Boeing: Δυσκολεύεται να πουλήσει 35 μεταφορικά αεροσκάφη 777

Απαλλαγή ζητά η Boeing απο την FAA ,για τους κανονισμούς εκπομπών αερίων, ώστε να ικανοποιήσει την ζήτηση για τα μεταφορικά της αεροσκάφη

Boeing: Δυσκολεύεται να πουλήσει 35 μεταφορικά αεροσκάφη 777

Απαλλαγή από τους κανόνες για τις εκπομπές των αεροσκαφών, ώστε να της επιτραπεί η πώληση άλλων 35 φορτηγών αεροσκαφών Boeing 777F, επικαλούμενη την ισχυρή ζήτηση των πελατών και την καθυστέρηση στην πιστοποίηση της επόμενης γενιάς αεροσκαφών, ζητά η κατασκευάστρια αεροσκαφών.

Οι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ το 2028. Ωστόσο,  η Boeing δήλωσε ότι το αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου 777-8 νέας γενιάς – το οποίο αναμένεται να συμμορφώνεται με τα όρια- δεν θα είναι έτοιμο πριν από την ημερομηνία αυτή.

Η Boeing ζητώντας απαλλαγή απο την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Federal Aviation Administration-FAA) δήλωσε ότι η απαλλαγή θα της επιτρέψει να ικανοποιήσει την αναμενόμενη ζήτηση των πελατών για αεροσκάφη μεταφοράς φορτίου πριν από την έναρξη λειτουργίας του 777-8F.

Η Boeing δήλωσε ότι επιδιώκει την έγκριση έως την 1η Μαΐου. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι αναμένει να παραδώσει το πρώτο 777-8F περίπου δύο χρόνια μετά την πρώτη παράδοση του 777-9, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2027.

Οι νέοι κανονισμοί και η Boeing

Υπό την προεδρία του τότε Προέδρου Τζο Μπάιντεν Joe Biden, η FAA εξέδωσε τον Φεβρουάριο του 2024 τελικούς κανόνες που υιοθετούν διεθνή πρότυπα για τη μείωση της ρύπανσης από άνθρακα από τα περισσότερα μεγάλα αεροσκάφη που πετούν στον εναέριο χώρο των ΗΠΑ. Οι κανόνες δεν ισχύουν για αεροσκάφη που ήταν σε υπηρεσία πριν από την ημερομηνία αυτή.

Η Boeing δήλωσε ότι τα μεγάλα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου είναι ζωτικής σημασίας για την εξαγωγή εμπορευμάτων.
«Από τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπορεύματα που εξήχθησαν με αεροπορικές μεταφορές το 2024, περισσότερα από 260 δισεκατομμύρια δολάρια μεταφέρθηκαν με μεγάλα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου», δήλωσε η Boeing.

Απαλλαγή και απώλειες

Πρόσθεσε ότι κάθε αεροσκάφος 777F που εξάγεται σε ξένο πελάτη συνεισφέρει 440 εκατομμύρια δολάρια σε καταλογιστική αξία στο θετικό εμπορικό ισοζύγιο, υποδηλώνοντας ότι χωρίς την εξαίρεση θα μπορούσε να χαθεί αξία εξαγωγών των ΗΠΑ άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Boeing δήλωσε ότι το 777F είναι το αεροσκάφος με τη μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου για την παγκόσμια αγορά μεταφορών και το μόνο μεγάλο αεροσκάφος ευρείας ατράκτου που βρίσκεται σε παραγωγή.

Πέρυσι, το Κογκρέσο ψήφισε νόμο που επιτρέπει στη Boeing να συνεχίσει να παράγει το φορτηγό 767 για άλλα πέντε χρόνια έως το 2033 στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξαιρώντας το από τους κανόνες αποδοτικότητας της FAA που θα τεθούν σε ισχύ το 2028.

Πέρυσι, η FAA δήλωσε ότι τα πολιτικά αεροσκάφη ευθύνονται για το 9% των εκπομπών των εγχώριων μεταφορών και το 2% της συνολικής ρύπανσης από άνθρακα στις ΗΠΑ.

Υπό την προεδρία του Μπάιντεν, οι ΗΠΑ παρουσίασαν ένα σχέδιο δράσης για το κλίμα με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τον αεροπορικό τομέα των ΗΠΑ έως το 2050.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο