Το Facebook φέρεται να αναπτύσσει ένα έξυπνο ρολόι, το οποίο θα λανσαριστεί το επόμενο καλοκαίρι, και θα διαθέτει αποσπώμενη οθόνη με μια μπροστινή κάμερα selfie και μια πίσω κάμερα ανάλυσης 1080p που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν η οθόνη αφαιρεθεί από το βραχιολάκι.
Η λογική πίσω από αυτόν τον σχεδιασμό είναι η οθόνη να μπορεί να προσαρτηθεί σε άλλα αντικείμενα, όπως σακίδια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ιστοσελίδων The Verge και The Information το smartwatch της Facebook αναμένεται να κοστίζει περί τα 400 δολάρια και θα ενσωματώνει διασύνδεση μέσω δικτύων LTE ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα και σαν τηλέφωνο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία πωλεί ήδη προϊόντα hardware, όπως η συσκευή βιντεοκλήσεων Portal αλλά και η μάσκα εικονικής πραγματικότητας Oculus Quest. Αν και ποτέ δεν ανακοινώθηκαν στοιχεία πωλήσεων για τα εν λόγω προϊόντα, η γενική αίσθηση είναι ότι έχουν βρει θετική ανταπόκριση από το κοινό. Επιπλέον, η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι αναπτύσσει και έξυπνα γυαλιά βασισμένα σε τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality/ AR) που πρόκειται να κυκλοφορήσουν εντός του 2021.
Βέβαια, υπήρξαν και εντελώς αποτυχημένες προσπάθειες. Το 2013, το Facebook είχε παρουσιάσει ένα κινητό τηλέφωνο, σε συνεργασία με την HTC, το οποίο ενσωμάτωνε το Facebook Home, μία έκδοση του Android που ήταν σε στενή συνεργασία με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Η προσπάθεια σταμάτησε γρήγορα καθώς δεν υπήρχε κάτι ουσιαστικό να προσφέρει στον καταναλωτή.
Αυτές οι ιστορίες «δίδαξαν» το Facebook, όπως και κάθε εταιρεία τεχνολογίας, να επιζητεί τον έλεγχο της εκάστοτε πλατφόρμας. Η κατοχή της πλατφόρμας ουσιαστικά σου επιτρέπει να υπαγορεύεις τους κανόνες. Ακόμα και αν άλλες εταιρείες αρχίσουν να εκμεταλλεύονται εμπορικά την πλατφόρμα σου, μπορείς να προχωρήσεις σε χρεώσεις για τη χρήση που γίνεται. Όπως ακριβώς η Apple κερδίζει χρήματα όταν ο οποιοσδήποτε developer διαθέτει μία εφαρμογή μέσω του App Store, έτσι ακριβώς και το Facebook κερδίζει χρήματα κάθε φορά που πουλιέται ένα παιχνίδι για το Oculus.
Πέρα από τις κάμερες εκ των οποίων η μία θα είναι αφαιρούμενη, το έξυπνο ρολόι του Facebook θα περιλαμβάνει επίσης λειτουργία παρακολούθησης του καρδιακού παλμού του χρήστη και άλλων ζωτικών λειτουργιών. Το αν οι καταναλωτές θα εμπιστευτούν την εταιρεία να συλλέγει ιατρικά δεδομένα, με δεδομένη την κακή προϊστορία της στο θέμα της διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, είναι ένα θέμα που μένει να αποδειχθεί.
Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η αγορά των έξυπνων ρολογιών κυριαρχείται από άλλες εταιρείες, που έχουν αρκετά χρόνια στο συγκεκριμένο χώρο και μεταξύ τους περιλαμβάνεται και η Apple με την οποία το Facebook το τελευταίο διάστημα έχει έρθει σε ευθεία σύγκρουση. Ίσως το λανσάρισμα ενός τέτοιου προϊόντος να είναι η απάντηση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στην Apple για το θέμα των ρυθμίσεων παρακολούθησης των προσωπικών δεδομένων για διαφημιστικούς λόγους στην πρόσφατη αναβάθμιση του iOS.
Latest News
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»
O CEO του TikTok περνά στην αντεπίθεση - «Δεν φεύγουμε από τις ΗΠΑ»
Η υπογραφή Μπάιντεν στο σχετικό νομοσχέδιο ουσιαστικά ορίζει προθεσμία για την πώληση στις 19 Ιανουαρίου - μία ημέρα πριν από τη λήξη της θητείας του
Η Microsoft μέσω AI κερδίζει μερίδια αγοράς και στο cloud
Τι αναμένεται να δείξουν τα οικονομικά αποτελέσματα των τεχνολογικών κολοσσών των ΗΠΑ
Η Qualcomm μπαίνει και επισήμως στα... χωράφια των Intel και AMD
Η Qualcomm θεωρεί τα X Elite και X Plus άκρως ανταγωνιστικά και απέναντι στα τσιπ M3 της Apple
Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI
myAUEB: Η νέα εφαρμογή για το κινητό από το ΟΠΑ
Η πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητού σε ελληνικό ΑΕΙ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σε διπλή μέγγενη από ΗΠΑ και Ευρώπη το TikTok
Ψήφισε και η Γερουσία για αναγκαστική πώληση της εφαρμογής από την κινεζική ByteDance - Έρευνα και από Κομισιόν στο TikTok Lite με φόβους για εθισμό των χρηστών
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Επαγγελματικά email: Τα λάθη που κάνουμε – Οι «κανόνες» για τη σωστή τεχνική
Πώς θα υπάρχει αμεσότητα στην ανάγνωση από τον παραλήπτη;