Μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραδοθεί ο νότιος άξονας του αυτοκινητόδρομου Ε65, Λαμία – Ξυνιάδα. Το υπουργείο Υποδομών εκτιμά πως μέχρι τα τέλη Μαίου θα δοθεί στην κυκλοφορία η Δυτική Παράκαμψη Λαμίας, ένα τμήμα 14,2 χιλιομέτρων. Ωστόσο, για να καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό θα πρέπει να φηφιστεί από την Βουλή μια νέα τροπολογία.
Κι αυτό καθότι, θα πρέπει να υπενθυμιστεί πως η σύμβαση παραχώρησης με την Κεντρική Οδό δεν προέβλεπε τμηματική λειτουργία του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα του αυτοκινητόδρομου.
Με βάση τις αρχικές εκτιμήσεις, το συγκεκριμένο τμήμα θα δινόταν στην κυκλοφορία πριν το Πάσχα με σκοπό εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες, αλλά αυτό πλέον δεν υπάρχει στο τραπέζι λόγω της απαγόρευσης μετακινήσεων από νομό σε νομό.
Το τμήμα της Παράκαμψης Λαμίας ξεκινά από τη σύνδεση του Ε65 με τον Μαλιακό Κόλπο, στον ημικόμβο Ανθήλης και τερματίζει 3 χιλιόμετρα πριν τον κόμβο Καρπενησίου περίπου στην περιοχή Λιανοκλαδίου.
Δεδομένου του ότι το νέο τμήμα δεν θα συνδέεται με το υπό λειτουργία τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα, όσοι θα θέλουν να πάνε προς Δομοκό και Θεσσαλία θα πρέπει να χρησιμοποιούν τη σημερινή διαδρομή από Λαμία και το οροπέδιο Όθρυος.
Την ίδια ώρα, κατασκευάζεται ένας ανισόπεδος κόμβος που θα οδηγεί προς Λαμία και ο οποίος υπολογίζεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ στο συγκεκριμένο τμήμα δεν υπάρχουν διόδια.
Το Λαμία – Ξυνιάδα θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με τα Τρίκαλα ενώ και με τη σχεδιαζόμενη κατασκευή του βόρειου τμήματος, η Αθήνα θα συνδέεται με τα Γρεβενά σε λιγότερο από 4 ώρες. Το έργο, προΰπολογισμού 310 εκατ. ευρώ κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη χρονιά.
Latest News
Ελλάκτωρ: Πότε κληρώνει για Ηλέκτωρ και επιστροφή κεφαλαίου
Έργα 6 δισ. ευρώ διεκδικεί η Ελλάκτωρ, όπως είπε στους αναλυτές ο CEO Ευθύμιος Μπουλούτας
Στην τελική ευθεία η ανάπλαση της ΔΕΘ - Τα σενάρια για το χρηματοδοτικό σχήμα
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κα τα οφέλη του μεγαλεπήβολου project για την Θεσσαλονίκη
Σταϊκούρας: To TEE εδώ και 100 χρόνια ανταποκρίνεται στις μεγάλες εθνικές και κοινωνικές προκλήσεις
«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στηρίζει τον τεχνικό κόσμο. Διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον κλάδο»
ΕΕ: Υποχώρησε η παραγωγή στις κατασκευές τον Φεβρουάριο
Στην ευρωζώνη η παραγωγή μειώθηκε κατά 2,5% στην κατασκευή κτιρίων, ενώ αυξήθηκε κατά 4,9% στα έργα πολιτικού μηχανικού
Υπεγράφη σύμβαση 6 εκατ. ευρώ για έργα στο αρδευτικό δίκτυο Νιγρίτας Σερρών
Η χρηματοδότηση πραγματοποιείται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Εθνικούς Πόρους
Ταχιάος: «Προτεραιότητα η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό»
«Υπολογίζουμε πως 51.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από την επέκταση "Ανθούπολη – Ίλιον"», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Αθήνα – Τρίκαλα σε 3 ώρες το Πάσχα [χάρτης]
Εγκαίνια για 2 τμήματα του οδικού άξονα που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ
Εξάρχου: «Ξανά σε αδιέξοδο η οικονομία, αν δεν αλλάξει το μοντέλο παραγωγής»
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO της Intrakat Αλέξανδρος Εξάρχου στον διευθυντή σύνταξης του ΟΤ Νίκο Φιλιππίδη για τις προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας
Ταχιάος: Τι αλλάζει στις ΣΔΙΤ ως μοντέλο δημοπράτησης δημοσίων έργων
Στην πορεία των διαγωνισμών και την προκήρυξη νέων έργων, αυτό που προέχει είναι η δημοσιονομική σταθερότητα στη χώρα
Εξάρχου (Intrakat): Η Ελλάδα να αποκτήσει ισχυρές βάσεις για μία πιο ισχυρή οικονομία
Η Ελλάδα πρέπει να στοχεύσε σε μία οικονομία που θα εξάγει, παράγοντας πλούτο και αξία