Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της CrediaBank τα επόμενα χρόνια παρουσίασε η CEO της Ελένη Βρεττού, μιλώντας σε αναλυτές το πρωί της Παρασκευής, σε συνέχεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων γ΄ τριμήνου 2025.
Η τράπεζα πέτυχε επιδόσεις ρεκόρ στο εννεάμηνο της εφετινής χρήσης, μέσω της ανόδου των εργασιών της σε όλους τους τομείς, αλλά και λόγω της συγχώνευσης των Attica Bank και Παγκρήτιας Τράπεζας.
Η μεγέθυνση του ομίλου με μη οργανικό τρόπο θα συνεχιστεί, μετά την ολοκλήρωση του deal για την απόκτηση της HSBC Malta.
Η κυρία Βρεττού, μιλώντας στους αναλυτές, ανέφερε ότι το νέο επιχειρησιακό πλάνο της τράπεζας, που θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες, θα λαμβάνει και αυτήν την παράμετρο υπόψιν.
Η πλήρης ενσωμάτωση της HSBC στη Μάλτα, κατά την κυρία Βρεττού, αναμένεται τέλη του 2026 – αρχές του 2027
Η στρατηγική της CrediaBank
Σύμφωνα με την ίδια, οι στρατηγικές προτεραιότητες της CrediaBank αυτήν τη στιγμή είναι οι εξής:
-Μη οργανική ανάπτυξη: Έμφαση στην ομαλή ενσωμάτωση της HSBC Malta, αναζήτηση ευκαιριών για εξαγορές που έχουν νόημα και απόκτηση πακέτων δανείων μέσω της δευτερογενούς αγοράς.
Αναφερόμενη στην HSBC Malta, η κυρία Βρεττού είπε πως η υπογραφή της τελικής συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται πριν το τέλος του 2025.
Το αργότερο μέχρι και το γ΄ τρίμηνο του 2026 θα ληφθούν όλες οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις αρχές, για να ακολουθήσει η δημόσια πρόταση προς τους μετόχους μειοψηφίας, που θα διαρκέσει 6 – 8 εβδομάδες.
Η πλήρης ενσωμάτωση της HSBC στη Μάλτα, κατά την κυρία Βρεττού, αναμένεται τέλη του 2026 – αρχές του 2027.
H διοικητική ομάδα της CrediaBank
Για την ομαλή εξέλικη της διαδικασίας ήδη έχει ενισχυθεί η διοικητική ομάδα της Credia Bank.
Διεύρυνση πηγών εσόδων: Θα δοθεί έμφαση στις δανειοδοτικές δραστηριότητες και στη βελτίωση της συμβολής των προμηθειών.
Σύμφωνα με την κυρία Βρεττού, ο στόχος για πιστωτική επέκταση 1 δισ. ευρώ το 2025 θα υπερκαλυφθεί, ενώ ανάλογες επιδόσεις αναμένονται και του χρόνου, με την αύξηση του υπολοίπων των δανείων της τράπεζας να τοποθετείται στην περιοχή των 1,2 δισ. ευρώ.
Η ίδια αναφέρθηκε στη διαφοροποίηση των νέων εργασιών στις χρηματοδοτήσεις, μιας και το 50% των εκταμιεύσεων αφορά σε μεγάλες επιχειρήσεις και το υπόλοιπο σε μικρομεσαίες και φυσικά πρόσωπα.
-Ψηφιακός μετασχηματισμός τόσο στο front όσο και στο back end, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και τη βελτιστοποίηση του κόστους εσωτερικά
-Καινοτομία νέων προϊόντων και απλοποίηση διαδικασιών για τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τη βελτίωση της ικανοποίησης πελατών.
-Ανασχεδιασμός του δικτύου καταστημάτων και πλήρης ενσωμάτωση της νέας εταιρικής ταυτότητας.
-Ενίσχυση της κεφαλαιακής βάσης, χωρίς έκδοση νέων μετοχών, αλλά με άλλου τύπου ενέργειες (SRT, διάθεση μη βασικών περιουσιακών στοιχείων).















![Έκπτωση φόρου για δαπάνες που αφορούν λήψη υπηρεσιών για ενεργειακή, λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση κτιρίων [Μέρος Β]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/exoikonomo.jpg)




















