Ενίσχυση στα έσοδα και αύξηση της πελατειακής της βάσης κατά 65.000 πελάτες κατέγραψε η Vodafone Ελλάδας, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, δηλαδή από τον Απρίλιο ως τον Ιούνιο του 2021. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, τα οποία ανακοίνωσε το Vodafone Group, η αύξηση αυτή αποδίδεται στη μείωση των περιοριστικών μέτρων και στη συνακόλουθη βελτίωση του τουριστικού ρεύματος σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Όπως φαίνεται, η Vodafone Ελλάδας σημείωσε ικανή οργανική ανάπτυξη σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρά τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας. Πολύ μεγάλη αύξηση κατέγραψε, κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, η κίνηση των data, η οποία ξεπέρασε τα 37.000 ΤΒ. Επίδοση που είναι κατά 65% αυξημένη από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους 2020-2021 (22.610 ΤΒ) και κατά 114% υψηλότερη από την αντίστοιχη περίοδο του οικονομικού έτους 2019-2020 (17.467 ΤΒ).

Παρόλες τις συνθήκες της πανδημίας, η εταιρεία βελτίωσε κατά 5,1% τα έσοδά της από υπηρεσίες, τα οποία ανήλθαν σε 209 εκατ. ευρώ έναντι 199 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Επιπλέον, η πελατειακή βάση της κινητής αυξήθηκε και έφτασε τα 4,136 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά περίπου 65.000, που αντιστοιχεί σε 13.000 συμβολαίου και 52.000 καρτοκινητής, ή κατά 2% σε σχέση με το κλείσιμο του προηγούμενου οικονομικού έτος 2020-2021 (4,071 εκατ. πελάτες). Το ποσοστό των πελατών συμβολαίου ανήλθε σε 39,8%.

Στη σταθερή η βάση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή 965.000 πελάτες, ενώ το κατά κεφαλήν έσοδο ανά πελάτη παρέμεινε σταθερό στα 10,4 ευρώ. Επίσης, το μέσο έσοδο των συνδρομητών συμβολαίου διαμορφώθηκε στα 17,8 ευρώ έναντι 18,3 ευρώ και εκείνο των συνδέσεων καρτοκινητής στα 5,5 ευρώ από 5,1 ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις