2026

Αύξηση εσόδων 4-6% μέχρι το 2028, αναμένει η Ralph Lauren να επιτύχει χάρη στη στρατηγική «Next Great Chapter: Drive», με το πρώτο της αποτύπωμα να χαρακτηρίζεται θετικό, με τα πρόσφατα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου να μιλούν για ισχυρή αύξηση των εσόδων κατά 16,5% και εκτιμήσεις για +5-7% για ολόκληρο το οικονομικό έτος.

Νέα εποχή για τη Ralph Lauren

Τα ακριβά πόλο μπλουζάκια και τα βαμβακερά πλεκτά πουλόβερ σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η αμερικανική εταιρεία, βιώνουν μια νέα εποχή άνθησης με βάση την αφοσίωση της εύπορης πελατειακής της βάσης.

Η αναγνωρισιμότητα της Ralph Lauren έχει αυξηθεί με διασημότητες όπως η Taylor Swift και η Selena Gomez να φορούν τα σχέδιά του για  εκδηλώσεις, ενώ οι επενδύσεις στην καινοτομία και το μάρκετινγκ προσελκύουν νεότερους αγοραστές που αναζητούν μοντέρνα, προσιτή πολυτέλεια.

«Μέχρι σήμερα, δεν έχουμε δει καμία ουσιαστική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών σε όλα τα βασικά τμήματα καταναλωτών ή στις αγορές μας», επισήμανε στο Reuters ο Διευθύνων Σύμβουλος Patrice Louvet, προσθέτοντας ότι η ζήτηση παραμένει υγιής και το βασικό κοινό-στόχος εμανίζεται ανθεκτικό.

Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα για ολόκληρο το έτος θα αυξηθούν κατά 5% έως 7%

Ζήτηση για την προσιτή πολυτέλεια

Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου, σε ανακοινώσεις, αυξήθηκαν κατά 13% στη Βόρεια Αμερική και 22% στην Ευρώπη, ενώ για την Κίνα αυξήθηκαν κατά 30% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

«Η μάρκα βρίσκεται στην κατηγορία της “προσιτής πολυτέλειας”, επομένως βρίσκεται σε καλή θέση για να προσελκύσει φιλόδοξους καταναλωτές που αποσύρονται από τις εξαιρετικά πολυτελείς μάρκες, αλλά εξακολουθούν να αναζητούν ποιότητα και κληρονομιά», πρόσθεσε η Suzy Davidkhanian, αναλύτρια της eMarketer.

Ο Ralph Lauren βρέθηκε στην ίδια πλευρά των αποτελεσμάτων με ομίλους όπως η LVMH, η L’Oreal, η Hermes, η Estee Lauder αναφέροντας βελτιωμένες πωλήσεις στην Κίνα, καταγράφοντας και αυτός με τη σειρά του την ελπίδα σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές για μάρκες πολυτελείας.

Οι χαμηλότερες προσφορές και το χαμηλότερο κόστος του βαμβακιού, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις τιμών, βοήθησαν την Ralph Lauren να αντιμετωπίσει τους υψηλότερους δασμούς και να αυξήσει το τριμηνιαίο ακαθάριστο περιθώριο κέρδους της κατά 100 μονάδες βάσης στο 68%.

Αναμένει ότι τα έσοδα για ολόκληρο το έτος θα αυξηθούν κατά 5% έως 7% σε σταθερή νομισματική βάση, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για χαμηλό έως μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης.

Τα τριμηνιαία έσοδά της, ύψους 2,01 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1,89 δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Τα τριμηνιαία προσαρμοσμένα κέρδη της Ralph Lauren ύψους 3,79 δολαρίων ανά μετοχή ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις για 3,44 δολάρια ανά μετοχή.
Οι μετοχές της Ralph Lauren υποχώρησαν κατά περίπου 1%, αντανακλώντας μια πτώση στην ευρύτερη αγορά.

OT FORUM - Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

6 και 7 Νοεμβρίου 2025 | Μικρό Χρηματιστήριο

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο