Target: Η αναγέννηση αρχίζει από το Μανχάταν – Το στοίχημα της νέας διοίκησης

Οι τρεις προτεραιότητες της Target για την ανάκαμψη - Ο νέος CEO, ο ρόλος της τεχνολογίας και το concept που αλλάζει το retail

Target: Η αναγέννηση αρχίζει από το Μανχάταν – Το στοίχημα της νέας διοίκησης
O νέος διευθύνων σύμβουλος της Target, Michael Fiddelke

Από το πρώτο της concept store στο Μανχάταν πιστεύει η Target ότι θα ξεκινήσει η πολυπόθητη αναστροφή του αρνητικού μέχρι πρότινος κλίματος, δίνοντας έναν νέο αέρα φρεσκάδας σε ένα brand που έδειχνε να βρίσκεται σε τέλμα.

Η αλυσίδα αποκάλυψε το πρώτο της concept store στο Σόχο αυτή την εβδομάδα, διακοσμημένο με κομψά ρούχα, συνεργασίες σχεδιαστών και προϊόντα ομορφιάς — όλα βασικοί τομείς που ο νέος διευθύνων σύμβουλος Michael Fiddelke θερεί πως εξυπηρετεί το νέο δρόμο για το μέλλον της Target.

Η νέα πορεία για την Target

Ο νυν διευθύνων σύμβουλος της Target έρχεται να αντικαταστήσει τον επί χρόνια ηγέτη Brian Cornell στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, με μια ανακοίνωση τον περασμένο Αύγουστο, όταν και παρουσίασε το όραμά του για την αποκατάσταση της εικόνας της Target ως προσιτής και μοντέρνας εταιρείας.

Η έμφαση στο design είναι σίγουρα εμφανής στην τοποθεσία στην οδό Broadway 600, η ​​οποία δεν μοιάζει με ένα τυπικό, μουντό, κλασικά μεγάλο κατάστημα. Οι αγοραστές μπαίνουν από το εμπορικό σήμα του Target, το οποίο είναι διακοσμημένο με κόκκινα ράφια γεμάτα με νέα προϊόντα, και στη συνέχεια συνεχίζουν μέσω ενός διαδρόμου προς το ανασχεδιασμένο τμήμα ομορφιάς και μακιγιάζ.

«Ο Michael ήταν πολύ σαφής όταν δήλωσε ότι είμαστε μια εταιρεία με επίκεντρο το design και αυτό δεν σημαίνει μόνο τα προϊόντα που διαθέτουμε, αλλά και τον τρόπο που σκεφτόμαστε πραγματικά τις αποφάσεις που καθορίζουν τη συνολική μας εμπειρία», δήλωσε στο CNN η Cara Sylvester, επικεφαλής εμπειρίας πελατών της Target.

Target

Πτώση και προτεραιότητες

Η Target βρίσκεται σε βαθιά ύφεση εδώ και χρόνια, κυρίως λόγω των δικών της στρατηγικών λαθών . Οι πωλήσεις άρχισαν να μειώνονται το 2022, καθώς οι αγοραστές μετά την πανδημία μείωσαν τις δαπάνες, με την επωνυμία τελικά να χάνει πελάτες από ανταγωνιστές όπως η Walmart και η Amazon.

Η Sylvester σημείωσε ότι ο Fiddelke έχει τρεις σαφείς προτεραιότητες για να βοηθήσει στην ανάκαμψη: καλύτερα εμπορεύματα, βελτιωμένη εμπειρία στο κατάστημα με ανακαινίσεις και βελτιωμένη τεχνολογία.

«Αυτό που βλέπετε εδώ είναι στην πραγματικότητα οι δύο πρώτες προτεραιότητες που παίρνουν σάρκα και οστά», σημείωσε για το κατάστημα στο Σόχο.

Αναζητώντας το «Tar-zhay»

Ο Oliver Chen, αναλυτής λιανικής και ειδών πολυτελείας για την TD Cowen, τόνισε μάλιστα ότι το concept store της Target μπορεί να αποτελέσει μια καλή βιτρίνα για να βοηθήσει στην επαναφορά της λάμψης του «Tar-zhay».

Το «Tar-zhay» είναι ένα παιχνιδιάρικο ψευδώνυμο με γαλλική προφορά για την αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων Target, που επινοήθηκε από τους αγοραστές για να τονίσει το «φθηνό-σικ» στυλ της, που κάνει τα καθημερινά αντικείμενα να φαίνονται ξεχωριστά ή μοντέρνα, όπως σε ένα πολυτελές γαλλικό κατάστημα. Υπογραμμίζει την ικανότητα της Target να προσφέρει κομψά, επιλεγμένα προϊόντα σε προσιτές τιμές, μια φιλοσοφία που η εταιρεία προσπαθεί ενεργά να διατηρήσει.

«Αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει όταν η Target προσπαθεί να υιοθετήσει νέες μάρκες που πρόκειται να κυκλοφορήσει», δήλωσε στο CNN, προσθέτοντας ότι ο κόσμος θέλει να «αγαπήσει» ξανά τον λιανοπωλητή.

Περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Target αφορούν προϊόντα διακριτικής ευχέρειας

Σε μετάβαση

Οι προσπάθειες ανάκαμψης στο Σόχο θα μπορούσαν να σημάνουν ευρύτερες αλλαγές σε απόσταση μεγαλύτερη των 1.000 μιλίων, στα κεντρικά γραφεία της Target στη Μινεάπολη και στις περισσότερες από 2.000 τοποθεσίες της σε εθνικό επίπεδο.

Ο λιανοπωλητής δημοσίευσε μια ακόμη απογοητευτική έκθεση κερδών τον Νοέμβριο, εν μέρει επειδή οι καταναλωτές μειώνουν τις μη απαραίτητες δαπάνες, όπως τα είδη σπιτιού και η μόδα – βασικοί τομείς για την Target. Περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Target αφορούν προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.

Επίσης, πλήττεται από μποϊκοτάζ καταναλωτών, αφότου μείωσε τις προσπάθειές της για ποικιλομορφία, ισότητα και ένταξη νωρίτερα φέτος. Οι μετοχές της Target έχουν χάσει το ένα τρίτο της αξίας τους το 2025.

Ωστόσο, ο Joe Feldman, ανώτερος διευθύνων σύμβουλος της Telsey Advisory Group, εντοπίζει την απώλεια απήχησης της Target από τον Ιούνιο του 2023, όταν βρέθηκε βυθισμένη σε διαμάχη μετά την απόσυρση εμπορευμάτων του μήνα Pride από ορισμένα από τα καταστήματά της.

Η Target έχει επίσης μεγαλύτερο ανταγωνισμό όσον αφορά τα μοντέρνα είδη σπιτιού και μόδας που πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές από άλλους παίκτες, όπως η Walmart και η Wayfair.

Target

Το κομψό Σόχο της Target

Όταν το κατάστημα Target στο SoHo άνοιξε για πρώτη φορά το 2022 , επικεντρώθηκε κυρίως σε προϊόντα, όπως συσκευασμένα τρόφιμα και είδη φαρμακείου. Υπήρχε μόνο μια μικρή ποικιλία από είδη οικιακής χρήσης και φρέσκα τρόφιμα.

Το ανανεωμένο κατάστημα πλέον παρουσιάζει ρούχα με το λογότυπο που θυμίζει Target στην είσοδο. Αυτή ήταν μια χαμένη ευκαιρία για μια γειτονιά όπως το Σόχο, είπε ο Sylvester, πλαισιωμένο από ναυαρχίδες από τις New Balance, Aritizia και American Eagle.

Η μπροστινή όψη θα ανανεώνεται με ένα νέο θέμα κάθε μήνα, ενώ προς το παρόν θα εμφανίζονται οικονομικά δώρα για τις γιορτές.

Μια άλλη βασική ενότητα είναι η ενότητα «Curated By», μια μηνιαία επιλογή προσφορών του Target που επιλέγονται από μια διασημότητα της Νέας Υόρκης. Η εναρκτήρια έκδοση επιλέχθηκε από την κωμικό και ηθοποιό Megan Stalter.

Στο πίσω μέρος του καταστήματος υπάρχουν δώρα με την επωνυμία «Target» που απευθύνονται σε τουρίστες, μαζί με ένα ανανεωμένο τμήμα καλλυντικών. Η τελευταία είναι μια κατηγορία όπου ο λιανοπωλητής μπορεί να είναι ανταγωνιστικός, δήλωσε ο Feldman, επειδή οι νέοι αγοραστές έλκονται από τον χώρο με επικεφαλής διασημότητες.

Τα προϊόντα ομορφιάς αντιπροσωπεύουν το 12% των κερδών της Target, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της , με τις πωλήσεις να αυξάνονται τα τελευταία τρία χρόνια. Παρόλα αυτά, αντιμετώπισε κάποια προβλήματα μετά τη λήξη της συνεργασίας της με την Ulta .

Η Target παραδέχεται ότι όλες οι αλλαγές που έγιναν στο κατάστημα στο SoHo, το οποίο ανοίγει ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν θα εφαρμοστούν καθολικά σε όλη τη χώρα. Αλλά η Sylvester αναμένει ότι το κατάστημα θα προσφέρει «πολλά μαθήματα για το πώς μπορούμε να αναβαθμίσουμε διαφορετικά κομμάτια σε κάθε κατάστημα».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο