Ναύλωση ρεκόρ στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πέτυχε η Euroseas, του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ένα από τα πλοία της, το containership Synergy Oakland, μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu και κατασκευής 2009, ναυλώθηκε για διάστημα 60- 85 ημερών, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα μεταξύ 195.000 και 202.000 δολαρίων την ημέρα, ανάλογα με το πότε θα παραδοθεί το πλοίο στο ναυλωτή.
Τα έσοδα από τη συμφωνία αναμένεται να διαμορφωθούν σε 12 έως 17 εκατ. δολάρια. Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό του Οκτωβρίου 2021, όταν το πλοίο θα απελευθερωθεί από την υφιστάμενη ναύλωση.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση για το M/V Synergy Oakland για περίπου δύο έως τρεις μήνες με ημερήσιο ναύλο περίπου 200.000 δολαρίων την ημέρα. Αυτός είναι ο υψηλότερος ναύλος που έχει επιτευχθεί ποτέ από οποιοδήποτε πλοίο του στόλου μας και ένας από τους υψηλότερους που έχει επιτευχθεί ποτέ στον κλάδο μας. Η νέα ναύλωση εξασφαλίζει τουλάχιστον 12 εκατ. δολάρια εσόδων σε διάστημα δύο μηνών και, ενδεχομένως, έως και 17 εκατ. δολ. εάν επιλεγεί η μέγιστη περίοδος της ναύλωσης από τον ναυλωτή.
Σημειώνεται ότι προχθές η Euroseas ανακοίνωσε και την αγορά ενός containership μεταφορικής ικανότητας 1.740 teu, έτους ναυπήγησης 2006, αντί 25,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αγοράσθηκε από την Lomar Shipping και θα απασχοληθεί με τριετή ναύλωση για περίπου 26.700 δολ ανά ημέρα σε ναυλωτή πρώτης κατηγορίας. Mε την προθήκη του πλοίου αυτού, ο στόλος της Euroseas φτάνει τα 15 containerships, ενώ έχει και δύο υπό ναυπήγηση.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda