Ο Κριστιάνο Ρονάλντο «έσπασε» τα ρεκόρ πριν ακόμη πατήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του το χορτάρι του Ολντ Τράφορντ. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα στοιχεία της διαδικτυακής εταιρείας πώλησης αθλητικών ειδών Fanatics.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα φανέλα με το νούμερο 7 του Ρονάλντο στους Κόκκινους Διαβόλους πούλησε περισσότερα κομμάτια σε μία ημέρα από οποιουδήποτε άλλου παίκτη, ξεπερνώντας ακόμη και τη νέα φανέλα του Λιονέλ Μέσι με την Παρί Σεν-Ζερμέν, του Λεμπρόν Τζέιμς με τους Λέικερς ή του αστέρα του αμερικάνικου φουτμπόλ, Τομ Μπρέιντι.
Συνολικά, η νέα φανέλα του Ρονάλντο έχει ήδη πωλήσεις ύψους 219 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας «I Love the Sales». Μάλιστα, ενώ η Adidas, επίσημος προμηθευτής των εμφανίσεων της Γιουνάιτεντ, κρατά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις, το ποσοστό που αναλογεί στην ομάδα έχει ήδη καλύψει το ποσό που απαιτήθηκε για την αμοιβή του παίκτη.
Μάλιστα, η ίδια εταιρεία αναφέρει ότι η φανέλα του Ρονάλντο έχει σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από την αντίστοιχη του Μέσι και της Παρί Σεν-Ζερμέν, η οποία υπολογίζεται ότι έχει αποφέρει περισσότερα από 121 εκατομμύρια δολάρια.
«Παρακολουθούμε ένα ρεκόρ πωλήσεων στις συγκεκριμένες ποδοσφαιρικές φανέλες σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, σε σημείο που η ζήτηση να υπερβαίνει πλέον την προσφορά», δηλώνει στην ιστοσελίδα Input ο συνιδρυτής της I Love the Sales, Στιούαρτ ΜακΚλάρ. «Οι διαδικτυακές έρευνες για το “νούμερο 7” έχουν αυξηθεί πάνω από 600%, σε σύγκριση με δεδομένα του προηγούμενου καλοκαιριού. Όχι μόνο ο Ρονάλντο έσπασε το ρεκόρ για τη φανέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της Πρέμιερ Λιγκ αλλά έφερε πίσω την αμοιβή του, ύψους 12,9 εκατομμυρίων στερλινών, πριν ακόμα παίξει αγώνα με τη νέα του ομάδα», συμπληρώνει.
Πλέον, θεωρείται απίθανο να βρει κάποιος online φανέλα του Ρονάλντο, με εξαίρεση βέβαια τα μεγέθη που συνήθως έχουν έτσι και αλλιώς χαμηλή ζήτηση. Το επίσημο κατάστημα της Man U έχει πλέον μόνο αντίγραφα της φανέλας σε μεγέθη από XXL και 4XL, ενώ οι αυθεντικές φανέλες προέλευσης Adidas είναι διαθέσιμες μόνο στο μέγεθος XS. Η Fanatics δηλώνει ότι έχει ξεπουλήσει τις κόκκινες εμφανίσεις έχοντας διαθέσιμες σε ορισμένα μεγέθη μόνο την «τρίτη» φανέλα, μπλε χρώματος.
Επιπλέον, λόγω της απόκτησης του Ρονάλντο για δεύτερη φορά, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει πλέον τον υψηλότερο, συνολικό αριθμό πωλήσεων σε φανέλες στην Πρέμιερ Λιγκ, από την τρίτη θέση στην οποία βρισκόταν πέρυσι. Η Τσέλσι παραμένει στη δεύτερη θέση, ενώ η Λίβερπουλ βρίσκεται στην τρίτη θέση και η Άρσεναλ πέφτει στην τέταρτη, πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία του I Love Sports.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ