Radisson: Στοχεύει σε 30 ξενοδοχεία στην Ελλάδα έως το 2030

Το 2026 αναμένεται να είναι χρονιά-ορόσημο για την Radisson καθώς προγραμματίζονται τουλάχιστον τέσσερα νέα ανοίγματα

Radisson: Στοχεύει σε 30 ξενοδοχεία στην Ελλάδα έως το 2030

Η Radisson Hotel Group ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στην ελληνική αγορά, με στόχο να ελέγχει 30 ξενοδοχεία και θέρετρα στη χώρα έως το 2030. Όπως αποκάλυψε στέλεχος της εταιρείας, ο όμιλος αναμένει να διαθέτει 15 ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι το 2026, συμπεριλαμβανομένων νέων ανοικτών αλλά και όσων έχουν ήδη υπογραφεί και βρίσκονται στο στάδιο ανάπτυξης.

Το 2026 αναμένεται να είναι χρονιά-ορόσημο, καθώς προγραμματίζονται τουλάχιστον τέσσερα νέα ανοίγματα: μεταξύ αυτών, το Paradise Resort στην Πάρο, το Radisson Blu Resort Mani το Radisson RED Mitropoleos Square Athens δίπλα στη Μητρόπολη στο κέντρο της Αθήνας που αναμένεται να ανοίξει τον Μάιο του 2026, και μερικά βήματα πιο πέρα, το Radisson Theatrou Square Athens θα ανοίξει τις πύλες του τον Μάιο του 2026.

Παράλληλα, η παρουσία του Radisson Hotel Group στις Κυκλάδες ενισχύεται, με το επικείμενο άνοιγμα resort στην Πάρο, με το Radisson Hotel Group να γίνεται έτσι η μοναδική διεθνής μεγάλη αλυσίδα φιλοξενίας (hard brand) που δραστηριοποιείται σε όλα τα εμβληματικά νησιά των Κυκλάδων (Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο), αλλά και στη Σκιάθο, όπως δήλωσε χθες ο Elie Milky, Chief Development Officer για τη Μέση Ανατολή, τη Βορειοανατολική Αφρική, την Ελλάδα και την Κύπρο, Radisson Hotel Group, στο περιθώριο του Residential & Resort Forum που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα

Επενδύσεις σε όλη τη χώρα

Η Radisson στοχεύει να επεκταθεί σε όλη τη χώρα, πέρα από τη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Βλέπει νέους προορισμούς όπως η Κρήτη, η Πάρος, η Νάξος, η Αντίπαρος και η Εύβοια, αλλά σχεδιάζει επέκταση και στη Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική. Στην ηπειρωτική Ελλάδα, το ενδιαφέρον εστιάζεται στις μεγάλες πόλεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και σε δευτερεύουσες αγορές όπως η Πάτρα, το Ηράκλειο και τα Χανιά.

«Η Αθήνα έχει πλέον μετατραπεί σε προορισμό όλο τον χρόνο, με συνέδρια, συναυλίες και εκδηλώσεις που διατηρούν τη ζήτηση σταθερή», σημείωσε ο ίδιος.

Η Ελλάδα ως ανερχόμενη αγορά φιλοξενίας

Σύμφωνα με τη Radisson, η Ελλάδα αποτελεί μία από τις πιο υποτιμημένες αγορές φιλοξενίας της Ε.Ε., με τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης σε σχέση με πιο ώριμες αγορές, όπως η Ισπανία ή η Ιταλία.

Η εταιρεία βλέπει τη χώρα ως κομβικό προορισμό για τουρισμό 12 μηνών, με σημαντικά περιθώρια διείσδυσης διεθνών brands, ειδικά καθώς πολλές ελληνικές μονάδες παραμένουν οικογενειακές ή ανεξάρτητες.

«Το μήνυμά μας είναι απλό: 30 ξενοδοχεία μέχρι το 2030. Η Ελλάδα έχει τη δυναμική, τις υποδομές και το ενδιαφέρον των επενδυτών για να γίνει μια από τις σημαντικότερες αγορές φιλοξενίας της Μεσογείου», τόνισε ο εκπρόσωπος της Radisson.

Ελι Μίλκι, Διευθυντής Ανάπτυξης για Ελλάδα, Κύπρο, Μέση Ανατολή και Βορειο ανατολική Αφρική

Η στρατηγική των μετατροπών

Αντί για την ανέγερση νέων μονάδων, η Radisson εστιάζει σε μετατροπές υφιστάμενων κτιρίων – παλαιών ξενοδοχείων, διατηρητέων ή γραφείων – τα οποία επαναλειτουργούν υπό νέα ταυτότητα και branding.

«Είναι μια ιστορία επιτυχίας», σημείωσε το στέλεχος, «γιατί σώζουμε ξενοδοχεία που είχαν μείνει ανενεργά, βρίσκοντας επενδυτές και κεφάλαια για την αναβίωσή τους».

Η επιλογή αυτή οφείλεται τόσο στο υψηλό κόστος κατασκευής όσο και στα περιορισμένα περιθώρια αδειοδότησης νέων ξενοδοχείων, ειδικά σε παραθαλάσσιες περιοχές ή νησιά. «Αν κάποιος προσπαθούσε σήμερα να χτίσει ένα νέο ξενοδοχείο στην Πάρο, δύσκολα θα έπαιρνε άδεια για περισσότερα από 40 δωμάτια. Αντίθετα, ένα παλιό ξενοδοχείο 100 δωματίων μπορεί να ανακαινιστεί και να λειτουργήσει ξανά», εξήγησε.

Ο στόχος για το Radisson Hotel Group είναι ξεκάθαρος: να προσφέρει διακριτές και αξιόπιστες εμπειρίες για κάθε τύπο ταξιδιώτη και να ενισχύσει την παρουσία του σε μία από τις πιο δυναμικές αγορές φιλοξενίας της Νότιας Ευρώπης.

Η ανάπτυξη της Radisson στην Ελλάδα είναι μέρος της παγκόσμιας ανάπτυξης για το Radisson Hotel Group, το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει τις 210 νέες υπογραφές και λειτουργίες ξενοδοχείων μέσα στο 2025, συνεχίζοντας τη δυναμική του 2024. Τα brands του Ομίλου, Radisson Blu, Radisson Collection, Radisson RED και Radisson Individuals, συνεχίζουν να ενισχύουν τη θέση τους στις διεθνείς αγορές.

OT Originals
Περισσότερα από Τουρισμός

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο