Η αμερικανική κυβέρνηση θα προτείνει νέους κανονισμούς που θα απαιτούν από τις επιβατικές αεροπορικές εταιρείες να επιστρέφουν στους επιβάτες οικονομικές επιβαρύνσεις που πλήρωσαν για αποσκευές, η παράδοση των οποίων έχει καθυστερήσει σημαντικά, καθώς και για υπηρεσίες όπως Wi-Fi που δεν λειτούργησε κατά την πτήση, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε το Reuters.
Σύμφωνα με τους υφιστάμενους κανονισμούς του υπουργείου Μεταφορών, οι επιβάτες δικαιούνται επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση απώλειας αποσκευών, αλλά όχι σε περίπτωση καθυστέρησης. Με την προτεινόμενη διάταξη, που αναμένεται ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες, «σημαντικά καθυστερημένη παραδοτέα αποσκευή» είναι αυτή που δεν παραδίδεται στον επιβάτη εντός 12 ωρών για εσωτερικά δρομολόγια και εντός 25 ωρών για διεθνή δρομολόγια.
Η πρόταση της κυβέρνησης θα προβλέπει, ακόμη, να επιστρέφουν οι αεροπορικές εταιρείες άμεσα οικονομικές επιβαρύνσεις όπως για την επιλογή θέσης εκ των προτέρων και για άλλες υπηρεσίες πτήσης, εάν ο επιβάτης δεν λάβει την υπηρεσία ή δεν του διατεθεί.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν θα εξουσιοδοτήσει το υπουργείο Μεταφορών να δρομολογήσει μια σειρά από κανόνες για την προστασία των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών και για την διασφάλιση των κανόνων θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών.
Το κόστος που επιβάλλεται για τις αποσκευές απέφερε στις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες το 2019 περίπου 5,8 δισ. δολάρια και το κόστος ακύρωσης 2,8 δισ. δολάρια, όταν το 2007 τα αντίστοιχα έσοδα ήταν μόλις 464 εκατ. δολάρια και 915 εκατ. δολάρια σε έξοδα αλλαγής και ακύρωσης το 2007.
Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει επίσης να εκδώσει μια ξεχωριστή διάταξη τους επόμενους μήνες για να απαιτήσει να γνωστοποιούνται εκ των προτέρων τέλη αποσκευών, αλλαγής και ακύρωσης, κατά τη στιγμή της αγοράς ενός αεροπορικού εισιτηρίου, ώστε οι καταναλωτές να μην εκπλήσσονται με τις χρεώσεις του εισιτηρίου και, επίσης, να μπορούν να συγκρίνουν καλύτερα τις τιμές των εταιρειών.
Latest News
Πώς το Brexit πλήττει τις μικρές επιχειρήσεις
Οι εμπορικοί σύλλογοι λένε ότι οι δασμοί που θα πρέπει να πληρώνουν οι εισαγωγείς τροφίμων και φυτών από την ΕΕ θα αυξηθούν γρήγορα
Τι ψάχνει ο σκηνοθέτης του «Εξολοθρευτή» στην Αγγλία
Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένας από τους μεγαλύτερους χώρους παραγωγής ταινιών εκτός των ΗΠΑ
Πώς η αγορά εργασίας των ΗΠΑ επηρεάζει τις αποφάσεις της Fed - Ανάλυση Alpha Bank [γραφήματα]
Πότε θα ξεκινήσει η μείωση των επιτοκίων
Η Ουκρανία κινδυνεύει να χάσει τον πόλεμο λόγω black out
Οι Ρώσοι έχουν καταστρέψει το 80% των μονάδων παραγωγής ηλεκτρισμού της μεγαλύτερης ιδιωτικής ενεργειακής εταιρείας DTEK
Η μεγάλη ανατροπή στη Fed – Δεν αποκλείει ακόμη και αύξηση επιτοκίου η Wall Street
Η μετατόπιση των προσδοκιών έπληξε τις αγορές ομολόγων
Το «ηθικό χρέος» των πλούσιων χωρών προς τις φτωχές
Τι αναφέρει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό για την ευθύνη που έχουν οι πλούσιες χώρες για την κλιματική αλλαγή
Ισχυρά κέρδη α΄τριμήνου για τη General Motors
Κέρδη 2,62 δολάρια ανά μετοχή για την εταιρεία του Ντητρόϊτ , πάνω απο τις εκτιμήσεις της Wall Street για 2,13 δολάρια
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
Οι εταιρείες αλληλοκατηγορούνται για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία
Νέους κανόνες για το δημόσιο χρέος εγκρίνει το Ευρωκοινοβούλιο - Οι αυστηροί στόχοι παραμένουν, αλλά οι χειρισμοί για την επίτευξή τους προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας
«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου
Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας