Σημαντική αύξηση κατέγραψε το ποσοστό των online πωλήσεων παγκοσμίως λόγω της πανδημίας, καθώς αντιστοιχούσε περίπου στο 20% του συνολικού τζίρου στο λιανεμπόριο το 2020, όπως αναφέρεται σε έκθεση των Ηνωμένων Εθνών.

Οι online πωλήσεις ανήλθαν στο 19% των συνολικών λιανικών πωλήσεων πέρυσι, από 16% που ήταν το 2019, σύμφωνα με εκτιμήσεις της UNCTAD που βασίστηκε σε στοιχεία εθνικών στατιστικών υπηρεσιών από μεγάλες χώρες. Η Νότια Κορέα κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό, στο 25,9%, από 20,8% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα, το μερίδιο της Κίνας ήταν 24,9%, της Βρετανίας 23,3% και των ΗΠΑ 14%.

Οι παγκόσμιες ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4% στα 26,7 τρις δολάρια το 2019, περιλαμβανομένων του B2B και του B2C, ποσό που ισοδυναμούσε με το 30% της παγκόσμιας οικονομικής παραγωγής. Η πανδημία, ωστόσο, επηρέασε διαφορετικά τις εταιρείες B2C to 2020, σύμφωνα με την έκθεση. Στοιχεία των 13 μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, 11 από τις οποίες είναι κινεζικές ή αμερικανικές, έδειξαν μια αξιοσημείωτη μεταστροφή για εταιρείες πλατφόρμας που προσφέρουν υπηρεσίες όπως ταξίδια, καθώς κατέγραψαν σημαντική μείωση στο μικτό όγκο εμπορευμάτων. «Για παράδειγμα, η Expedia υποχώρησε από την 5η θέση το 2019 στην 11η το 2020, η Booking Holdings από την έκτη στην 12η και η Airbnb –η οποία πραγματοποίησε την αρχική δημόσια εγγραφή της 2020- έπεσε από την 11η στην 13η θέση,» ανέφερε η έκθεση. Επικεφαλής παρέμεινε η Alibaba, ακολουθούμενη από την Amazon.

Παρά την υποχώρηση των εταιρειών παροχής υπηρεσιών, ο συνολικός μικτός όγκος εμπορευμάτων των 13 μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε κατά 20,5% στα 2,9 τρις δολάρια το 2020, ξεπερνώντας το 17,9% του 2019.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή