Κάθε παραλία έχει τη δική της ιστορία. Μερικές από αυτές, πάντως, ξεχωρίζουν λίγο περισσότερο. Για την ομορφιά τους ή τους μύθους που τις συνοδεύουν. Είναι οι ελληνικές παραλίες που μπορεί να είναι διάσημες αλλά να μην ξέρεις το λόγο ή να μην γνωρίζεις λεπτομέρειες της ιστορίας τους.
Μια από αυτές τις ελληνικές παραλίες βρίσκεται στο Ιόνιο Πέλαγος, την έχεις ακούσει σίγουρα και έχει έναν μύθο να την συνοδεύει. Ο λόγος για το Κανάλι της Αγάπης ή αλλιώς «Canal d’ Αmour» στην Κέρκυρα.
Στην πραγματικότητα είναι ένα διαφορετικό είδος παραλίες που όμοιό του δεν συναντάς στην Ελλάδα. Είναι ένα φυσικό αριστουργηματικό πέρασμα για το οποίο η φύση μπορεί να υπερηφανεύεται. Και εσύ αξίζει να το βάλεις στα προσεχώς της λίστας σου.
Το ξεχωριστό Κανάλι της Αγάπης
Το Κανάλι της Αγάπης, λοιπόν, είναι ένα σημείο στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα στην βορειοδυτική πλευρά του νησιού. Εκεί υπάρχει ένας οικισμός, το Σιδάρι, το οποίο απέχει από την πρωτεύουσα της Κέρκυρας περίπου 30 χιλιόμετρα.
Στην πραγματικότητα αποτελεί έναν οικισμό ο οποίος δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση δύο μικρών παραθαλάσσιων χωριών, τα οποία χωρίζονταν μονάχα από την παραλία.
Στην περιοχή αυτή υπάρχουν τρεις αμμώδεις και πανέμορφες παραλίες αλλά αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις είναι το Κανάλι της Αγάπης. Μια από τις ξεχωριστές ελληνικές παραλίες. Και πώς να μην είναι με τις εικόνες από τα βράχια που συνθέτουν το σκηνικό;
Αυτή η εντυπωσιακή εικόνα έχει δημιουργηθεί από τη διαβρωτική επίδραση του νερού και του αέρα στους βράχους από ψαμμίτη. Εκτός από αυτό, ολόκληρη η θαλάσσια περιοχή είναι γεμάτη με αποθέματα αργίλου.
Η αμμουδιά με τον μύθο της αγάπης για ελεύθερους και ζευγάρια
Εκτός από την φυσική ομορφιά, την περιοχή συνοδεύει και ένας μοναδικός μύθος που ίσως δεν γνωρίζεις. Είναι μια από τις ελληνικές παραλίες που ξεχωρίζουν γι’ αυτόν. Ο μύθος που είναι γνωστός εδώ και πολλά χρόνια έχει ως εξής: Το ζευγάρι που θα καταφέρει να κολυμπήσει στο κανάλι, θα μείνει για πάντα ερωτευμένο.
Όσοι είναι μόνοι και καταφέρουν να κολυμπήσουν κατά μήκος ολόκληρου του καναλιού, θα βρουν στη ζωή τους την αληθινή αγάπη. Και τέλος όσοι δεν τολμήσουν μια βουτιά εκεί, αρκεί μια ευχή και ένα νόμισμα στα βαθιά, ώστε να γνωρίσουν τον έρωτα της ζωής τους.
Latest News
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές