Mango: Ένα χρόνο μετά το θάνατο του Isak Antic, τα καταφέρνει περίφημα

Στα 41 της χρόνια, η Mango διατηρεί ισχυρές διεθνείς πωλήσεις καιένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων - και στην Ελλάδα

Mango: Ένα χρόνο μετά το θάνατο του Isak Antic, τα καταφέρνει περίφημα

Σημαντική και επιταχυνόμενη ανάπτυξη βιώνει η Mango, ένα χρόνο μετά τον απροσδόκητο θάνατο του ιδρυτή της Isak Antic, που σκοτώθηκε πέρυσι τον Δεκέμβριο.

Η ισπανική εταιρεία, που θεωρείται από πολλούς ως το αντίπαλον δέος της επίσης ισπανικής Inditex, σημειώνει ισχυρές διεθνείς πωλήσεις (78% των εσόδων), στρατηγική επέκταση των καταστημάτων (πάνω από 2.900 σημεία πώλησης), επιτυχημένη ανάπτυξη του διαδικτυακού καναλιού (31% των πωλήσεων), με διψήφια αύξηση των εσόδων που αναφέρθηκε έως το 2024 και το 2025, με στόχο τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2026.

Υπό τη νέα της διοίκηση η Mango βρίσκεται στη διαδικασία υλοποίησης του διετούς πλάνου «4Ε» που ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο του 2023

Ιστορία 40 χρόνων για τη Mango

Η περσινή χρονιά ήταν κομβικής σημασίας για την ισπανική εταιρεία.

Συμπλήρωσε 40 χρόνια λειτουργίας, καθώς κατάφερε να επεκταθεί από ένα μόνο κατάστημα στο Paseo de Gracia της Βαρκελώνης του 1984, σε πάνω από 120 αγορές σε όλο τον κόσμο, διατηρώντας ένα δίκτυο με τουλάχιστον 2.900 σημεία, ανάμεσά τους και στην Ελλάδα.

Οι βασικές αναπτυσσόμενες αγορές περιλαμβάνουν την Ισπανία, τη Γαλλία, την Τουρκία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ, ενώ οι σειρές ενδυμάτων για εφήβους και άνδρες παρουσιάζουν απόδοση άνω του μέσου όρου, τοποθετώντας τη Mango ως έναν από τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς ομίλους μόδας.

Κατά το 2024 η εταιρεία εμφάνισε επενδύσεις ρεκόρ, αύξηση εσόδων 7,6%, διεθνείς πωλήσεις 78% και αύξηση μικτού περιθωρίου κέρδους. Ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του0 2025, η αύξηση κινήθηκε σε διψήφια ποσοστά με ανοδική τάση.

Το τέλος της περασμένης χρονιάς βρήκε τη Mango ακέφαλη, καθώς στις 14 Δεκεμβρίου ο δισεκατομμυριούχος Antic σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια πεζοπορίας με την οικογένειά του.

Όταν πέθανε, ήταν μη εκτελεστικός πρόεδρος της μάρκας μόδας και η περιουσία του ανερχόταν σε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Forbes. Ο γιος του Jonathan Andic διορίστηκε αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας μετά τον θάνατο του πατέρα του και πρόεδρος της εταιρείας χαρτοφυλακίου MNG.

Mango

Ο ιδρυτής της Mango, Isak Andic

Το διετές πλάνο

Υπό τη νέα της διοίκηση η Mango βρίσκεται στη διαδικασία υλοποίησης του διετούς πλάνου «4Ε» που ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο του 2023.

Ο γίγαντας της μόδας ανακοίνωσε ότι, μέχρι το 2026, θα θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης, με σχεδόν 500 νέα ανοίγματα καταστημάτων, εστιάζοντας τις προσπάθειές του σε βασικές αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ινδία και ο Καναδάς.

«Ο νέος οδικός χάρτης θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση της διαφοροποιημένης πρότασης αξίας, στη δέσμευση για καινοτομία και βιωσιμότητα και στην προώθηση των πωλήσεων μέσω της σημαντικής επέκτασης του δικτύου καταστημάτων και της ανάπτυξης όλων των καναλιών του», τόνιζε τότε η διοίκηση στο Chain Store Age.

Η ισπανική Mango αναπτύσσεται μέσα από δύο εταιρείες στην ελληνική αγορά, τη θυγατρική Mango Garments Ελλάς και την Sportswind του ομίλου Fais

Η ελληνική παρουσία της Mango

Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω της Mango Garments Ελλάς, της θυγατρικής που ανήκει στο σύνολο επιχειρήσεων της Punto FA SL, με μητρική τη Mango MNG Holding που εδρεύει στη Βαρκελώνη και τελεί υπό τη διαχείριση της Margarita Salvans Puigbo.

Η θυγατρική αναπτύσσει το σήμα της Mango στην ελληνική αγορά ήδη από το 2017 με καταστήματα στον Πειραιά, στο κέντρο της Αθήνας επί της Ερμού 39, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos όπως και στο One Salonica, όπως και με αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η εταιρεία έκλεισε το οικονομικό έτος 2024 με πωλήσεις 9,81 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ.

Το master franchisee «τρέχει» από τη Sportswind του ομίλου Fais, η οποία διατηρεί τέσσερα καταστήματα πώλησης, στην Λ.Κηφισού 96-98, Αιγάλεω εντός του Εμπορικού Κέντρου River West, Αγγ.Μεταξά 16-17, Γλυφάδα, στην Λάρισα εντός του εμπορικού κέντρου Fashion City Outlet και στην Πάτρα επί της οδού Αγ. Νικολάου 35.

Κατά το 2024 οι λιανικές πωλήσεις του σήματος Mango εμφάνισε αύξηση της τάξης του 23%, που μαζί με τις επιδόσεις της Levi’s και της Puma συνέβαλαν σε EBITDA € 9.080.170 έναντι € 5.816.707 το 2023.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο