Απανωτά είναι τα «χτυπήματα» της Castor Maritime στην secondhand αγορά πλοίων. Τελευταίο «χτύπημα» της εισηγμένης στον Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας του Πέτρου Παναγιωτίδη η απόκτηση en bloc πέντε δεξαμενόπλοιων από μη συνδεδεμένη εταιρεία αντί μιας συνολικής τιμής 49,25 εκατ. δολ.
Πρόκειται για δύο κορεάτικης ναυπήγησης, έτος 2006, MR1, δύο δεξαμενόπλοια Aframax / LR2 κατασκευής 2006, επίσης στην Κορέα και ένα Aframax / LR2 κατασκευής 2002 σε Κορεάτικο και αυτό ναυπηγείο. Οι εξαγορές αναμένεται να ολοκληρωθούν με την παράδοση των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο αυτού του έτους.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε μεταξύ άλλων : «Eίμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη μεγαλύτερη αγορά μέχρι στιγμής, με την απόκτηση πέντε δεξαμενόπλοιων. Από την είσοδό μας στην αγορά δεξαμενόπλοιων νωρίτερα αυτό το έτος, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε γρήγορα το στόλο των δεξαμενόπλοιων μας σε οκτώ πλοία. Με την ολοκλήρωση όλων των εξαγορών που ανακοινώσαμε πρόσφατα ο στόλος μας θα αποτελείται από είκοσι τρία πλοία, δημιουργώντας μια εταιρεία με διαφοροποιημένο στόλο από δεκαπέντε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και οκτώ δεξαμενόπλοια».
Επισημαίνεται ότι πριν από δυο ημέρες η Castor Maritime είχε ανακοινώσει μια ακόμη εξαγορά ενός panamax bulker έναντι 14,5 εκατ. δολ, ενώ μόνο τον Απρίλιο αγόρασε συνολικά τέσσερα πλοία. Με την παράδοση όλων των πλοίων η Castor θα διαθέτει στόλο 23 πλοίων, με συνολική χωρητικότητα 2,0 εκατομμύρια dwt, αποτελούμενα από 1 πλοίο ξηρού φορτίου Capesize, 6 Kamsarmax και 8 Panamax, καθώς και 1 δεξαμενόπλοιο Aframax, 5 Aframax / LR2 και 2 MR1.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση