American Eagle: Μπορεί η Martha Stewart να αγγίξει τη Gen Z;

Από τη Sidney Sweeney μέχρι τον Trevor Kelce και τη Martha Stewart, η American Eagle προσπαθεί να παραμείνει επίκαιρη

American Eagle: Μπορεί η Martha Stewart να αγγίξει τη Gen Z;

Τη συνεργασία της με τη διάσημη επιχειρηματία και συγγραφέα Martha Stewart εγκαινίασε η American Eagle, για το τελευταίο κεφάλαιο της εορταστικής της καμπάνιας, «Give Great Jeans». Είχαν προηγηθεί οι καμπάνιες με τον Travis Kelce, τον σταρ του NFL, αλλά και την Sydney Sweeney, ηθοποιό από τη σειρά «Euphoria».

Και αυτή η συνεργασία αποτελεί μέρος των προσπαθειών της εταιρείας να αναδείξει το τζιν ως το απόλυτο δώρο των γιορτών, διατηρώντας την εστίασή της στη δυναμική Gen Z.

Η Martha Stewart για την American Eagle

Με τίτλο «η Martha Stewart κάνει τις διακοπές της με το American Eagle», οι νέες διαφημίσεις για τη μάρκα ένδυσης «αγκαλιάζουν» ένα κοινό με ποικίλα και διαφοροποιημένα γενεαλογικά χαρακτηριστά. Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται μέσω της παρουσίας της Stewart, καθώς είναι εύκολα αναγνωρίσιμη από τις μεγαλύτερες και τις νεότερες γενιές, εξήγησε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Craig Brommers, χάρη στη δική της ευελιξία να βρίσκεται παντού.

Αυτό το γνώρισμα εξάλλου οδήγησε την 84χρονη επιχειρηματία και συγγραφέα σε πολλές άλλες εταιρείες και για διάφορα προϊόντα, όπως η μάρκα κρύου τσάι Pure Leaf, η εταιρεία ειδών φροντίδας κήπου και η βότκα Tito’s.

YouTube thumbnail

«Η Gen Ζ την παρακολουθεί στο TikTok, η μαμά την παρακολουθεί στο Instagram, η γιαγιά την παρακολουθεί στο ‘The Today Show’», είπε ο Brommers στο Retail Dive. «Δεν υπάρχει κάποιος που να μην την ακολουθεί».

Η καμπάνια βασίστηκε σε μια μελέτη του E-Poll, η οποία διαπίστωσε ότι η αναγνωρισιμότητα του ονόματος και της εικόνας της Stewart μεταξύ της Gen Z αυξήθηκε κατά 33% μεταξύ 2020 και 2024 και τώρα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τους millennials.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας της American Eagle βρίσκεται ένα σποτ 30 δευτερολέπτων, όπου η Stewart τυλίγει τα δώρα ή μαγειρεύει τα πάντα με βασικό υλικό το ντένιμ.

YouTube thumbnail

Η πιο «καυτή» διαφήμιση που υπάρχει

Άνοδο 23% σημείωσαν οι μετοχές της American Eagle μετά την απρόσμενη αναφορά του προέδρου Τραμπ στην καμπάνια της εταιρείας όπου πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Sydney Sweeney ως «την πιο καυτή διαφήμιση που υπάρχει».

Η εταιρεία συνεργάστηκε με την πρωταγωνίστρια της σειράς «Euphoria» για την φθινοπωρινή διαφημιστική της καμπάνια, που δέχθηκε ωστόσο πολλές επικρίσεις καθώς από αρκετούς χαρακτηρίστηκαν ως σεξιστικές.

Όπως αναφέρει το CNBC, το σλόγκαν που επέλεξε η American Eagle για την καμπάνια — δηλαδή το «η Sydney Sweeney έχει υπέροχα τζιν» — οδήγησε ορισμένους να πουν ότι η συγκεκριμένη δήλωση είχε διπλό νόημα λόγω των ομόηχων λέξεων. Αντί να αναφέρεται στα παντελόνια (σ.σ. «jeans»), στην πραγματικότητα αναφερόταν στα γονίδια (σ.σ. «genes» αγγλιστί) της ηθοποιού και στο γεγονός ότι έχει ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια.

American Eagle

Εντός επικαιρότητας

Η διείσδυση της American Eagle στο νεανικό κοινό «πατάει» στη δυνατότητά της να είναι επίκαιρη, γρήγορη και ευέλικτη. Αυτό τουλάχιστον απέδειξε με τη συνεργασία της με τον Trevor Kelce, τον παίκτη του NFL, που μετά τον αρραβώνα του με την Taylor Swift, δημιούργησε μια σειρά αθλητικών και lifestyle ειδών για τη signature σύμπραξή του με την αμερικανική εταιρεία ένδυσης.

Πρόκειται για τη σειρά AE x Tru Kolors by Travis Kelce, που περιλαμβάνει 90 κομμάτια, από μπλουζάκια μέχρι σετ κασμίρ σε δύο εκδόσεις. Ορισμένα είδη, όπως το παντελόνι carpenter και το varsity jacket, τέθηκαν ταχύτατα σε κατάσταση sold out.

Βασικό όχημα της συνεργασίας τους, το brand Tru Kolors που ο Kelce λάνσαρε το 2019, πουλώντας κυρίως casual ρούχα, με τα φούτερ και τα μπλουζάκια να είναι ανάμεσα στα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Από την στιγμή που έγιναν ζευγάρι με την Σουίφτ το 2023, το στυλ του Kelce γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, μεταβαίνοντας από πιο τυπικό streetwear σε πιο τολμηρές, επώνυμες εμφανίσεις, προκαλώντας έτσι τη ζήτηση μεταξύ των νέων.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο