Οι αλλαγές που δρομολογούν στον τομέα του ψηφιακού απορρήτου και της περαιτέρω ενίσχυσής του οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Αpple και της Google αναγκάζουν τη διαφημιστική βιομηχανία να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της, δήλωσε στο CNBC ο γκουρού της διαφήμισης Μαουρίς Λεβί της Publicis Groupe.
Όπως είναι γνωστό, η Apple προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στο λειτουργικό της σύστημα iOS για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των iPhone και άλλων συσκευών της εταιρείας θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη ιδιωτικότητα όταν περιηγούνται στο διαδίκτυο ή όταν επικοινωνούν με κάθε άλλο δυνατό τρόπο με τις επαφές τους. Οι περισσότερες από τις νέες αλλαγές αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων με την απόκρυψη των «ιχνών» στο διαδίκτυο και την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων.
Επανεξέταση όλων
Ο M. Λεβί, πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, δήλωσε ότι οι αλλαγές που προωθεί η Apple με το iOS αλλά και η Google στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού Chrome, σημαίνoyn ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να «επανεξετάσουν ολόκληρο τον τρόπο που εργάζονται».
«Δεν είναι μια ξεκάθαρη νίκη» για τα παραδοσιακά διαφημιστικά πρακτορεία, δήλωσε ο Λεβί στο CNBC.
«Το απόρρητο είναι εξαιρετικά σημαντικό», πρόσθεσε. «Και πιστεύω ότι το γεγονός ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες φροντίζουν για το απόρρητο των καταναλωτών και των πελατών τους είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Αλλά αυτό οδηγεί σε επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε.», πρόσθεσε.
Τι αλλάζει με τα cookies
Η Apple φέτος απαιτεί από τους προγραμματιστές εφαρμογών στις πλατφόρμες της να ζητήσουν άδεια για να έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν μοναδικά στοιχεία ταυτότητας που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κινητά και να μετρούν πόσο αποτελεσματικές αυτές είναι.
Η εταιρεία είχε ήδη απαγορεύσει τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων cookies τρίτων – στα οποία βασίζονται πολλοί διαφημιζόμενοι για να παρακολουθούν τους χρήστες του διαδικτύου και να τους «ακολουθούν» με εξατομικευμένες διαφημίσεις – στο πρόγραμμα περιήγησής της στο Safari.
Τώρα, η Google σχεδιάζει επίσης να απορρίψει cookies τρίτων στο Chrome και βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης μιας εναλλακτικής λύσης. Την περασμένη εβδομάδα, ο τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε ότι θα δώσει στη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας την πρότασή του για την αντικατάσταση των cookies.
Η κίνηση αυτή οδήγησε σε διαμάχες στον κλάδο της τεχνολογίας, ανάμεσα στην Facebook και την Apple. H Facebook είναι πιθανότατα μια από τις εταιρείες που επηρεάζονται περισσότερο από τις αλλαγές της Apple στο iOS και έχει προωθήσει νέες επιχειρηματικές λύσεις, όπως οι online αγορές, σε μια προσπάθεια να μετριάσει το πλήγμα.
Ο Λεβί σημείωσε από τη μεριά του, ότι η απόκτηση της εταιρείας δεδομένων Epsilon ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Publicis, θα βοηθήσει στην προστασία του γίγαντα του μάρκετινγκ από την πτώση των εσόδων που θα προκύψουν ως συνέπεια των αλλαγών απορρήτου της Apple και της Google.
Latest News
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη