Diageo: Αξιοποιεί την άνθηση της Guinness με νέο τουριστικό κέντρο στο Λονδίνο

Η Diageo άνοιξε νέο αξιοθέατο Guinness στο Λονδίνο, το οποίο διαθέτει μια μικροζυθοποιία, εστιατόρια, ένα κατάστημα δώρων και μπαρ

Diageo: Αξιοποιεί την άνθηση της Guinness με νέο τουριστικό κέντρο στο Λονδίνο

Με δύο χρόνια καθυστέρηση, αλλά πάνω στην ώρα για νο προϋπαντίσει τον επερχόμενο Διευθύνοντα Σύμβουλό της Ντέιβ Λούις, άνοιξε τελικά η Diageo το νέο αξιοθέατο Guiness στο Λονδίνο.

Ο χώρος με θέμα την αξίας 73 εκατομμυρίων λιρών Guinness, στην περιοχή Covent Garden, διαθέτει μικροζυθοποιία, εστιατόρια, κατάστημα δώρων και, το σημαντικότερο, μπαρ για να απολαύσει κανείς μια stout που έχει γίνει κορυφαίο brand για την Diageo.

Είναι το τέταρτο τέτοιο τουριστικό αξιοθέατο για την Guinness, μετά το Storehouse που συνδέεται με το χώρο St. James’s Gate στο Δουβλίνο και μικροζυθοποιίες σε Βαλτιμόρη και Σικάγο.

Αλλά, όπως και τα αμερικανικά συγκροτήματα, ο κεντρικός κόμβος του Λονδίνου δεν θα παρασκευάζει στην πραγματικότητα την stout. Αντ’ αυτού, η νέα εγκατάσταση θα παράγει περίπου 750.000 πίντες ετησίως από άλλες μπύρες, συμπεριλαμβανομένης μιας London porter και μιας lager – ένα μέρος της παραγωγής του Δουβλίνου. Η προς κατανάλωση Guinness θα εισάγεται.

Η Guinness, η οποία κάποτε θεωρούνταν μπύρα για… ηλικιωμένους, της οποίας η χαρακτηριστική γεύση προέρχεται από βυνοποιημένο κριθάρι, έχει ανακάμψει τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μεταξύ των καταναλωτών και των γυναικών της Gen Z, σημειώνει το Bloomberg.

Η Diageo θέλει να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία της Guinness

Το άνοιγμα του νέου χώρου επιφάνειας 5.000 τ.μ., μόλις λίγες εβδομάδες πριν από την ανάληψη καθηκόντων του Λούις, αποτελεί μέρος του σχεδίου της Diageo να επεκτείνει το σερί νικών της Guinness, το οποίο τώρα κινδυνεύει από την αυξανόμενη επιτυχία των stouts των αντιπάλων, όπως η Murphy’s της Heineken, και την αδύναμη καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Ο Λούις, ο οποίος προηγουμένως διηύθυνε τη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, Tesco, αντιμετωπίζει την αναβίωση μιας εταιρείας της οποίας η μετοχή έχει μειωθεί περίπου 60% από την κορύφωση της Covid τον Ιανουάριο του 2022 και μαστίζεται από αλλαγές στη διοίκηση, υποτονικές πωλήσεις και ασταθείς καταναλωτές με περιορισμένους προϋπολογισμούς.

Σε γενικές γραμμές, ο τομέας αντιμετωπίζει μια μείωση στην κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των πιο υγιεινά σκεπτόμενων καταναλωτών. Είναι τόσο σοβαρή που η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου προβλέπει σημαντική πτώση των κρατικών εσόδων από τους φόρους αλκοόλ τα επόμενα χρόνια.

Οι οργανικές καθαρές πωλήσεις της Guinness αυξήθηκαν κατά 13% παγκοσμίως κατά το έτος έως τον Ιούνιο, αλλά αυτή ήταν μια μικρή επιβράδυνση σε σχέση με την αύξηση 15% ένα χρόνο νωρίτερα. Η μπύρα ήταν τόσο δημοφιλής που εξαντλήθηκε σε παμπ σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο Δεκέμβριο, καθώς η Diageo αγωνιζόταν να καλύψει την υψηλή ζήτηση. Η εταιρεία λέει ότι θα έχει αρκετή αυτά τα Χριστούγεννα.

Η σειρά του Netflix House of Guinness, βασισμένο στην ιστορία της ιδρυτικής οικογένειας, αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την απήχησή της στις μάζες.

Η Guinness 0.0, η μη αλκοολούχα έκδοση, σημείωσε επίσης επιτυχία. Πέρυσι, έγινε η μη αλκοολούχα μπύρα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Βρετανία και αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής στα νεότερα ποτά που αποφεύγουν την αυθεντική.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο