Σε ενεργή αναζήτηση νέων κερδοφόρων συνεργασιών στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών βρίσκεται η εταιρεία οίνων και αλκοολούχων ποτών Β.Σ.Καρούλιας, η οποία παράλληλα επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της στην αναπτυσσόμενη αγορά του καφέ, όπου εξετάζει το ενδεχόμενο να παράγει στην Ελλάδα αντί στην Ιταλία της «δικής» μάρκας Cortese.
Η Β.Σ.Καρούλιας επενδύει και στα μη αλκοολούχα
Όπως αναφέρεται σχετικά η εδραίωση των συνεργασιών με την Κλιάφας / Δουμπιά (μέλος των Ελληνικών Γαλακτοκομείων), με την Lipton / Ekaterra καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση των «δικών» της προϊόντων OZ και MastiH20, διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις για ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών.
Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία ενισχύει το αποτύπωμά της τόσο στη Ζεστή Αγορά (Οργανωμένη Λιανική / Μικρή Λιανική) όσο και σε επιλεγμένα κανάλια της Κρύας Αγοράς (Εστιατόρια, Ξενοδοχεία, κ.α.) διευρύνοντας παράλληλα τη συνολική γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων στους πελάτες της.
Στη κατηγορία καφές, προσθέτει στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο την «δική» της ελληνική μάρκα Airflow ακολουθώντας την τάση αλλά κι ανάγκη της αγοράς για Greek Roast.
Μερίδια αγοράς και νέες συνεργασίες
Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στην οικονομική χρήση 1.4.2024 – 31.3.2025 η Β.Σ.Καρούλιας βελτίωσε περαιτέρω τη συμμετοχή των μη αλκοολούχων ποτών (καφές, τσάι, μη αλκοολούχα ποτά) στο σύνολο του τζίρου (από 23% σε 27%), ακολούθησε θετική πορεία στην κατηγορία κρασιά και «διατήρησε» τους τζίρους στην κατηγορία αλκοολούχα ποτά
Στην κατηγορία αλκοολούχων ποτών, ισχυροποιεί την συνεργασία της με τους Οίκους Remy Cointreau / Metaxa καθώς και με την SPI (Stoli), ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατηγορία κρασί, ενισχύοντας τις υπάρχουσες και αξιολογώντας τυχόν νέες συνεργασίες. Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή στην ελληνική αγορά των προϊόντων του διαρκώς αναπτυσσόμενου Οινοποιείου Ρούβαλη.
Το τρίπτυχο της στρατηγικής της Β.Σ.Καρούλιας
Η στρατηγική κατεύθυνση της Β.Σ.Καρούλιας, όπως περιγράφεται από τη διοίκησή της, προκειμένου να παραμείνει πρώτη εταιρεία στον χώρο των ποτών και «προτιμητέος» προμηθευτής πελατών και καταναλωτών, στηρίζεται σε τρεις άξονες: ισχυροποίηση – διεύρυνση του χαρτοφυλακίου, παρουσία σε όλα τα κανάλια διανομής και πώλησης, μέσω ενεργής – ισχυρής παρουσίας σε πολλαπλές κατηγορίες προϊόντων και βελτίωση των δεικτών κόστους – τζίρου – κερδοφορίας.
Αύξηση του κύκλου εργασιών
Οι πωλήσεις της εταιρείας (μη συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης) ανήλθαν κατά τη χρήση 2024-2025 σε € 95.222.968 έναντι € 92.295.940 κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,17 %.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων της εταιρείας ανήλθαν σε € 5.378.085 κατά τη χρήση 2024-2025 έναντι € 6.690.753 κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας μείωση κατά 19,62 %.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 1.971.632 κατά τη χρήση 2024-2025 έναντι € 3.085.860 κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας μείωση κατά 36,11 %, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 1.416.354 για τη χρήση 2024-2025, έναντι € 2.404.656 για την προηγούμενη χρήση.


































