Sony: Παίρνει τον έλεγχο του Snoopy με συμφωνία για την πλειοψηφία της μάρκας Peanuts

Η Sony αυξάνει το μερίδιό της στη σειρά Snoopy, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αναπτύξει παγκόσμιες franchises

Sony: Παίρνει τον έλεγχο του Snoopy με συμφωνία για την πλειοψηφία της μάρκας Peanuts

Το πλειοψηφικό μερίδιο της μάρκας πίσω από τους χαρακτήρες Snoopy και Charlie Brown, αποκτά η Sony παρέχοντας στον ιαπωνικό όμιλο τον έλεγχο ενός αγαπημένου αμερικανικού καρτούν, καθώς επιδιώκει να αναπτύξει παγκόσμιες franchises ψυχαγωγίας.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα αγοράσει το 41% της Peanuts Holding, η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα που δημιούργησε ο καρτουνίστας Charles Schulz, από την καναδική WildBrain έναντι 630 εκατομμυρίων καναδικών δολαρίων (460 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).

Ο επικεφαλής της Sony στοιχηματίζει στο πρωτότυπο περιεχόμενο ως μέρος της «μετατόπισης της δημιουργίας»

Η συμφωνία αυξάνει το συνολικό μερίδιο της Sony στην Peanuts, το οποίο άρχισε να χτίζει το 2018, στο 80%, καθιστώντας την θυγατρική του ιαπωνικού ομίλου. Η οικογένεια Schulz θα συνεχίσει να κατέχει το υπόλοιπο 20%, ανέφερε η Sony.

Η συμφωνία είναι η τελευταία κίνηση της Sony στο πλαίσιο μιας στρατηγικής αλλαγής με στόχο την εστίαση στην ψυχαγωγία και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.

Sony

Τι κρύβεται πίσω από τις κινήσεις της Sony

Η Sony προσπαθεί να συνενώσει τις δραστηριότητές της στους τομείς των βιντεοπαιχνιδιών, των anime, των ταινιών και της μουσικής, με σκοπό τη δημιουργία παγκόσμιων franchise. Μεταξύ των μεγάλων επιτυχιών των τελευταίων ετών συγκαταλέγονται το The Last of Us, το οποίο προσαρμόστηκε από ένα παιχνίδι PlayStation σε μια δημοφιλή τηλεοπτική σειρά, και η ταινία κινουμένων σχεδίων Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba.

Ο Peanuts, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως κόμικ σε επτά εφημερίδες το 1950, έχει γίνει ένα παγκόσμιο οικείο όνομα, γεννώντας παιχνίδια, τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και αξιοθέατα σε λούνα παρκ.

«Με αυτό το επιπλέον μερίδιο ιδιοκτησίας, είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να αυξήσουμε περαιτέρω την αξία της μάρκας «Peanuts», αξιοποιώντας το εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο και τη συλλογική εμπειρογνωμοσύνη του Ομίλου Sony», επισήμανε στους Financial Times ο Shunsuke Muramatsu, διευθύνων σύμβουλος της Sony Music Entertainment.

Ο Snoopy έμαθε στην Ιαπωνία τη δύναμη των χαριτωμένων ζωικών χαρακτήρων

Ο Snoopy

Ο χαρακτήρας του Snoopy έχει μακρά ιστορία στην Ιαπωνία και ήταν μία από τις πηγές έμπνευσης για την Hello Kitty, το παγκόσμιο φαινόμενο που ανήκει στην Sanrio και γιόρτασε την 50ή επέτειό του πέρυσι, σύμφωνα με τον Matt Alt, συγγραφέα του «Pure Invention: How Japan Made the Modern World».

«Ο Peanuts είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Ιαπωνία από τη δεκαετία του ’60, και η δημοτικότητα του Snoopy ενέπνευσε άμεσα τη δημιουργία της Hello Kitty, οπότε υπάρχει μια μεγάλη συμμετρία στο να βλέπουμε μια ιαπωνική εταιρεία να αποκτά το εμπορικό σήμα», δήλωσε ο Alt.

«Ο Snoopy έμαθε στην Ιαπωνία τη δύναμη των χαριτωμένων ζωικών χαρακτήρων, και τώρα που η Ιαπωνία κυριαρχεί σε αυτόν τον χώρο παγκοσμίως, είναι λογικό να εκφράσουν την προέλευσή τους».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο