Στον κόσμο των πολυκαταστημάτων, οι αλλαγές είναι αναγκαίες για να παραμείνει κανείς ανταγωνιστικός. Ο νέος CEO της Macy’s, Tony Spring, φαίνεται να βρήκε έμπνευση, σύμφωνα με το Bloomberg, σε μια απρόσμενη πηγή: την Costco.
Αν και οι δύο εταιρείες ανήκουν σε διαφορετικά τμήματα λιανικής, η φιλοσοφία της σταθερής εμπειρίας και της αφοσίωσης των πελατών φαίνεται να εμπνέει τον Spring στην ανασυγκρότηση της Macy’s.
Αναδιάρθρωση και στρατηγική εστίαση για την Macy’s
Από τον Φεβρουάριο του 2024, ο Tony Spring ηγείται της Macy’s και των θυγατρικών Bloomingdale’s και Bluemercury, υλοποιώντας μια στρατηγική κλεισίματος λιγότερο κερδοφόρων καταστημάτων και εστίασης στις πιο επιτυχημένες τοποθεσίες.
Τα πρόσφατα αποτελέσματα τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αν και η πρόβλεψη κερδών προκάλεσε πτώση της μετοχής, δείχνοντας ότι η πορεία προς την ανάκαμψη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Έμπνευση από την Costco
Ο Spring εκθειάζει την Costco για τη σαφή και συνεπή στρατηγική της: περιορισμένο προϊόντικό χαρτοφυλάκιο σε χαμηλές τιμές που χτίζει ισχυρή πιστότητα των πελατών. «Οι άνθρωποι πληρώνουν για να μπουν!» σημειώνει, αναφερόμενος στα ετήσια μέλη της εταιρείας που ξεκινούν από 65 δολάρια, προσθέτοντας ότι αυτή η αφοσίωση είναι «πολύ ισχυρό εργαλείο».
Ιδιωτικές μάρκες και ποιότητα
Ο Spring αναγνωρίζει επίσης την αξία των ιδιωτικών μαρκών, όπως η Kirkland Signature της Costco, θεωρώντας τις κορυφαίας ποιότητας.
Στη Macy’s, οι ιδιωτικές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 12% των εσόδων, μειωμένα από σχεδόν 20% στο παρελθόν.
Η αποτυχία προηγούμενων στρατηγικών, σύμφωνα με τον Spring, οφείλεται στην υπερβολική εστίαση στις χαμηλές τιμές εις βάρος της ποιότητας. Τώρα, η εταιρεία επενδύει ξανά σε προϊόντα κασμίρ, λινά και συλλογές λευκών ειδών ξενοδοχείων, βλέποντας τις ιδιωτικές μάρκες ως σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης.
Το μέλλον της Macy’s
«Πρέπει να προσφέρουμε την εμπειρία που περιμένει ο πελάτης», δηλώνει ο Spring.
Όπως η Costco έχει τελειοποιήσει το μοντέλο των warehouse clubs, έτσι και η Macy’s στοχεύει να γίνει το κορυφαίο πολυκατάστημα, συνδυάζοντας ποιότητα, συνέπεια και ισχυρή σύνδεση με τον πελάτη.
















![Ακίνητα: Πόσο κοστίζει το τ.μ. σε Άρτα, Γιάννενα και Πρέβεζα [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/ipeiros-1.jpg)


















