Με ανακοίνωσή της, η Vodafone αναφέρει ότι «το προσωρινό ζήτημα επηρέασε το 4G σποραδικά, σε διάσπαρτες περιοχές. Η αποκατάσταση είναι σε εξέλιξη και σταδιακά το δίκτυο επανέρχεται», χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται πότε θα ολοκληρωθεί η αποκατάσταση.
Οι συνδρομητές της εταιρείας ανέφεραν προβλήματα τόσο στο ίντερνετ όσο και στην τηλεφωνία. Πρόβλημα υπήρχαν και στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να επικοινωνήσουν οι συνδρομητές, ώστε να καταγραφεί η ζημιά ή να ενημερωθούν για την αποκατάστασή της. Επιπλέον, προβλήματα αντιμετωπίζει κατά διαστήματα και η ιστοσελίδα της εταιρείας.
Η αρχική ενημέρωση της εταιρείας ήταν ότι «υπάρχει ένα προσωρινό πρόβλημα με το 4G το οποίο αποκαθίσταται».