Στην αναβάθμιση και διευκόλυνση των συναλλαγών των φορολογουμένων με την προσθήκη QR Code και Barcode για την πληρωμή οφειλών προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Η νέα λειτουργικότητα ενσωματώθηκε στο παραγόμενο ψηφιακό αρχείο κατόπιν και σχετικών αιτημάτων από φορείς που προσφέρουν υπηρεσίες πληρωμών.

Οι προσθήκες από την ΑΑΔΕ
Οι νέες αυτές προσθήκες στο ψηφιακό αρχείο στοχεύουν στην απλοποίηση και την επιτάχυνση της διαδικασίας πληρωμής καθώς διασφαλίζουν:
-Εύκολη & Γρήγορη Ανάγνωση: Το Barcode και το QR Code επιτρέπουν την ταχύτατη ανάγνωση της Ταυτότητας Οφειλής και Ρυθμισμένης Οφειλής (ΤΟ, ΤΡΟ) μέσω των αντίστοιχων scanners στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης πληρωμών (π.χ. τράπεζες, ΕΛΤΑ, κ.λπ.).
-Μείωση Λαθών: Η νέα δυνατότητα μειώνει δραστικά τα λάθη πληκτρολόγησης της ταυτότητας πληρωμής, τα οποία συχνά οδηγούν σε άκυρες συναλλαγές, ταλαιπωρώντας τόσο τη Διοίκηση και τους φορείς πληρωμών όσο και τους ίδιους τους οφειλέτες.
Υπενθυμίζεται ότι, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω του myAADEapp, στην επιλογή Ο Λογαριασμός μου (Οφειλές, Πληρωμές & Επιστροφές), οι φορολογούμενοι μπορούν να πληρώνουν τις οφειλές του εύκολα και γρήγορα μέσω κάρτας ή IRIS, με άμεση πίστωση της πληρωμής.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις και πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ, my1521:
-Τηλεφωνικά: Στο 1521, χωρίς χρέωση, Δευτέρα έως Παρασκευή, 7:00 – 20:00.
-Ψηφιακά: Μέσω της πλατφόρμας my1521 (24/7), επιλέγοντας: Θέματα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.
Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα;
Η χρήση του my1521 είναι εξαιρετικά απλή:
· Συνδέεστε με τους προσωπικούς σας κωδικούς TaxisNet
Υποβάλετε το ερώτημά σας ψηφιακά
· Παρακολουθείτε την πορεία του, βήμα-βήμα, μέσα από τον Προσωπικό σας Λογαριασμό
Σε ποιους απευθύνεται;
Σε κάθε πολίτη ή επαγγελματία που χρειάζεται:
- Φορολογική ενημέρωση
- Διευκρινίσεις για διαδικασίες
- Καθοδήγηση για τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ
- Εξειδικευμένη υποστήριξη σε θέματα τελωνείων, ΦΠΑ, εισοδήματος, myDATA, ακόμη και πλοίων ή λατομείων
Τι κάνει τη διαφορά;
Το my1521 είναι ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης, δομημένο σε τρία επίπεδα υποστήριξης:
- Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης για απλές πληροφορίες και πρώτες οδηγίες
- Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι για σύνθετα αιτήματα και έλεγχο στοιχείων
- Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης για θεσμικά ή διοικητικά ζητήματα
Όλα αυτά διασφαλίζουν ότι κάθε ερώτημα αντιμετωπίζεται με αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και αξιοπιστία.






































