
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα η νέα προκήρυξη για την πώληση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, από την ειδική εκκαθάριση χωρίς καμία αλλαγή στους όρους του διαγωνισμού, πέραν ενός πιο σφιχτού χρονικού πλαισίου κατάθεσης των προσφορών.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το διάστημα που θα δίνεται για την κατάθεση των προσφορών θα κυμαίνεται γύρω στις 20 ημέρες καθώς, όπως λέγεται στην αγορά, το Μέγαρο Μαξίμου επιδιώκει να προχωρήσουν σχετικά σύντομα οι διαδικασίες.
Επίσης τις ίδιες ημέρες αναμένεται να βγει και η προκήρυξη από την ΕΤΑΔ για το υπόλοιπο τμήμα των ναυπηγείων, όπου θα παραμείνει στους όρους ένα ελάχιστο τίμημα καθώς αυτό προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. Το ελάχιστο τίμημα θα είναι όπως εκτιμάται σαφώς μειωμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο των 55 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι για τα υπό ειδική διαχείριση ναυπηγεία Σκαραμαγκά στον πρώτο διαγωνισμό που χαρακτηρίστηκε άγονος ουσιαστική προσφορά κατέθεσε μόνο η Pyletech Shipyards θυγατρική του Ομίλου North Star συμφερόντων του εφοπλιστή-επιχειρηματία Θεόφιλου Πριόβολου.
Η εν λόγω εταιρεία έχει ανακοινώσει επίσης ότι θα πραγματοποιήσει στα ναυπηγεία συνολική επένδυση ύψους 700 εκατ. ευρώ και θα δημιουργήσει περισσότερες από 1.600 άμεσες και 6.000 έμμεσες θέσεις εργασίας με σημαντική πολλαπλασιαστική αξία στην απασχόληση, στα δημόσια έσοδα, στο ΑΕΠ και στην εθνική και τοπική οικονομία.
Συμβολική προσφορά ύψους ενός εκατ.. ευρώ είχε καταθέσει και η ONEX που ελέγχει τα ναυπηγεία Σύρου και επιδιώκει να αναλάβει και τον πλήρη έλεγχο των ναυπηγείων Ελευσίνας.
Για τον διαγωνισμό του ακινήτου της ΕΤΑΔ δεν είχε εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες