
Το 21% των εργαζομένων επιβεβαίωσαν ότι προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές τους εγκαθιστούσαν ενημερώσεις, ώστε να αποφύγουν να συμμετάσχουν σε τηλεδιάσκεψη.
Αυτή η δικαιολογία είναι εύλογη επειδή οι ενημερώσεις λογισμικού μπορεί να διαταράξουν τις εργάσιμες ημέρες, με το ένα τρίτο (35%) των υπαλλήλων να δηλώνουν ότι έχουν καθυστερήσει σε μια σύσκεψη λόγω ενημερώσεων. Αυτά είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Kaspersky με στόχο να αναδείξει τη στάση και τις συνήθειες των εργαζομένων απέναντι στις ενημερώσεις.
Οι συχνές συναντήσεις θεωρούνται ως ένα από τα πιο δυσάρεστα πράγματα στη ρουτίνα του γραφείου. Η μετάβαση στην τηλεργασία και οι εικονικές συναντήσεις χειροτέρεψαν την κατάσταση, καθώς οι άνθρωποι βίωσαν εξάντληση από τις βιντεοκλήσεις και ένιωσαν πιο κουρασμένοι στο τέλος της εργάσιμης ημέρας. Όπως δείχνει η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky, ορισμένοι εργαζόμενοι βρήκαν μια δικαιολογία για να παραλείψουν ορισμένες από τις τηλεδιασκέψεις τους – προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές εργασίας τους δεν ήταν διαθέσιμες λόγω ενημερώσεων.
Οι συνάδελφοί τους μπορεί να τους πίστεψαν, καθώς το πιο πιθανό είναι να έχουν βιώσει κι εκείνοι την εμπειρία της ανάγκης να ενημερώσουν μια συσκευή. Εκτός από τα χαμένα ραντεβού, το 37% των εργαζομένων έχουν χάσει μέρος της μη αποθηκευμένης εργασίας ή των δεδομένων τους όταν επανεκκινήθηκε το PC ή το laptop τους μετά την εγκατάσταση ενημερώσεων.
Συνολικά, ορισμένοι εργαζόμενοι βλέπουν αυτή τη διακοπή λειτουργίας της συσκευής ως ευκαιρία να χρονοτριβήσουν, με το 27% των ερωτηθέντων να παραδέχονται ότι έχουν εγκαταστήσει ενημερώσεις για να χάνουν σκόπιμα χρόνο στην εργασία. Ωστόσο, στους εργαζόμενους συνήθως δεν αρέσει όταν διακόπτεται η εργασία τους, οπότε το 65% επιθυμεί ενημερώσεις εκτός ωρών εργασίας για να διατηρηθεί η παραγωγικότητά τους.
«Συνήθως, οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών σε αθόρυβη λειτουργία και δεν επηρεάζουν μια επιχείρηση. Ωστόσο, για εφαρμοστούν στο σύστημα, απαιτείται επανεκκίνηση. Φυσικά, ορισμένα επιχειρηματικά θέματα δεν μπορούν να αναβληθούν, επομένως συνήθως ένας χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει επανεκκίνηση εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Όπως μπορούμε να δούμε, ορισμένα άτομα είτε χάνουν τέτοιες ειδοποιήσεις είτε δεν θέλουν να το κάνουν. Επομένως, η απαιτούμενη επανεκκίνηση μπορεί να συμβεί στην πιο άβολη στιγμή – ακριβώς πριν από μια σημαντική κλήση ή όταν γράφουν ένα μεγάλο email», σχολιάζει ο Egor Kharchenko, IT Service και Asset Group Manager στην Kaspersky.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της