Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kellogg εκτιμά ότι η κατανάλωση σνακ αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας τροφοδοτώντας έτσι την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας.
Ο διατροφικός κολοσσός Kellogg, που παράγει διάσημα προϊόντα σνακ όπως τα Pringles και τα Cheez-its, βλέπει στην πραγματικότητα ότι η κατανάλωση σνακ επιταχύνεται λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας.
Οι μετοχές της Kellogg σημείωσαν άνοδο άνω του 7% στις μεσημεριανές συναλλαγές της Wall Street την Πέμπτη, αφού η εταιρεία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις σε κερδοφορία και αύξησε τις προοπτικές της για ολόκληρο το έτος. Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,1% στα 3,58 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η έντονη ζήτηση για σνακ βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων του τριμήνου. Στη Βόρεια Αμερική, η Kellogg είδε τα οργανικά έσοδα του τμήματος σνακ να αυξάνονται 3,5%.

«Το σνακ δεν έχει επιβραδυνθεί. Στην πραγματικότητα, το σνακ έχει επιταχύνει την ανάπτυξή του, οπότε πιστεύουμε στην επιλογή από μέρους των καταναλωτών των προϊόντων Kellogg », δήλωσε ο CEO του ομίλου Στιβ Καχιλέιν στο «Squawk on the Street» του CNBC.
Άλλες εταιρείες, όπως η PepsiCo και η Mondelez, έχουν επίσης αναφέρει ότι οι καταναλωτές διατηρούν τις συνήθειες της κατανάλωσης σνακ εν μέσω πανδημίας, ακόμη και όταν τα διάφορα κράτη ανοίγουν ξανά τις οικονομίες τους.
Ο Καχιλέιν είπε ότι η εταιρεία του βλέπει «διχασμένες» διατροφικές τάσεις στους καταναλωτές. Ενώ ορισμένοι προσπαθούν να τρώνε πιο υγιεινά αγοράζοντας προϊόντα φυτικής προέλευσης, άλλοι στρέφονται σε πιο απολαυστικές επιλογές.