Στα 16 πλοία ανέρχεται ο στόλος της Seanergy Maritime Holdings η οποία έχει πραγματοποιήσει από τις αρχές του έτους επενδύσεις ύψους 134,3 εκατ. δολ σε αγορές πλοίων.
Η Seanergy αγόρασε πρόσφατα ένα ακόμη Capesize πλοίο το «Worldship» και παραμένει η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Το «Worldship» κατασκευάστηκε το 2012 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας και έχει χωρητικότητα περίπου 181.000 dwt.
Με την παράδοσή του, που αναμένεται στο τρίτο τρίμηνο του 2021, ο στόλος της εταιρείας θα φτάσει τα 16 Capesize πλοία και η συνολική μεταφορική ικανότητα θα ξεπεράσει τους 2.800.000 dwt με την μέση ηλικία του στόλου να είναι τα 11.8 περίπου έτη.
Το «Worldship» αποτελεί την Πέμπτη συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 με συνολικές επενδύσεις $134,3 εκατομμύρια.
Επιπλέον, η Εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνή ναυλωτή και ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια.
Το πλοίο θα παραδοθεί στον ναυλωτή ταυτόχρονα με την παραλαβή του από την Εταιρεία, που αναμένεται αρχές Ιουνίου του 2021.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε σχετικά ότι «η νέα αγορά του Ιαπωνικού Capesize πλοίου Worldship ενδυναμώνει περαιτέρω την θέση μας ως η μόνη Εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές με αμιγώς Capesize στόλο. Οι συνολικές επενδύσεις μας από την αρχή του 2021 ανέρχονται στα $134,3 εκατομμύρια με αγορές ποιοτικών Capesize πλοίων, ενώ η ναυλαγορά βρίσκεται σε μία από τις καλύτερες περιόδους των τελευταίων 10 ετών.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ”SHIP”.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης