Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βρεθεί στην κατάσταση να χρειάζεται να αγοράσουμε κάτι τώρα χωρίς να έχουμε την απαραίτητη «ρευστότητα». Ποιες είναι οι επιλογές που έχει αυτή τη στιγμή ο καταναλωτής; Μόνο το 13% των Ελλήνων έχουν πιστωτική κάρτα, η οποία έχει μάλιστα υψηλά επιτόκια – έως και 18% – ενώ αποτελεί ένα εργαλείο επικίνδυνο για κακοδιαχείριση: το πραγματικό κόστος της χρήσης της είναι πολύ μεγαλύτερο. Σε λίγα μεγάλα μαγαζιά υπάρχει η δυνατότητα λήψης μικροδανείου με πολύ μεγάλη επιβάρυνση, καθώς ένα ονομαστικό επιτόκιο 15% με αρχικά έξοδα 30€ μπορεί να φτάσει έως και 100% συνολική ετήσια πραγματική επιβάρυνση για τον καταναλωτή!

Στο εξωτερικό ήδη χρησιμοποιούνται ευρέως νέες λύσεις που δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράζει με άτοκες δόσεις – αυτό έρχεται να φέρει η Finloup στην ελληνική πραγματικότητα.

Η Finloup δίνει τη δυνατότητα στον έμπορο να πουλήσει προϊόντα ή υπηρεσίες τώρα και να πληρωθεί με δόσεις (buy now, pay later). Προκειμένου να το επιτύχουμε αυτό, συλλέγουμε τα τραπεζικά δεδομένα του καταναλωτή/πελάτη – πάντα με τη συναίνεσή του και με ασφαλή τρόπο – προκειμένου να τον αξιολογήσουμε και να βεβαιωθούμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις για να αγοράσει. Προς το παρόν, ο καταναλωτής μπορεί να αποπληρώσει σε 4 άτοκες δόσεις, καταβάλλοντας την 1η δόση κατά την αγορά των προϊόντων. Ο τρόπος πληρωμής “finloup” είναι διαθέσιμος στο σημείο της πώλησης, είτε πρόκειται για e-shop (checkout) ή για φυσικό κατάστημα (ταμείο).

Για να έχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα ο καταναλωτής, δεν χρειάζεται να έχει πιστωτική κάρτα ούτε χρειάζεται να πάρει δάνειο. Με την έλευση της ανοιχτής τραπεζικής (open banking), έχει πλέον τη δύναμη στα χέρια του – μπορεί να αξιοποιήσει τα τραπεζικά του δεδομένα για να λάβει επιπλέον υπηρεσίες και να κάνει τη ζωή του καλύτερη. Το μόνο που χρειάζεται να έχει είναι κωδικούς e-banking και την αντίστοιχη χρεωστική του κάρτα. Στο τέλος της διαδικασίας δίνει την κάρτα του και δεν χρειάζεται να προβεί σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια – οι επόμενες πληρωμές γίνονται αυτόματα (όπως στις συνδρομητικές υπηρεσίες τύπου Netflix).

Η νέα αυτή υπηρεσία ανοίγει νέους δρόμους για τον καταναλωτή, ο οποίος μπορεί να αυξήσει την αγοραστική του δύναμη, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Μηδέν τόκος, μηδέν έξοδα.

Η ομάδα αποτελείται από τους Αντώνη Πρέντζα, Μάριο Νούτσο, Κυριάκο Γεωργίου, και Στέλιο Γασπαρινάτο. Μία συμπληρωματική ομάδα με πολλή εμπειρία στον χώρο της ανοιχτής τραπεζικής, των μη εξυπηρετούμενων δανείων, της μέτρησης πιστωτικού κινδύνου και της ασφάλειας πληροφοριών.

Η εταιρεία ξεκίνησε με την υποστήριξη του ACEin και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ στη συνέχεια χαίρει της υποστήριξης μεγάλων χρηματοοικονομικών οργανισμών όπως η Eurobank, η Alphabank, και η VISA.

Η πληρωμή με άτοκες δόσεις Finloup είναι ήδη διαθέσιμη στους πρώτους εμπόρους – μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
ΕΚΠΑ – Yale: Ιδρύουν εκπαιδευτικό και ερευνητικό Κέντρο για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον
Academia |

ΕΚΠΑ – Yale: Ιδρύουν εκπαιδευτικό και ερευνητικό Κέντρο για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον

Η σύμπραξη των πανεπιστημίων θα συντελέσει στην εξεύρεση πρωτοπόρων λύσεων που συνθέτουν το επιστημονικό με το κοινωνικό στοιχείο για τις επιπτώσεις των περιβαλλοντικών κινδύνων στην ανθρώπινη υγεία

Τηλεργασία: Πέντε και μία συμβουλές για αποτελεσματική συνεργασία
Academia |

Τηλεργασία: Πέντε και μία συμβουλές για αποτελεσματική συνεργασία

H τηλεργασία και η τεχνολογία μέσα στην πανδημία αποδείχθηκαν ανεκτίμητα για τη λειτουργία των εταιρειών και για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε επαφή και σύνδεση με τους άλλους. Έφεραν όμως μαζί τους πολύ στρες και πολλά ερωτήματα

THISAM 2021: Οι νέες τάσεις στα Μέσα και τη δημοσιογραφία
Academia |

THISAM 2021: Οι νέες τάσεις στα Μέσα και τη δημοσιογραφία

Ξεκίνησε στις 16 Ιουλίου και ολοκληρώνεται στις 23 Ιουλίου, η 5η Διεθνής Θερινή Ακαδημία «Thessaloniki International Media Summer Academy» ή αλλιώς THISAM, η οποία αυτή τη χρονιά έχει στο επίκεντρό της τις νέες τάσεις στα Μέσα και στη Δημοσιογραφία και τις μεθόδους που μπορούν να μετατρέψουν (ακόμα) μία κρίση σε ευκαιρία