- Προβληματισμό κι ερωτηματικά για την ικανότητα της AVAX να παραδώσει εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού τα πολλά και σημαντικά έργα που έχει αναλάβει προκαλούν η οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
- Ειδικά εάν αυτό συνδυαστεί με το ιστορικό σημαντικών καθυστερήσεων που κατεγράφησαν σε έργα που πρόσφατα τελικά παραδόθηκαν.
- Την ίδια στιγμή, μία σημαντική πηγή εσόδων της AVAX βρίσκεται στον… αέρα.
- Και αυτή δεν είναι άλλη από τις συμμετοχές της σε παραχωρήσεις οδικών υποδομών.
- Ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού είναι μία τέτοια παραχώρηση, στην οποία ο όμιλος συμμετέχει με ποσοστό 34,25%.
- Η υφιστάμενη σύμβαση λήγει τον Οκτώβριο του 2024 και το ΤΑΙΠΕΔ έχει σε εξέλιξη διαγωνιστική διαδικασία για την ανανέωση της σύμβασης.
- Η AVAX συμμετέχει στη διεκδίκηση της με την κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις και τη γαλλική ADRIAN INFRASTRUCTURE.
- Οι πληροφορίες θέλουν την τελευταία εταιρεία που είναι και επικεφαλής της κοινοπραξίας να βρίσκεται προς αποχώρηση, αν δεν το έχει κάνει ήδη.
- Πάντως, οι δύο ελληνικές εταιρείες δηλώνουν πως δεν έχουν τέτοια ενημέρωση.
- Η AVAX αν δεν πετύχει τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό χάνει μία σημαντική πηγή εσόδων, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την οικονομική της ευρωστία.
- Μερίσματα ύψους δεκάδων εκατ. ευρώ ετησίως από την Αττική Οδό, επί της ουσίας κρατούν όρθια την εταιρεία χρόνια τώρα.
- Ο ίδιος όμιλος έχει συμμετοχή (ως επί το πλείστον μειοψηφική) και σε άλλες παραχωρήσεις κυρίως οδικών αξόνων.
- Ενδεχόμενη απόπειρα του, να από-επενδύσει, εκτιμάται ότι δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς την αποκόμιση κέρδους.
- Και αυτό καθώς είναι δεσμευμένος με ρήτρες έναντι των εταίρων του παραχωρησιούχων ώστε πρώτα να διερευνήσει την πώληση της συμμετοχής του σε εκείνους.
- Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την σημαντική κατασκευαστική εμπειρία που διαθέτει ο όμιλος υπάρχουν σημαντικά εμπόδια λόγω της οικονομικής του κατάστασης σε ό,τι αφορά την διεκδίκηση νέων μεγάλων συμβάσεων παραχώρησης χωρίς την υποστήριξη άλλων εταιρειών με αυξημένες δυνατότητες χρηματοδότησης.
Latest News
Ένα crash test για την Alpha Bank, οι «δυναστείες» του ΟΛΠ, το μοντέλο του River West και οι «καμένοι εγκέφαλοι»
Τι περιμένει η AXIA από την Alpha Bank
Το «μονοπώλιο» του Σκλαβενίτη που έσπασε, τα «φουγάρα» της Τσέτη και τι κρύβει το ταμπλό
Εβδομάδα συγκινήσεων για το Χρηματιστήριο
Το «ακριβό δαχτυλίδι» του Τσαμάζ και το πυροτέχνημα (;) των σούπερ μάρκετ
Η παρακαταθήκη Τσαμάζ στον ΟΤΕ
Η επιστροφή – έκπληξη των Goody’s, τα McDonald’s και το συνάλλαγμα που χάνεται
Επέστρεψαν τα Goody’s στο νησί των Ιπποτών
Πώς θα απαντήσει η Eurobank στην Εθνική, η «προίκα» του Βακάκη και το ρεκόρ των McDonald’s
Η κόντρα Βακάκη και Παπαλεξόπουλου στο ταμπλό
Η Εθνική, το «κρυφό χαρτί» του Μαξίμου και o Βακάκης μοιράζει μετοχές με… έκπτωση
Οι δυο όψεις του νομίσματος και το Ταμείο Ανάκαμψης
Η άτυπη κόντρα Εθνικής – Eurobank, ο κρυφός άσσος και τo made in… Patra πράσινο υδρογόνο
Το μπρα ντε φερ δυο τραπεζικών κολοσσών
Η ώρα της κρίσης για την Folli Follie, η «απόβαση» των σκαφάτων και όλα τα λεφτά τον Ιούνιο
Όλα τα βλέμματα στην Φρανκφούρτη
Οι «αλεξιπτωτιστές» που χαλάνε την πιάτσα και η νέα συμμαχία στα σούπερ μάρκετ
Αντίστροφη μέτρηση για την «αντι – ΕΣΕ»…
Πόσο μέρισμα θα δώσει η Εθνική, νέο «Καστελόριζο» στην Αθήνα και ποιο φράγμα έσπασε η Coca Cola
Το 30% των κερδών θέλει να μοιράσει η Εθνική…