Ως σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας την κατασκευή του δρόμου «Μπράλος- ‘Αμφισσα» ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Λαμία – Ιτέα- Αντίρριο».
Σταϊκούρας: Πάνω από 11 δισ. ευρώ έχουν εισρεύσει από το Ταμείο Ανάκαμψης
Ο κ. Σταϊκούρας παρέστη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την υπογραφή της σύμβασης δημοπράτησης του εν λόγω έργου και προέβη στην εξής δήλωση:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την υπογραφή της σύμβασης δημοπράτησης της κατασκευής του δρόμου “Μπράλος- ‘Αμφισσα”, ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα “Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο”.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των- εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας- οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων, μαζί με την ολοκλήρωση του Ε65 και το ξεμπλοκάρισμα τμήματος του οδικού άξονα “Λαμία- Καρπενήσι”.
«Παίρνει σάρκα και οστά»
Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο εντάχθηκε από την ελληνική κυβέρνηση ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, με χρηματοδότηση από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, ξεκινά να παίρνει “σάρκα και οστά”, με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας.
Και γι’ αυτόν τον λόγο θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τον καλό συνάδελφό μου υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν.
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου “Ε-65” και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας. Η ολοκλήρωσή του σημαίνει ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία, διασύνδεση των περιφερειών και των πόλεων, καθώς και διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και ανάπτυξη των οικονομιών.
Η κυβέρνηση αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, ότι εργάζεται συστηματικά, μεθοδικά και υπεύθυνα, για τη διαμόρφωση όρων βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας.»
Latest News
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα
Παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη της Σήραγγας Κατερίνης
Η σήραγγα παρέμεινε καθολικά κλειστή από την 8η Απριλίου 2024
Φράγματα και σιδηρόδρομος - Πού βρίσκονται τα νέα έργα στη Ροδόπη
Σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης
Έργα προστασίας από φαινόμενα διάβρωσης στην ακτογραμμή του Κορινθιακού
Ποιες περιοχές καλύπτουν - Πότε ξεκινούν οι εργασίες
Tα 8 έργα που θα αλλάξουν την Καβάλα
Ο υπουργός επιθεώρησε το εργοτάξιο του τελευταίου υποτμήματος «Κρηνίδες – Σταυρός», του οδικού άξονα «Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνα» [Ε61]
Ελλάκτωρ: Μετά από 13 χρόνια διανέμει κέρδη στους μετόχους
Επιστροφή κεφαλαίου 174 εκατ. ή 0,50 ευρώ ανά μετοχή η πρόταση του ΔΣ στη ΓΣ των μετόχων