Οι νεαροί Αμερικανοί – συμπεριλαμβανομένης της Generation Z και των millennials – έχουν στραφεί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το TikTok, το Instagram, το Facebook και το Twitter για να λάβουν επενδυτικές συμβουλές και ιδέες για συναλλαγές.

Ωστόσο, η νέα αυτή δύναμη που φαίνεται να αποκτούν μέσα από τα smartphones ελλοχεύει πολλούς κινδύνους.

Οι χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές ανησυχούν ότι η φετινή τρέλα για τις μετοχές και τα κρυπτονομίσματα έχουν τροφοδοτήσει μη ρεαλιστικές προσδοκίες για τους νεαρούς επενδυτές, οι οποίοι είναι πολύ πιθανόν να χάσουν χρήματα λόγω της εξάπλωσης της παραπληροφόρησης και των απατεώνων, σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή εποπτική επιτροπή Financial Industry Regulatory Authority .

«Η επένδυση είναι βασικά περίπλοκη. Δεν μπορείτε να βασιστείτε σε ένα μόνο tweet. Δεν μπορείτε να διδαχθείτε μέσα σε λίγες λέξεις ή εικόνες », λέει ο Gerri Walsh, πρόεδρος του Ιδρύματος FINRA.

«Υπάρχουν πολλές πληροφορίες που είναι καλές στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αλλά υπάρχουν επίσης πολλές πληροφορίες που είναι κακές, είτε πρόκειται για άτομα που δεν ξέρουν για τι μιλούν, είτε για κακόβουλες προθέσεις, κι αυτό τρομάζει τις ρυθμιστικές αρχές », πρόσθεσε ο Walsh.

Σίγουρα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο έχουν γίνει σημαντικά εργαλεία για τους επενδυτές για την έρευνα μετοχών και την καθοδήγηση για επενδυτικές στρατηγικές.

Οι νέοι επενδυτές μπορούν επίσης να έχουν πιο εύκολη πρόσβαση στο χρηματιστήριο και σε άλλες επενδύσεις από τις προηγούμενες γενιές με την άνοδο των διαδικτυακών πλατφορμών συναλλαγών όπως η Robinhood, που βοήθησαν στη διαμόρφωση των επενδυτικών τους συμπεριφορών.

Οι μετοχές meme όπως η GameStop και η AMC είναι εταιρείες των οποίων η τιμή μετοχής δεν ταιριάζει με τις βασικές επιχειρηματικές τους αρχές, όπως η κερδοφορία από την παραγωγή και πώληση αγαθών και υπηρεσιών.

Νωρίτερα φέτος, οι μικροεπενδυτές στο Reddit ανέλαβαν μερικά hedge funds στην φρενίτιδα του GameStop «short squeeze». Αυτό ώθησε εκατομμύρια άλλους να συμμετάσχουν, καθώς η προσπάθειά τους να αυξήσουν την τιμή μιας μετοχής που θεωρείται υποτιμημένη σύντομα μετατοπίστηκε σε μια εκστρατεία «Κολλήστε τη στη Wall Street».

Λίγοι νέοι και νέοι επενδυτές βασίζονται σε χρηματοοικονομικούς επαγγελματίες για τις επενδυτικές τους αποφάσεις, σύμφωνα με το Μελέτη από το FINRA Investor Education Foundation και τον ερευνητικό οργανισμό NORC στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο. Οι λευκοί επενδυτές (44%) ήταν πολύ πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν έναν οικονομικό επαγγελματία από τους μαύρους (28%) ή τους Λατίνους (23%) επενδυτές.

Τα άτομα κάτω των 30 ετών είχαν σχεδόν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή πληροφοριών για τις επενδυτικές τους αποφάσεις και οι νέοι επενδυτές ήταν διπλάσιοι από τους πιο έμπειρους επενδυτές, σύμφωνα με τη μελέτη. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επενδυτικές αποφάσεις ήταν πολύ πιο δημοφιλής για τους μαύρους επενδυτές (21%) παρά για τους λευκούς (8%) ή τους Λατίνους (4%) επενδυτές.

Στην πραγματικότητα, περίπου το 56% των Gen Zers (γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012) και millennials (γεννημένοι μεταξύ 1981 και τα μέσα της δεκαετίας του 1990) δηλώνουν ότι σκοπίμως αναζητούν πληροφορίες ή συμβουλές σχετικά με την προσωπική χρηματοδότηση στο διαδίκτυο ή μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Η πλειοψηφία του Gen Z αναζητά αυτές τις πληροφορίες στο Instagram (57%) και το TikTok (52%), σύμφωνα με το πρόσφατη μελέτη πραγματοποιήθηκε από την Qualtrics για λογαριασμό της Credit Karma.

Οι Millennials αναζητούν κυρίως τέτοιου είδους πληροφορίες και συμβουλές στο Facebook (53%) και το Instagram (39%), διαπιστώθηκε η μελέτη.

Αν και η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τους νέους Αμερικανούς που έχουν λάβει μέτρα για να ενημερωθούν για τα οικονομικά τους, είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να κάνουν την έρευνά τους και να επαληθεύσουν τις πληροφορίες που βρίσκουν στο διαδίκτυο πριν αναλάβουν δράση, σύμφωνα με την Colleen McCreary της Credit Karma.

Είπε ότι αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για πιο επικίνδυνες συμβουλές όπως η επένδυση στο χρηματιστήριο ή τα κρυπτονομίσματα.

«Τις περισσότερες φορές, δεν ξέρεις ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και δεν σε γνωρίζουν. Μπορεί να λαμβάνετε συμβουλές που δεν ισχύουν απαραίτητα για την οικονομική σας κατάσταση », λέει ο McCreary. “Θα ήθελα να ενθαρρύνω τους ανθρώπους να το χρησιμοποιήσουν ως σημείο εισόδου για να αποκτήσουν μεγαλύτερη σαφήνεια στα προσωπικά τους οικονομικά και στη συνέχεια να αποφασίσουν να μιλήσουν με έναν ειδικό”.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως