Οι πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν για τη συνέχιση της τουριστικής δραστηριότητας κατά τη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο, οι δράσεις για την προετοιμασία της επόμενης θερινής σεζόν, αλλά και η μεσομακροπρόθεσμη στρατηγική για την ενίσχυση του τουριστικού τομέα, ήταν ορισμένα από τα βασικά θέματα που τέθηκαν στη συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα μεταξύ του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, του Προεδρείου του ΣΕΤΕ και των εκπροσώπων των πανελλήνιων κλαδικών ενώσεων – Μελών του Συνδέσμου.

Ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της οικονομίας

«Ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας. Πράγματι, η πανδημία δημιούργησε πολλά προβλήματα παγκοσμίως, και σε εμάς, στον τουρισμό. Όμως, είμαστε εδώ να συνεργαστούμε με τον κοινωνικό μας εταίρο, θεσμικό φορέα, τον ΣΕΤΕ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς έτσι ώστε να ξαναβάλουμε αυτή την τεράστια και ισχυρή μηχανή στις ράγες» δήλωσε ο κ. Κικίλιας  και πρόσθεσε: «Όταν όλοι οι Έλληνες συνεργάστηκαν, γνωρίζετε πολύ καλά ποια υπήρξαν τα αποτελέσματα ιστορικά. Είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση σε ένα ακόμα ασταθές παγκόσμια τοπίο λόγω της πανδημίας. Όμως είμαστε εδώ για να εργαστούμε ομαδικά, συνολικά και νομίζω ότι, αν και εφόσον αυτό γίνει, θα έρθουν και τα αναμενόμενα αποτελέσματα».

Οι προκλήσεις του μέλλοντος

«Πρώτη συνάντηση σήμερα του Προεδρείου του ΣΕΤΕ και των εκπροσώπων των 14 πανελληνίων οργανώσεων-μελών του με τον Υπουργό Βασίλη Κικίλια» τόνισε από την πλευρά του Πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, υπογραμμίζοντας: «Να συζητήσουμε καταρχάς για το τι έχει γίνει μέχρι σήμερα, μια δεύτερη πάρα πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό και για τις άμεσες προκλήσεις που έχουμε για το αμέσως επόμενο διάστημα, που θέλουμε και νομίζω ότι μπορούμε με τους κατάλληλους χειρισμούς να συνεχίσει η τουριστική δραστηριότητα όχι μόνο το φθινόπωρο, αλλά και το χειμώνα. Να θυμίσω ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές από το Μάρτιο του 2020 λόγω της πανδημίας. Από εκεί και πέρα, να δούμε και τις προκλήσεις του μέλλοντος, διότι η πανδημία κάποια στιγμή θα περάσει και θα γυρίσουμε στα προβλήματα που είχαμε εντοπίσει ήδη από το 2019 για τον τουρισμό».

«Πρέπει, λοιπόν, να συζητήσουμε θέματα στρατηγικής μακροπρόθεσμα, για το πώς πρέπει να διαμορφωθεί το προϊόν μας, αλλά και το τι κινήσεις πρέπει να γίνουν στην ενίσχυση των υποδομών, προκειμένου ο τουρισμός να μπει πάλι σε μία νέα μεγάλη αναπτυξιακή περίοδο. Αυτό θα είναι το αντικείμενο της συζήτησης και ελπίζουμε σε μια πολύ καλή συνεργασία» κατέληξε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott