Το Facebook φέρεται να αναπτύσσει ένα έξυπνο ρολόι, το οποίο θα λανσαριστεί το επόμενο καλοκαίρι, και θα διαθέτει αποσπώμενη οθόνη με μια μπροστινή κάμερα selfie και μια πίσω κάμερα ανάλυσης 1080p που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν η οθόνη αφαιρεθεί από το βραχιολάκι.
Η λογική πίσω από αυτόν τον σχεδιασμό είναι η οθόνη να μπορεί να προσαρτηθεί σε άλλα αντικείμενα, όπως σακίδια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ιστοσελίδων The Verge και The Information το smartwatch της Facebook αναμένεται να κοστίζει περί τα 400 δολάρια και θα ενσωματώνει διασύνδεση μέσω δικτύων LTE ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα και σαν τηλέφωνο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία πωλεί ήδη προϊόντα hardware, όπως η συσκευή βιντεοκλήσεων Portal αλλά και η μάσκα εικονικής πραγματικότητας Oculus Quest. Αν και ποτέ δεν ανακοινώθηκαν στοιχεία πωλήσεων για τα εν λόγω προϊόντα, η γενική αίσθηση είναι ότι έχουν βρει θετική ανταπόκριση από το κοινό. Επιπλέον, η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι αναπτύσσει και έξυπνα γυαλιά βασισμένα σε τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality/ AR) που πρόκειται να κυκλοφορήσουν εντός του 2021.
Βέβαια, υπήρξαν και εντελώς αποτυχημένες προσπάθειες. Το 2013, το Facebook είχε παρουσιάσει ένα κινητό τηλέφωνο, σε συνεργασία με την HTC, το οποίο ενσωμάτωνε το Facebook Home, μία έκδοση του Android που ήταν σε στενή συνεργασία με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Η προσπάθεια σταμάτησε γρήγορα καθώς δεν υπήρχε κάτι ουσιαστικό να προσφέρει στον καταναλωτή.
Αυτές οι ιστορίες «δίδαξαν» το Facebook, όπως και κάθε εταιρεία τεχνολογίας, να επιζητεί τον έλεγχο της εκάστοτε πλατφόρμας. Η κατοχή της πλατφόρμας ουσιαστικά σου επιτρέπει να υπαγορεύεις τους κανόνες. Ακόμα και αν άλλες εταιρείες αρχίσουν να εκμεταλλεύονται εμπορικά την πλατφόρμα σου, μπορείς να προχωρήσεις σε χρεώσεις για τη χρήση που γίνεται. Όπως ακριβώς η Apple κερδίζει χρήματα όταν ο οποιοσδήποτε developer διαθέτει μία εφαρμογή μέσω του App Store, έτσι ακριβώς και το Facebook κερδίζει χρήματα κάθε φορά που πουλιέται ένα παιχνίδι για το Oculus.
Πέρα από τις κάμερες εκ των οποίων η μία θα είναι αφαιρούμενη, το έξυπνο ρολόι του Facebook θα περιλαμβάνει επίσης λειτουργία παρακολούθησης του καρδιακού παλμού του χρήστη και άλλων ζωτικών λειτουργιών. Το αν οι καταναλωτές θα εμπιστευτούν την εταιρεία να συλλέγει ιατρικά δεδομένα, με δεδομένη την κακή προϊστορία της στο θέμα της διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, είναι ένα θέμα που μένει να αποδειχθεί.
Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η αγορά των έξυπνων ρολογιών κυριαρχείται από άλλες εταιρείες, που έχουν αρκετά χρόνια στο συγκεκριμένο χώρο και μεταξύ τους περιλαμβάνεται και η Apple με την οποία το Facebook το τελευταίο διάστημα έχει έρθει σε ευθεία σύγκρουση. Ίσως το λανσάρισμα ενός τέτοιου προϊόντος να είναι η απάντηση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στην Apple για το θέμα των ρυθμίσεων παρακολούθησης των προσωπικών δεδομένων για διαφημιστικούς λόγους στην πρόσφατη αναβάθμιση του iOS.
Latest News
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό
Πρώτη η Ελλάδα στην έκθεση σε κακόβουλο λογισμικό - Οι κίνδυνοι για τις επιχειρήσεις
Αυξημένους κινδύνους, ανάγκη για επαγρύπνηση και ενίσχυση της ευαισθητοποίησης στον τομέα της κυβερνοασφάλειας δείχνουν οι έρευνες της Kaspersky