Durex: Πώς η άρση των lockdown οδήγησε σε απογείωση των πωλήσεων προφυλακτικών

Οι πωλήσεις προφυλακτικών σημείωσαν άνοδο σε χώρες, όπως η Κίνα, όπου περιορίζονται σταδιακά τα περιοριστικά μέτρα και τα lockdown

Durex: Πώς η άρση των lockdown οδήγησε σε απογείωση των πωλήσεων προφυλακτικών

Oι πωλήσεις προφυλακτικών σημείωσαν άνοδο σε χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, όπου περιορίζονται σταδιακά τα περιοριστικά μέτρα και τα lockdown, όπως εκτιμά ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών Reckitt. Συγκεκριμένα, κάνει λόγο για «διψήφια» αύξηση των πωλήσεων των προφυλακτικών Durex το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

Ωστόσο, η ζήτηση για προϊόντα υγείας μειώθηκε συνολικά καθώς λιγότεροι πελάτες εφοδιάστηκαν με φάρμακα για το κρυολόγημα και τη γρίπη.

Ο επικεφαλής της Reckitt Λαξμάν Ναρασιμχάν επεσήμανε ότι οι πωλήσεις για το Lysol και το Dettol ήταν ισχυρές καθώς βελτιώθηκαν οι συνήθειες ατομικής υγιεινής.

Στην αρχή της πανδημίας πέρυσι, η εταιρεία είχε εκτιμήσει ότι οι άνθρωποι έκαναν λιγότερο σεξ λόγω της κρίσης του κορωνοϊού, εν μέρει ως αποτέλεσμα «εκδήλωσης άγχους». Αντίθετα, η εταιρεία είπε ότι οι πωλήσεις του Durex αυξήθηκαν όταν οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης χαλάρωσαν το καλοκαίρι.

Στο τμήμα διατροφής του ομίλου, το οποίο περιλαμβάνει τη μάρκα βρεφικών τύπων Enfa, οι πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο μειώθηκαν 12,3%, αλλά με τις πωλήσεις προϊόντων ατομικής υγιεινής να αυξάνονται κατά 21,1%, οι συνολικές πωλήσεις για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους ανήλθαν σε 3,5 δισ. στερλίνες καταγράφοντας μείωση κατά 1,1% .

Ο διευθύνων σύμβουλος Λαξμάν Ναρασιμχάν δήλωσε σχετικά: “Η ζήτηση για Lysol και Dettol συνεχίζει να είναι ισχυρή καθώς οι καταναλωτές παραμένουν σε εγρήγορση για την εξάπλωση του ιού “. Είπε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη ζήτηση για διαφορετικά προϊόντα σε διαφορετικά στάδια της πανδημίας.

Οι πωλήσεις της Durex αυξηθηκαν μετά τη χαλάρωση των μέτρων

Η εταιρεία ανέφερε μείωση 16,4% στις πωλήσεις για προϊόντα υγείας όπως προϊόντα ανακούφισης από το κρυολόγημα και τη γρίπη, όπως Nurofen ή Strepsils. Εκτίμησε ότι τα κρούσματα γρίπης μειώθηκαν έως και κατά 90%, ενώ οι καταναλωτές είχαν ήδη αποθηκεύσει φάρμακα από το προηγούμενο έτος.

Ο Λαξμάν Ναρασιμχάν πρόσθεσε ότι σε χώρες με λίγα κρούσματα κορωνοϊού και υψηλά ποσοστά εμβολιασμών, οι άνθρωποι έχουν χαλαρώσει με συνήθειες όπως το πλύσιμο των χεριών τους ή τη χρήση απολυμαντικών χεριών, αν και η χρήση τέτοιων προϊόντων ήταν ακόμα υψηλότερη από ό, τι πριν από την πανδημία.

Για παράδειγμα, οι πωλήσεις του Dettol παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη στην Ινδία, η οποία επί του παρόντος πλήττεται δραματικά από εκατομμύρια κρούσματα Covid, αλλά μειώθηκε στην Κίνα.

Τα προϊόντα «σεξουαλικής ευεξίας» σημείωσαν μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις σε χώρες όπως η Κίνα, καθώς και σε περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρώπης.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο