Με αυξημένες πωλήσεις και καθαρά κέρδη πάνω και από τις εκτιμήσεις των αναλυτών έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2021 ο ισπανικός κολοσσός λιανικής Inditex (Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Zara Home και Uterque).

Αναλυτικά, την περίοδο 1η φεβρουαρίου – 30 Απριλίου 2021 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50% στα 4,942 δισ. ευρώ από 3,303 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020, ωστόσο παραμένουν χαμηλότερα από τα 5,93 δισ. ευρώ του 2019. Οι διαδικτυακές πωλήσεις σε τοπικά νομίσματα αυξήθηκαν κατά 67%.

Τα καθαρά κέρδη α΄ τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 421 εκατ. ευρώ.

Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 1,23 δισ. ευρώ, σχεδόν τριπλάσια από τα κέρδη του προηγουμένου έτους, αλλά και πάλι, χαμηλότερα 27% από τα επίπεδα του 2019.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα και στο διαδίκτυο σε τοπικά νομίσματα μεταξύ 1ης Μαΐου και 6 Ιουνίου 2021 σημείωσαν ετήσια αύξηση 102% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020 και 5% σε σύγκριση με το 2019.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων του ομίλου ήταν κατά 10% λιγότερες λόγω των περιορισμών της πανδημίας.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Inditex, Pablo Isla, τόνισε πώς «η διαφοροποίηση και ο στρατηγικός μας μετασχηματισμός προς ένα πλήρως ενσωματωμένο, ψηφιακό και βιώσιμο μοντέλο συνεχίζει να φέρει αποτελέσματα, υποστηριζόμενη από τη δέσμευση που επιδεικνύουν όλοι οι άνθρωποι που εργάζονται στον όμιλος Inditex».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή