Hugo Boss: Γυρνάει σελίδα με νέα στρατηγική για το 2026

Η Hugo Boss εξελίσσει την στρατηγική «Claim 5» για έναν οδικό χάρτη μέχρι το 2028 - Πού ποντάρει η εταιρεία

Hugo Boss: Γυρνάει σελίδα με νέα στρατηγική για το 2026
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hugo Boss, Daniel Grieder

Για τη Hugo Boss, το 2026 θα είναι η «χρονιά της αναδιάρθρωσης του brand και των καναλιών για μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στην αποδοτικότητα».

Αυτό ανακοίνωσε η εταιρεία που αποφάσισε πως ήρθε η στιγμή να γυρίσει -ακόμημία- σελίδα, θυσιάζοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη βραχυπρόθεσμα για να επιτύχει τους μακροπρόθεσμους στόχους της. Πρόσθεσε, δε, ότι οι πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου, προσαρμοσμένα στο νόμισμα, θα μειωθούν και τα δύο τον επόμενο χρόνο.

Η νέα σελίδα της Hugo Boss

Η ανανεωμένη στρατηγική στοχεύει στην «βελτίωση της εστίασης, της πειθαρχίας και της εκτέλεσης σε ολόκληρη την επιχείρηση». Θα συνεχίσει να επενδύει στις επιτυχίες που βλέπει στην Boss Menswear, αλλά φαίνεται ότι στοιχεία της Boss Womenswear και της Hugo παραμένουν σε εκκρεμότητα, γεγονός που τονίζει ότι χρειάζεται βελτίωση αυτών των τομέων.

Φαίνεται επίσης έτοιμη για πιο «επιλεκτική» χονδρική πώληση, περισσότερο franchising, μια πιο τοπική προσέγγιση σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, μικρότερους χρόνους παράδοσης και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να «ξεπεράσουμε την αγορά και να οδηγήσουμε το περιθώριο EBIT σε επίπεδο περίπου 12%», διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Grieder, κατά την παρουσίαση της νέας στρατηγικής για το 2026.

Hugo Boss

H καμπάνια Beckham x Boss

Η «Claim 5» και το 2026

«Από το 2021, έχουμε επανατοποθετήσει την εταιρεία μας με τη στρατηγική Claim 5, δημιουργώντας μια ισχυρή βάση για το μέλλον. Έχουμε ανανεώσει τα δύο εμπορικά σήματα μας και έχουμε επενδύσει εκτενώς στην οργανωτική μας πλατφόρμα. Μετά τις επιτυχίες των τελευταίων ετών, κάνουμε τώρα σκόπιμα ένα βήμα πίσω για να προετοιμαστούμε για την ανάπτυξη του αύριο. Η εστίασή μας τα επόμενα χρόνια θα είναι στη συνεχή βελτιστοποίηση στους τομείς της μάρκας, της διανομής και των λειτουργιών με τη σαφή φιλοδοξία να τους μετατρέψουμε από εξαιρετικούς σε εξαιρετικούς. Εκτός από την ισχυρή δημιουργία μετρητών, αυτό θα οδηγήσει σε βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη και μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους μας. Το όραμά μας είναι σαφές: να είμαστε η κορυφαία, τεχνολογικά προσανατολισμένη, πελατοκεντρική παγκόσμια πλατφόρμα μόδας», τόνισε χαρακτηριστικά ο Grieder.

Έτσι, η στρατηγική ενημέρωσης προχωρά από την «Claim 5» στην «Claim 5 Touchdown», «καθορίζοντας την πορεία μέχρι το 2028 και ανοίγοντας το δρόμο για βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη. Εν μέσω ενός απαιτητικού περιβάλλοντος αγοράς, αυτή η στρατηγική βασίζεται στις επιτυχίες της Claim 5 από το 2021». Αυτή η επιτυχία έρχεται μετά την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων Boss και Hugo από την κυκλοφορία της Claim 5 και την «αύξηση του μεριδίου αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο».

Έτσι, η στρατηγική κατεύθυνση για αυτές παραμένει αμετάβλητη, «αλλά η εστίαση γίνεται πιο έντονη. Το 2026 θα χρησιμεύσει ως έτος αναδιάρθρωσης, ενδυνάμωσης της επιχείρησης μέσω της βελτιστοποίησης των διαδικασιών, της βελτίωσης των ποικιλιών και της βελτιστοποίησης του δικτύου διανομής».

Και Boss και Hugo

Για να υλοποιήσει την νέα της στρατηγική για το 2026, η εταιρεία «θα επικεντρωθεί σε τρεις βασικούς τομείς αριστείας: το εμπορικό σήμα, τη διανομή και τις λειτουργίες για να ενισχύσει την αποδοτικότητα και να θέσει τις βάσεις για ανανεωμένη ανάπτυξη των κορυφαίων και κερδών από το 2027 και μετά».

Στόχος της είναι να «αναβαθμίσει περαιτέρω» την Boss και την Hugo, «ενισχύοντας τη συνάφεια της μάρκας και εμβαθύνοντας την αφοσίωση των πελατών». Ενώ η Boss Menswear «θα συνεχίσει να αξιοποιεί την ισχυρή της θέση στον τρόπο ζωής 24/7, η εταιρεία βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη απόδοση της Boss Womenswear και της Hugo».

Η γυναικεία ένδυση «θα επικεντρωθεί σε μια εκλεπτυσμένη γκάμα προϊόντων που βασίζεται σε βασικά προϊόντα, για να ενισχύσει την απήχηση στις γυναίκες καταναλώτριες. Η Hugo θα εντείνει την ταυτότητά της με μια εκλεπτυσμένη τοποθέτηση και μια πιο προσιτή γκάμα προϊόντων που επικεντρώνεται ακόμη περισσότερο στη σύγχρονη ραπτική».

Μια νέα οργανωτική δομή «με δύο εξειδικευμένες μονάδες για ανδρική και γυναικεία ένδυση θα ξεκλειδώσει επίσης συνέργειες μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων».

YouTube thumbnail

Εκεί που είναι οι πελάτες

Οι δαπάνες μάρκετινγκ στοχεύουν σε περίπου 7% των πωλήσεων του ομίλου, με προτεραιότητα σε «πρωτοβουλίες υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων βασικών συνεργασιών όπως η Beckham x Boss και καμπανιών με επίκεντρο τα προϊόντα που προωθούν τη μετατροπή».

Η εταιρεία επιθυμεί επίσης ένα «πιο στοχευμένο, υψηλότερης ποιότητας αποτύπωμα διανομής». Θα «συνεχίσει να βελτιστοποιεί το χαρτοφυλάκιο καταστημάτων της για μια ακόμη καλύτερη εμπειρία πελατών, ενισχύοντας παράλληλα την παραγωγικότητα των πωλήσεων και την αποτελεσματικότητα της λιανικής πώλησης».

Στον τομέα της φυσικής χονδρικής πώλησης, θα «ενθαρρύνει στρατηγικές συνεργασίες, θα υιοθετήσει μια πιο επιλεκτική προσέγγιση ποικιλίας και θα επεκτείνει την επιχείρηση franchise».

Θα «ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση προωθώντας περαιτέρω το brand experience και πελατών σε όλες τις πλατφόρμες».

Σε περιφερειακό επίπεδο, η εταιρεία θα «ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στις ΗΠΑ και την Κίνα, με ιδιαίτερη έμφαση στη βελτιστοποίηση της διανομής της και στην προσαρμογή των δραστηριοτήτων της μάρκας στις τοπικές ανάγκες». Όσον αφορά την Ευρώπη, θα «αξιοποιήσει την ισχυρή της παρουσία εκεί για περαιτέρω αύξηση μεριδίου αγοράς και θα αξιοποιήσει επίσης νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες σε αναδυόμενες αγορές».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο