Νέα προβλήματα και καθυστερήσεις σε λιμάνια αλλά και άνοδο των ναύλων ενόψει των γιορτών αναμένουν οι αναλυτές όσο η εφοδιαστική αλυσίδα δεν ομαλοποιείται.

Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη, που επιστρατεύονται και πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρουν containers από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη.

Έτσι, προκειμένου να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες εταιρείες με πλοία που έχουν «χτιστεί» για να μεταφέρουν χύδην ξηρό, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πλοία για να μεταφέρουν containers.

Μάλιστα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Θαλασσίων Ασφαλίσεων (ΙUMI) τον περασμένο Ιούλιο ένα bulker που μετέφερε «κουτιά» γύρισε πίσω στο κινεζικό λιμάνι καθώς στο λιμάνια καθώς σημειώθηκε κατάρρευση του φορτίου το αμπάρι.

Να σημειωθεί ωστόσο ότι προκειμένου έναν πλοίο bulker να μεταφέρει container χρειάζεται ειδική μελέτη και έγκριση από νηογνώμονες, κράτη σημαίας και ασφαλιστικές εταιρείες.

Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι και ορισμένες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ετοιμάσει μελέτες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για την μεταφορά Containers.

Επίσης, το ελληνικό τμήμα του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι συνέταξε οδηγίες για την κατάρτιση των μελετών χρήσης των bulkers για την μεταφορά containers.

Όπως αναφέρει η Παγιέτ Παλαιολόγου, Vice President for the Hellenic, Black Sea & Adriatic Zone, «έχουμε μια σημαντική εμπειρία και γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό, την ταξινόμηση και την διαχείριση των bulk carriers, κυρίως στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς πελάτες στην συγκεκριμένη αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες μας για τα εμπορευματοκιβώτια και το δικό μας σχετικό λογισμικό είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι. Ο συνδυασμός ενός bulker και ικανότητας και κατανόησης ενός containership, επέτρεψε στις ομάδες μας να παράσχουν γρήγορα ένα πλαίσιο για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς καθώς προκύπτει ζήτηση για τα bulkers για να μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα