Η Zoom Video Communications ήταν σίγουρα μία από τις νικήτριες εταιρείες την περίοδο της πανδημίας. Καθώς όμως η ζωή επιστρέφει σε πιο κανονικούς ρυθμούς η Zoom έχει μπροστά της μια νέα πρόκληση, να μπει στο πνεύμα της Wall Street.

H μετοχή της εταιρείας υποχωρεί περισσότερο από 16% στη σημερινή συνεδρίαση και είναι στο κόκκινο όσον αφορά την ετήσια επίδοση. Η εταιρεία μετά το τέλος της συνεδρίασης της Δευτέρας ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματατου δεύτερου τριμήνου. Η εικόνα ήταν θετική, με τα κέρδη να ξεπερνούν τις προσδοκίες, το ίδιο και τα έσοδα καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1 δισ. δολάρια το τρίμηνο για πρώτη φορά. Οι επενδυτές είχαν υψηλές απαιτήσεις από τη Zoom καθώς η μετοχή της έκλεισε με κέρδη 400% το 2020.

H εταρεία ανακοίνωσε αύξηση εσόδων 54% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο το 2020. Όμως το ποσοστό υπολείπεται από το 355% αύξηση πωλήσεων που είχε ανακοινώσει πέρυσι τέτοια εποχή, στο απώγειο του φόβου για την πανδημία. Η εταιρεία επίσης είχε ανακοινώσει αύξηση πωλήσεων 191% το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.

Η επιβράδυνση αναμένεται να συνεχιστεί καθώς σύμφωνα με τις προβλέψεις για το επόμενο τρίμηνο οι πωλήσεις αναμένεται να σημειώσουν άνοδο 31%.

Η Ζοοm έχει καλή πορεία, εξάλλου οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες – η Zoom έχει κεφαλαιοποίηση που αγγίζει τα 100 δισ. δολάρια- ονειρεύονται μια αύξηση στις πωλήσεις σε ποσοστό 30%.

Αντιμετωπίζει όμως έναν αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά των online video meetings. H Microsoft λάνσαρε το Team για να συνεργαστεί με το Skype. H Cisco έχει το Webex και το Jabber. Το Google Workspace της Alphabet διαθέτει το Meet, Chat και άλλα εργαλεία.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Zoom, Kelly Steckelberg, δήλωσε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ότι η εταιρεία πρέπει τώρα να προσαρμοστεί καθώς οι μικρότερες επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, που τείνουν να αγοράζουν φθηνότερες συνδρομές στο διαδίκτυο, προσαρμόζονται «στο εξελισσόμενο περιβάλλον». Πρόσθεσε ότι αυτό το κομμάτι της αγοράς θα είναι «αντίθετος άνεμος τα επόμενα τρίμηνα».

Η Zoom φαίνεται να συνειδητοποιεί ότι θα πρέπει να διαφοροποιηθεί για να παραμείνει ανταγωνιστική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι αγόραζε την Five9, μια εταιρεία λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών με βάση το cloud, έναντι 14,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι αναλυτές πιστεύουν επίσης ότι οι επενδυτές εξακολουθούν να προσπαθούν να καταλάβουν τι θα ακολουθήσει για τη Zoom.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή